Kakarat ja liian tekniset puhelimet!!
Kersalla on Lumia. Siinä pitää kuulemma olle Outlook-tili, joku microsoft jutska, kertoi isompi kersa. Säätivät sitten sellaisen, ja neuvottelivat salasanasta, jonka nuorempi lupas muistaa ja vanhempi uskoi sitä.
Eipä sitten muista, ja nyt koko luuri on "turhan panttina". Tai voi sillä tehä sitä, mitä puhelimella pitääkin tehdä, mutta kaikki hienoudet jää kauppaan, kun ilmeisesti kaupasta ei voi mitään ilmaistakaan ladata ilman tota tiliä.
Onko ehdotuksia, miten tilanteen voisi ratkaista?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:27"]
Aikuinen ihminen voisi googlettaa tai katsoa ohjekirjasta miten salasana palautetaan :)
[/quote]
Jos oot noin nokkela, niin voitko kertoa, mitä googlettaisin? Mä en tiedä noita oikeita sanoja.
Vedät tehdasasetuksille eli googleen lumia (tähän malli 430whatever) tehdasasetukset
No miksi annoit lasten keskenään säätää puhelimen kanssa?
Nollaa koko vehje, se tehdään muistaakseni painamalla äänen voimakkuus alas nappia ja virtanappia yhtä aikaa.voi olla tyyppi eroja joten kirjoita googleen reset lumia xxx, siis xxx on puhelimen tyyppi. Vaatii sen rankemman resetin. Ja sit kannattaa mennä tekemään oma MS tili, sieltä voit hallinnoida perheen lumioita, mm. antaa ikärajat ladattaville tiedostoille ja sisällölle. Vaatii vähän paneutumista mutta on kuitenkin hyvä.
Ja sen verran vielä että jos haluat ostaa ylihintaista paskaa niin sitten iifone.
7
Kyse on tainnut olla Outlookin sijaan ihan Microsoft-tilistä. Sitä voi käyttää myös win8 tietokoneella, että saa lisukkeita kaupasta.
Käy tällä sivulla, ja toimi niin että saat uuden salasanan
valitse Can't acces your account? (tarkoittaa Etkö pääse käyttämään tiliäsi?)
valitse I forgot my password (Unohdin salasanani)
Seuraavassa kohdassa pääset uudistamaan salasanan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:33"]
Vedät tehdasasetuksille eli googleen lumia (tähän malli 430whatever) tehdasasetukset
[/quote]
Kiitos! -ap-
Lähetään nyt siitä, että seuraava s-postiosoite ja salasana on myös mun tiedossa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:45"]
Ja sen verran vielä että jos haluat ostaa ylihintaista paskaa niin sitten iifone. 7
[/quote]
Ja tiedoksi sulle ärsyttävän oloiselle teinille, minä en ole ostanut yhtään mitään, noilla olis vaan veivattava lankapuhelin jos mä voisin päättää, mutta vissiin heidän onnekseen lähipiiriin kuuluu muitakin rahapussin omistavia, kuin minä. -ap-
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:47"]
Kyse on tainnut olla Outlookin sijaan ihan Microsoft-tilistä. Sitä voi käyttää myös win8 tietokoneella, että saa lisukkeita kaupasta.
Käy tällä sivulla, ja toimi niin että saat uuden salasanan
valitse Can't acces your account? (tarkoittaa Etkö pääse käyttämään tiliäsi?)
valitse I forgot my password (Unohdin salasanani)
Seuraavassa kohdassa pääset uudistamaan salasanan.
[/quote]
Kiitos, mä luulen, että juuri tästä on kyse! Aloitan tällä, jos toi muistaa edes sen s-postiosoitteensa... -ap-
Aikuinen ihminen voisi googlettaa tai katsoa ohjekirjasta miten salasana palautetaan :)