toimiiko teillä mobiili ok tällä sivustolla?
Mulla jää molemmat sekä puhelin että tabletti jatkuvasti jumiin täällä. Kun yritä mennä pitkien keskustelujen sivuja taaksepäin, muuttuu ruutu vain valkoiseksi ja hakee ja hakee vaikka puolituntia, eikä sittekään lataudu. Jos kirjoittaa viestin niin sama juttu. Todella ärsyttävää. Vika alkoi eilen, ei tosin ihan joka kerta tee tätä mutta lähes joka kerta. Onko vika mun laitteissa vai sivustolla?
Kommentit (18)
jep, sama homma. välillä sivulla näkyy pelkkä postin mainos, useimmiten ei mitään.
Hyvä että muillakin, itse mietin jo kännykän vaihtoa :D
Mä kans epäilin ongelman olevan mun puhelimessa. Tympii niin että heippa
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:12"]jep, sama homma. välillä sivulla näkyy pelkkä postin mainos, useimmiten ei mitään.
[/quote]
Näin.
Joo ja mainokset menee tekstien kanssa sekaisin.
Mulla toimii. Ainakin tänään iPad kyseessä. Välillä tääkin heitti pois sivulta, mutta kai ne on jotain hetken häiriöitä. Jos ap:lla kahdella koneella tekee samaa, niin epäilisin palveluntarjoajan vikaa tai linkkiongelmaa
Mäkin luulin et puhelimessa vika kun tuli just päivitys siihen pari päivää sit. No hyvä et otit puheeks ni tarvii heti lähtee kännykkäkaupoille.
No hyvä ettei ole omista laitteista kiinni, vaikka tietty raivostuttavaa ettei sivusto toimi oikein.
t. ap
Sama vika. Aina pitää päivittää sivu.
Mulla myös. Ei oo aiemmin ollut moista vaikka usein oon lukenut ongelmista
Tää koko paikka on ihan rikki