Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puit päällesi maistraattihäihin, entä puolisosi?

Vierailija
07.01.2022 |

Vihittävinä jos olitte siis. Vähän kahden vaiheilla että laitanko jonkun vähän paremman mekon vai mennäänkö ihan normivaatteissa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkä hame ja vähän juhlavampi pusero, miehellä suorat housut ja silkkinen kauluspaita. Eli ei ihan arkivaatteissa, mutta ei mitään kermakakkupitsiröyhelöitäkään.

Vierailija
2/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaunis kermanvaalea mekko, jossa oli n. polviin ulottuva helma ja mustia kukkakuvioita alaosassa. Miehelläni oli päällään tumma puku ilman kravaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juhlamekko ja miehellä puku. Mutta sinne voi mennä kyllä ihan arkivaatteissakin.

Vierailija
4/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työkaverilta lainattu kotelomekko ja avokkaat, puolisolla suorat housut ja pikkutakki,

Vierailija
5/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka häissä miehellä tumma puku, valkoinen paita ja kravatti, minulla valkoinen röyhelöpaita ja mustat trumpettilahkeiset housut sekä niihin kuuluva pitkä liivi (olivat just silloin muotia).

Toisissa häissä miehellä tummansiniset housut ja samansävyinen paita. Mulla oli tummansininen käsityönä tehty oikein laadukas , tummansininen  housu-pusero yhdistelmä, sellainen a-linjainen pusero  ja oranssi kukkahuivi . Muistan vielä, kun ostin nuo, olivat järjettömän kalliit, markka-aikaan 1800 mk

Vierailija
6/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellanen aika tavallinen mekko mitä on tullut käytettyä paljon häiden jälkeen (maltillista blingiä), neuletakki ja saapikkaat (marrashäät). Miehellä "rennompi" puku, ilman solmiota.

Vierailija
7/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oli juhlavampaa päällä. Tuli kiireellä vähän häät ja juuri ketään ei kutsuttu todistajien lisäksi niin vaimolla oli musta puku päällä. Mitään valkoista tai perinteisen häämekon kaltaista ei ollut tarjolla eikä ehditty tai edes haluttu etsiä.

Ihan hyvin meni ja asia saatiin hoidettua.

Vierailija
8/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen mukaan teetetty (sininen) jakkupuku ja viskoosipusero alla. Miehellä farkut ja kauluspaita. Pojalla oli sentään suorat housut, kauluspaita ja liivit päällä. Taisi olla meidän todistajapariskunta koreammin pukeutunut?

Tuon jakkupuvun olin teettänyt yhtä työmatkaa varten, ja käytin sitä sitten erinäisissä tilaisuuksissa aina, kun siistimpää pukeutumista tarvittiin.

9/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kesäiset normivaatteet.

Vierailija
10/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tietysti ihana häämekko ja miehellä musta puku liiveineen ja solmioineen. Lapsilla vaaleanpunaiset röyhelöunelmat. Vähän hassua mennä naimisiin ihan tavallisissa vaatteissa.

Vierailija
11/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin siisteissä arkivaatteissa

Vierailija
12/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunnilla käytiin maistraatissa, työvaatteissa. 😅

Vierailija
13/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämekko ja miehellä vaaleat housut ja lyhythihainen paita.

Vierailija
14/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlavammat vaatteet, mutta ei liian

Vierailija
15/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mustat housut ja musta kuviollinen lyhythihainen tunika. Olin melkein viimeisilläni raskaana ja ainoat kengät, jotka turvonneisiin jalkoihini mahtuivat, olivat mieheni neonkeltaiset lenkkarit.

Miehelläni oli sininen siisti kauluspaita, mutta en kyllä muista oliko hänellä tummansiniset suorat housut vai siistit farkut.

Vierailija
16/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvihäät oli ja meillä juhlavaatteet, ei mitään hääpukua, vaan sellaiset normaalit juhlavaatteet. Naapurin kyydillä maistraattiin, naapuri ja ystävä olivat todistajina, sieltä juhlimaan ruokaravintolaan, josta yökerhoon, josta hotelliin yöksi. Tonni meni rahaa koko tapahtumaan.

Vierailija
17/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset housut, missä perse näytti hyvältä ja paita missä tisut tyrkyllä. Sai hyviä Ig-kuvia otettua. Tottakai phtoshoppasin kuvat ennen julkaisua

Vierailija
18/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silkkinen päiväleninki, jota olin käyttänyt ollessani töissä Los Angelesissa, miehelläni tumma hillitty liituraita, valkoinen paita ja solmio.

Todistajilla vastaavasti, ja vihkimisen jälkeen menimme neljän ruokalajin lounaalle yhteen Helsingin ns fine dining -paikoista.

Vierailija
19/19 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkiminen ja häät ovat eri asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi