Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naamasta nähdä, että on neitsyt?

Vierailija
28.04.2015 |

Silmistä tai jostain?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä taida.

Vierailija
2/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah xD päivän paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin kuin, että onko sillä kukalliset sukat tänään...voi ne molemmat tulkita katseen suunnasta ja pään asennosta.

Vierailija
4/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pidä varas!

Vierailija
5/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta niin saman logiikan mukaan se ettei ole saanut näkyy myös. Sitten myöskin se että mikä on syy ja seuraus.

Vierailija
6/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulen että minusta näkee etten neitsyt ole. Luulen. Ja sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.

Vierailija
7/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo silmien välissä lukee .:)

Vierailija
8/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä! Ei näe. Pidä kiinni neitsyydestäsi. Ei edes gyne näe, ennenkuin kurkkaa alapäähän. Hälle kannattaa se kuitenkin kertoa. Tutkii eri tavalla.

Vierailija
9/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Neitsyeillä on joko viattoman siniset tai sitten puutteesta punaiset silmät. Vaikeampi tietysti sanoa, kumpi tyyppi on kyseessä

Vierailija
10/13 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyellä on valtavat viattomat ja aina kosteina kiiltelevät sinisilmät, mutta sitten heti kun olet tämän viattomuuden kukkasen tahrannut niin silmät muuttuvat viirumaisiksi ja kimaltavat punaisina. Varma merkki ja täysin totta, luin sen tuosta äsken kirjoittamastani lauseesta. 

Vierailija
11/13 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi. Otsassa on sinulle itsellesi näkymätön "neitsyt"-teksti, jonka pystyvät näkemään röntgenkatseellaan heti kaikki ne, jotka ovat jo harrastaneet seksiä elämänsä aikana. Sinullekin kehittyy tämä röntgenkatse heti, kun rakastelet ensimmäisen kerran.

Vierailija
12/13 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotutohtorina voin sanoa, että immenkalvot tuppaavat näkymään pikkuhousujen läpi, jos kulumapintaa ei ole.

Vierailija
13/13 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei. Tai en tiedä.

Ehkä sanoisin, että neitsyt luulee muiden näkevän hänen naamastaan, ilmeestään, olemuksestaan ja käyttäytymisestään tämän tilanteen. Luultavasti näin harvoin on, mutta jo tällainen vainoharha saa ihmisen muuttamaan käyttäytymistään ja samalla viemään itseään lähemmäs paljastumista.

Itse ainakin olen näkevinäni vastaantulevien naisihmisten kasvoista sääliä, inhoa, ihmettelyä ja pilkkaa. Ehkä olen valmis osastolle, mutta ajan kuluessa nämä tunnetilat vain voimistuvat.

Onneksi nämä nopeat kohtaamiset voi vielä melko hyvin sietää ja ohittaa, mutta lähemmäs "paljastumista" en itseäni enää päästä. En halua kokea sitä nöyryytystä, enkä kohdata sellaisen ihmisen katsetta, jolle tilanne vääjäämättä lähemmän kanssakäymisen myötä valkenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi