sian kamara sipsejä? missä myydään?
Kommentit (15)
Ei oo samoja. Eri maku ja rakenne.
Etniset kaupat myyvät. Itse haen eräästä aasialaisesta ruokakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Kamara on sian nahkaa, ai tehdäänkö sian nahasta sipsejä empä ole ennen kuullutkaan, kaikkea ne keksii mutta saattavat olla hyviäkin sopivasti maustettuna.
Niin tuota kamahaa (nahkaa) on makkaroissa ja varmaan muissakin tuotteissa.
Rups kirjoitti:
Oletko varma ettei noissa ole salmonellaa tai jotain muuta vaarallista, aasiassa on jos mitä tauteja elintarvikkeissa, tulli ei ehdi jokaista siankorvaa tutkia joten läpi tulee myös huonoa tavaraa.
Olisi kyllä varovainen noitten etnisten kauppojen elintarvikkeitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rups kirjoitti:
Oletko varma ettei noissa ole salmonellaa tai jotain muuta vaarallista, aasiassa on jos mitä tauteja elintarvikkeissa, tulli ei ehdi jokaista siankorvaa tutkia joten läpi tulee myös huonoa tavaraa.
Olisi kyllä varovainen noitten etnisten kauppojen elintarvikkeitten kanssa.
No nuo siankamarasipsit ovat elintarvikkeista kyllä ehdottomasti turvallisimmasta päästä. Se nahka keitetään ainakin kahteen kertaan, ensin vedessä ja sitten öljyssä. Olisin enemmän huolissani tuoreista vihanneksista ja hedelmistä.
Virosta saa ainakin Kaubamajasta, Ossi sea kamara krõbsud
Youtubesta löytyy ohjeita miten valmistaa itse. Houkuttaa kyllä ajatus noista sipseistä mutta raa'an siannahan käsittely ei. :D
Noille sipseille ,eri mauille on maahantuoja. : info.hansamarket@gmail.com
jahtiriista.com
Eläinkaupasta ainakin saa.
Korvia, häntiä, neniä yms..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamara on sian nahkaa, ai tehdäänkö sian nahasta sipsejä empä ole ennen kuullutkaan, kaikkea ne keksii mutta saattavat olla hyviäkin sopivasti maustettuna.
Niin tuota kamahaa (nahkaa) on makkaroissa ja varmaan muissakin tuotteissa.
Ai ällötys. En ikinä syö sian kamaraa, enkä kyllä muunkaan nahkaa. Syynäänkin sen takia ravintosisällöt tarkkaan. Kanapaloissakin luki, että " saattaa sisältää pieniä määriä muitakin ruhonosia". Yhyh.
Meillä koirat järsivät jotain kamaranpaloja. Juu, ja kuivattuja siankorvia. Huomaiskohan mies, jos tekisin niistä sille tuhtia soosia...
Kyllähän tuota ulkomailla etenkin syödään, niin osana ruokaa kuin erillisinä snäkseinä. Brittiherkkuja myyvästä Behnfordista voisi löytyä, hinta on toki varmasti aika kova tuontitavarassa.
Lidlissä, ehkä Prismassa myös on ainakin näitä pekoni-sipsejä, jotka varmaan ovat suurinpiirtein samoja, oletan. Jos ei, niin sitten ei varmaan tuollaisia myydä ollenkaan.