Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)

Vierailija
07.01.2022 |

https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…

Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.

Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??

Kommentit (1663)

Vierailija
801/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta tuhoa rokote tekee kehonne sisällä. Kuukautishäiriöt vain jäävuoren huippu.

Jätit nyt kertomatta, mitä muuta tuhoa se 0,3ml:n lihakseen pistettävä rokotepisara kehon sisällä tekee. Ei varmaan ainakaan niin suurta tuhoa, mitä tekee kaikkialle elimistöön leviävä ja rajoittamattomasti monistuva virus tekee.

Vierailija
802/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisessa sanottiin kierron olevan päivän pidempi ja palautuvan ennalleen kuukauden tai kahden kuluttua.

Haluaisin nähdä klusterianalyysiä datasta, ja muuta oikeaa data meiningin. Tuossa näköjään oli vedetty kaikki aika yksioikoiseen tulokseen. Vähän kuin laskisi vain yhden lopputuloksen, vaikka datasta voisi kertoa aika paljon mielenkiintoisempiakin asioita siitä, mitä oikeasti tapahtui,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon vaikuttaa moni asia kirjoitti:

Kuukautisiin vaikuttaa moni muukin asia, esim. stressi, jos pelkää rokotusta ja uskottelee sen aiheuttavan itselle mitä vain. Kokeilkaapa lukea erilaisten sairauksien oireista, moniko väittää ettei koe juuri kyseisiä oireita lukiessaan? Korostuu vielä, jos jollain läheisellä tai tutulla on todettu kyseinen sairaus.

Esim. jos muutama nainen on yhdessä, samassa tilassa (asuu esim. yhdessä), niin heidän kuukautiskiertonsa muuttuu pikkuhiljaa samaksi = tutkittu juttu.

Jos jokaisella naisella on erimittainen kierto niin todennäköistä on, että kuukautiset osuvat joskus päällekkäin, ei tarvitse olla mikään tutkija tämän selvittääkseen. Kuukausi on kuitenkin lyhyt aika ja menkat kestää 5-7 päivää. Meitäkin on samassa taloudessa kolme naista ja välillä on menkat yhtäaikaa ja välillä ei. Stressi voi kyllä siirtää menkkojen alkua, tätä ei ole kukaan kyseenalaistanut mutta millainen stressi pistää vuotamaan kolme viikkoa putkeen?

Vierailija
804/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ketju on pistänyt miettimään, että menikö tässä nyt lapsihaaveet. Piikin vaikutukset ainakin minulla ja puolisolla voidaan tarkastaa koska olemme olleet ennen piikkejä lapsettomuustutkimuksessa joten verrokkikokeet on otettu. Aion pyytää uudet kokeet.

Haetko yleensäkin "tietosi" vauva-palstalta?  THLn asiantuntijat ovat ihan sinun puolestasi seuranneet maailmalla tehtyjä tutkimuksia ja todenneet, että rokotteilla ei ole vaikutusta hedelmällisyyteen tai keskenmenoihin.

Niin kuin sanoin, minä näen vastauksen ihan veri- ja spermakoevastauksesta.

Juuri niistähän ne tutkijatkin ne vastauksensa ovat löytäneet. Tieteessä ei vaan riitä, että ne verikokeet ja spermat otetaan yhdeltä ihmiseltä, koska silloin saadaan ihan sattumanvaraisesti poikkeavia tuloksia. Tutkijat ovat ottaneet ihan kymmeniä tuhansia näytteitä ja tilastollisesti pystytään laskemaan ovatko luvut rokotetuilla jotenkin merkittävästi poikkeavia rokottamattomiin verrattuna. Koulutuspohjasi ei taida olla kovin akateeminen?

Vierailija
805/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://mobile.twitter.com/OssiTiihonen/status/1479829502670872580?s=20

Pfizer määrätty julkaisemaan 55 000 sivua piikkidataa/kk.

Voiko kukaan täysjärkinen esittää lähteenään merkonomi Ossi Tiihosta? Montakohan tuntia immunologiaa tai virologiaa on Ossi mahtanut kauppaopistossa opiskella. Eikös sillä pitänyt olla kiireitä niitten oikeustapausten kanssa (Ossi on nimittäin myöskin juridiikan asiantuntija. Juridiikasta oli Ossin opiskeluaikoina kauppiksessa ilmeisesti ainakin viikon kurssi). VKK eikun EVVK.

Vierailija
806/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisessa sanottiin kierron olevan päivän pidempi ja palautuvan ennalleen kuukauden tai kahden kuluttua.

Ai. No pitää varmaan sitten ilmoittautua hullujen huoneelle harhaisena, kun oma kierto oli 23 päivää pidempi heti ensimmäisen rokotuksen jälkeen.

Se 4 viikkoa putkeen vuotanut.

Olethan käynyt gynekologilla?

Juuri ennen rokotusta, kyllä, itse asiassa kuukautta aiemmin. Kaikki testit ja kokeet otettu, kaikki OK. Rokotuksesta on vielä sen verran vähän aikaa, että seuraan mihin tilanne kehkeytyy kropassa. 2. rokote tulee parin viikon päästä. Kauhulla odotan mitä tapahtuu..

Eihän se mitään nykyisiin kuukautisongelmiisi auta jos kävit gynekologilla ENNEN häiriön alkamista. Ei lääkärissä yleensäkään käydä etukäteen, ennen sairauden puhkeamista. Jos sinulla on todella noin graavit kuukautisongelmat, niin olisi kyllä loogista käydä gynekologilla uudestaan.  Sinä nyt vaan itse diagnosoit, että johtuu rokotteesta. Jospa onkin joku sairaus sinulle puhjennut. Se voi olla vaikka veritauti ja sinä vaan kotona asiaa seurailet.

Ihanaa, että olet huolissasi. Olen terve kuin pukki, ollut koko elämäni, viimeksi olin nuhassa 5 vuotta sitten. Jos mulle nyt äkkiä on tullut joku tauti tyhjästä, mystisesti heti rokotteen perään, niin mikähän olisi syynä? Varsinkin kun mitään muita oireita ei ole eikä ole ollut. Yleensä nuo puhjenneet sairaudet oireilevat monilla tavoin yhtä aikaa.

Jos oireilu tässä jatkuu, vaikea sanoa vielä, kun en siis enää vuoda, niin toki käyn lekurilla. Sehän on vaan fiksua, vaikka sitten ei tulisikaan muuta kuin toteamus, että rokotteen kanssa kävi nyt näin kuten monille naisille maailman laajuisesti.

Vierailija
807/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puheet pakkorokotuksista kiihtyy Suomessakin.

Mitä aiotte tehdä jos täällä todella aletaan väkisin piikittämään kaikki 5v alkaen? Tyttärenne ja teidät toistaiseksi rokottamattomat joilla on lapsihaaveita? Tai edes toive normaalista kierrosta?

Otas ihan rauhassa siellä. Ei täällä ketään tulla väkisin piikittämään.

Ennustan, että ennen juhannusta tarvittavat lakimuutosesitykset on nuijittu läpi ja syksyllä perustuslakivaliokunnalla. (oletettavasti ja toivottavasti hylättävänä)

Täälläpäs on tänään paljon näitä ennustajaeukkoja. Ovat ilmeisesti siirtyneet palstoille kun telkkarista lopetettiin ennustajaohjelmat.

Vierailija
808/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ketju on pistänyt miettimään, että menikö tässä nyt lapsihaaveet. Piikin vaikutukset ainakin minulla ja puolisolla voidaan tarkastaa koska olemme olleet ennen piikkejä lapsettomuustutkimuksessa joten verrokkikokeet on otettu. Aion pyytää uudet kokeet.

Haetko yleensäkin "tietosi" vauva-palstalta?  THLn asiantuntijat ovat ihan sinun puolestasi seuranneet maailmalla tehtyjä tutkimuksia ja todenneet, että rokotteilla ei ole vaikutusta hedelmällisyyteen tai keskenmenoihin.

Juuri niistähän ne tutkijatkin ne vastauksensa ovat löytäneet. Tieteessä ei vaan riitä, että ne verikokeet ja spermat otetaan yhdeltä ihmiseltä, koska silloin saadaan ihan sattumanvaraisesti poikkeavia tuloksia. Tutkijat ovat ottaneet ihan kymmeniä tuhansia näytteitä ja tilastollisesti pystytään laskemaan ovatko luvut rokotetuilla jotenkin merkittävästi poikkeavia rokottamattomiin verrattuna. Koulutuspohjasi ei taida olla kovin akateeminen?

Mutta tämä koe koskettaa itseäni, eikö se ole paras asia, että voin nähdä nimenomaan miten rokotteet ovat vaikuttaneet omaan ja mieheni kehoon. Mikä yleinen tutkimus antaa parempaa tietoa?

Vierailija
809/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. No pitää varmaan sitten ilmoittautua hullujen huoneelle harhaisena, kun oma kierto oli 23 päivää pidempi heti ensimmäisen rokotuksen jälkeen.

Juuri ennen rokotusta, kyllä, itse asiassa kuukautta aiemmin. Kaikki testit ja kokeet otettu, kaikki OK. Rokotuksesta on vielä sen verran vähän aikaa, että seuraan mihin tilanne kehkeytyy kropassa. 2. rokote tulee parin viikon päästä. Kauhulla odotan mitä tapahtuu..

Eihän se mitään nykyisiin kuukautisongelmiisi auta jos kävit gynekologilla ENNEN häiriön alkamista. Ei lääkärissä yleensäkään käydä etukäteen, ennen sairauden puhkeamista. Jos sinulla on todella noin graavit kuukautisongelmat, niin olisi kyllä loogista käydä gynekologilla uudestaan.  Sinä nyt vaan itse diagnosoit, että johtuu rokotteesta. Jospa onkin joku sairaus sinulle puhjennut. Se voi olla vaikka veritauti ja sinä vaan kotona asiaa seurailet.

Ihanaa, että olet huolissasi. Olen terve kuin pukki, ollut koko elämäni, viimeksi olin nuhassa 5 vuotta sitten. Jos mulle nyt äkkiä on tullut joku tauti tyhjästä, mystisesti heti rokotteen perään, niin mikähän olisi syynä? Varsinkin kun mitään muita oireita ei ole eikä ole ollut. Yleensä nuo puhjenneet sairaudet oireilevat monilla tavoin yhtä aikaa.

Jos oireilu tässä jatkuu, vaikea sanoa vielä, kun en siis enää vuoda, niin toki käyn lekurilla. Sehän on vaan fiksua, vaikka sitten ei tulisikaan muuta kuin toteamus, että rokotteen kanssa kävi nyt näin kuten monille naisille maailman laajuisesti.

Aika moni ensimmäisen sydäninfarktinsa saanut ihmettelee ihan samalla tavalla eli "mites minä nyt tämmöisen sain, kun olen aina ollut terve kuin pukki?". Sinunkin kannattaisi senverran opiskella tieteitä, että korrelaatio ei ole samaa kuin syy-seuraussuhde. Ihan simppelinä esimerkkinä tämä kuuluisa jäätelötapaus. Kesällä nähdään jäätelönsyönnin lisääntyvän huomattavasti. Kesällä nähdään myös hukkumistapausten lisääntyvän huomattavasti, mutta yllätys yllätys, se jäätelönsyönti ei mitenkään ole syynä niitten hukkumisten lisääntymiseen. Ymmärsitkö?  Kyllä ne taudit vaan usein "tulevat kuin tyhjästä" Ovathan ne siellä muhineet oireettomina joskus muutaman vuodenkin ja joskus sitten oireilu alkaa. 

Vierailija
810/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämä koe koskettaa itseäni, eikö se ole paras asia, että voin nähdä nimenomaan miten rokotteet ovat vaikuttaneet omaan ja mieheni kehoon. Mikä yleinen tutkimus antaa parempaa tietoa?

Kysytkö tosissasi?

Vierailija
811/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittiinko rokotetta naisilla?

Yhteen aikaan tutkimuksiin valittiin vain miehiä, ettei naisten kuukautiskierto ja hormonit ja miehistä poikkeava fysiologia ”sekoita” tuloksia.

Vierailija
812/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut kuukautisoireita, mutta lähipiirissäni kaikki muut naiset saivat ympäri maailmaa enemmän tai vähemmän; amerikkalaisia naisia kaksi, yksi japanilainen, kolme englantilaista, yksi vietnamilainen, yksi saksalainen. Oireet ovat vaihdelleet pienistä siirtymistä tai ylimääräisistä vuodoista rajuihin ongelmiin.

Olisi mielenkiintoista tietää mikä edesauttaa sitä, että osa saa hirveitä oireita, osa keskivaikeita, osa lieviä ja osaan ei vaikuta ollenkaan.

Vierailija
813/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikierukka ja kuukautiset jääneet kokonaan pois. Rokotuksen jälkeen noin viikon kuluttua tuli yhtenä päivänä runsaasti verta. Sen jälkeen taas ei mitään. Erikoista.

Vierailija
814/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saanut kuukautisoireita, mutta lähipiirissäni kaikki muut naiset saivat ympäri maailmaa enemmän tai vähemmän; amerikkalaisia naisia kaksi, yksi japanilainen, kolme englantilaista, yksi vietnamilainen, yksi saksalainen. Oireet ovat vaihdelleet pienistä siirtymistä tai ylimääräisistä vuodoista rajuihin ongelmiin.

Olisi mielenkiintoista tietää mikä edesauttaa sitä, että osa saa hirveitä oireita, osa keskivaikeita, osa lieviä ja osaan ei vaikuta ollenkaan.

Minullakin on ystäviä monesta maasta, mutta eipä kyllä ole aavistustakaan kenenkään heistä kuukautiskierrosta.

Vierailija
815/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä puhuttu Suomessakin jo pitkään, Hesarissa tästä oli aikapäiviä sitten. Tieto lisääntyy, foliohatuilla vaan semmoinen opeteltu retoriikka että kaikki kielletään ja vain he ovat oikeassa ja siellä taas liskoeliitti pimittelee ja sitten nostetaan että katsokaa nyt. 😀 Vaikka se on aivan normaalia tiedon lisääntymistä.

Itse en tajua lainkaan miten tälläisessä tilanteessa voi joku olla niin itsekäs että miettii jotain niin pientä asiaa kuin kuukausikierto, kun pitäisi saada pandemia lopetettua. Itsellä ollut alusta lähtien asenne että jokaisella on velvollisuus kantaa kortensa kekoon, enkä ole jaksanut pyöriä missään foorumeilla keräämässä juttuja siitä mitä kaikkea voisinkaan kuvitella saavani rokotteista. Mun ajatus oli heti että otan kaikki rokotteet vaikka kasvaisi toinen pää, ja onneksi rokotteet ovatkin olleet hyvin siedettyjä ja turvallisia, miljoonat niitä ottaneet ja hyvin on mennyt (paitsi hurufoorumien juttujen mukaan, totta kai). Minulla myös.

Aika pieni juttu on kuukausikierron hetkeksi sekaisin meneminen kun rokotteilla olisi voinut pysäyttää pandemian (jos tarpeeksi monella olisi riittänyt siihen järki).

Koronan aikana syntyvyys on muuten noussut, joten hedelmällisyyteen ei ainakaan vaikuta. Ja miksi vaikuttaisikaan, kyllähän näitä testataan sairaasti ja keskeytetään heti jos tulee jotain vakavaa.

Kiinnostaisi muuten, eivätkö tästä meuhkaavat todella käytä lainkaan esimerkiksi hormonaalista ehkäisyä, joka muokkaa kuukausikiertoa valtavasti. Pelottavatko siis vain asiat jotka liittyvät rokotteeseen? Jos vastaus on kyllä, kannattaisi miettiä miksi. Voisiko olla siksi että ensimmäistä vastaan ei tehdä esimerkiksi Venäjän ja USA:n toimesta jatkavaa propagandatyötä (kyllä, feikkisivustot, feikkisomeryhmät ja feikkiprofiilit syöttävät tätä tietoa meille jatkuvasti).

Kirjoitus olisi uskottavampi, jos ei puhuisi ”kuukausikierrosta”. Mitäpä veikkaatte, onko kyse ulkomaan trollista vai onko kirjoittaja mies, jota ei tietenkään hetkauta yhtään kenenkään naisen ”kuukausikierto”?

Vierailija
816/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ensimmäisen sydäninfarktinsa saanut ihmettelee ihan samalla tavalla eli "mites minä nyt tämmöisen sain, kun olen aina ollut terve kuin pukki?". Sinunkin kannattaisi senverran opiskella tieteitä, että korrelaatio ei ole samaa kuin syy-seuraussuhde. Ihan simppelinä esimerkkinä tämä kuuluisa jäätelötapaus. Kesällä nähdään jäätelönsyönnin lisääntyvän huomattavasti. Kesällä nähdään myös hukkumistapausten lisääntyvän huomattavasti, mutta yllätys yllätys, se jäätelönsyönti ei mitenkään ole syynä niitten hukkumisten lisääntymiseen. Ymmärsitkö?  Kyllä ne taudit vaan usein "tulevat kuin tyhjästä" Ovathan ne siellä muhineet oireettomina joskus muutaman vuodenkin ja joskus sitten oireilu alkaa. 

No niin, eli olet diagnosoinut minulle kertomani perusteella piilevän sairauden, joka nyt vaan putkahti pintaan :D Ja ilmeisesti tyhmyydenkin, mutta toki, minähän tyhmä nainen en ymmärrä mitään oman kehoni päälle, en tunne omia kuukautisiniani tai kehoani, saatikka ole tietoinen terveydentilastani. No, olen kai sitten tyhmä ja sinä paljon viisaampi kuin kaikki ne lääkärit, jotka ottivat minusta tänä vuonna yleisessä terveystarkastuksessa kaikki mahdolliset kokeet; laajat veriarvot ja verenkuva, ferritiini, diabetes, keliaki, suoliston tilanne (suvussa valitettavaa taipumusta näihin vaivoihin), uloste- ja virtsanäytteet jne. Plus gynekologin visiitit ja heidän ottamansa kokeet, papat, sukupuolitautitestit ja ultraukset.

Puhtaat paperit tuli.

Nyt jos siellä jotain oudosti on, niin joko olen voittanut geenilotossa paskimman palkinnon, joku on minut poppakonstein kironnut tai rokotehaitta on jumalattoman paljon pahempi kuin vain kuukauden jatkunut vuoto (ja en, en onneksi ole se, joka vuosi ympäri ämpäri pyyhkeet ahterin alla. Osanottoni hänelle, runsaat kuukautiset on suolesta ja 4 viikkoa hänellä...!)

Joo ja voidaanhan me vääntää, että kesällä syödään jätskiä enemmän ja hukutaan enemmän. Aina voi osoitella sormella, että tämä ja tämä tapahtuu yhtä aikaa, muttei vaikuta toisiinsa. Mutta jos naiset alkavat raportoida kuukautisissaan ilmenneitä ongelmia rokotteen otettuaan maailmanlaajuisesti ei voida vängätä, että eipäs ole eipäs ole ei varmana ole, te hysteeriset naiset. Ei varsinkaan, kun asiaa ollaan jo lääketieteen puolellakin tutkimassa.

Ongelma tässä oli se, että yleensä lääkkeet ja rokotteet testataan miehillä. Ihan yleinen käytäntö. Siksi monissa lääkkeissä lukee, ettei suositella raskaana oleville tai imettäville, koska testejä heillä ei ole voitu tehdä. Viagraakin tehtiin alunperin naisten sydänlääkkeeksi, mutta miesten testiryhmä huomasi siinä etuja niin, että lääke muutettiin erektiohäiriöiden hoitoon ja jätettiin naisten sydänvaivat sikseen.

Koska selkeesti edelleen naisten kehoilla ja terveydellä ei ole väliä. Sääli.

Vierailija
817/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ystäviä monesta maasta, mutta eipä kyllä ole aavistustakaan kenenkään heistä kuukautiskierrosta.

Eli kun sinä et puhu asiasta X ystäviesi kanssa ja he eivät ole koskaan maininneet asiaa X, niin kukaan muukaan nainen ei puhu asiasta X? Olemmehan me keskustelleet rokotteista ja jokainen on harmitellut, että on tullut oireita. Osa yrittää lasta, johon tämä tietysti vaikuttaa.

Itse en tunne ketään naista, joka harrastaa yhdenillan juttuja, joten naiset eivät niitä harrasta. Sama logiikka.

Vierailija
818/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittiinko rokotetta naisilla?

Yhteen aikaan tutkimuksiin valittiin vain miehiä, ettei naisten kuukautiskierto ja hormonit ja miehistä poikkeava fysiologia ”sekoita” tuloksia.

Mielestäni lääke- ja rokotetestausta tehdään edelleen pääasiassa miehille. Kuten monta muutakin asiaa testimielessä, esimerkiksi autojen törmäystestien nuket on rakennettu miesten kehon ja sen painopisteen mukaan. Autojen törmäystesteissä saadaan eri tuloksia, jos mallinukkena on nainen, jolla on matala kehon painopiste. Siksi autokolari on edelleen naiselle vaarallisempi.

Vierailija
819/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä puhuttu Suomessakin jo pitkään, Hesarissa tästä oli aikapäiviä sitten. Tieto lisääntyy, foliohatuilla vaan semmoinen opeteltu retoriikka että kaikki kielletään ja vain he ovat oikeassa ja siellä taas liskoeliitti pimittelee ja sitten nostetaan että katsokaa nyt. 😀 Vaikka se on aivan normaalia tiedon lisääntymistä.

Itse en tajua lainkaan miten tälläisessä tilanteessa voi joku olla niin itsekäs että miettii jotain niin pientä asiaa kuin kuukausikierto, kun pitäisi saada pandemia lopetettua. Itsellä ollut alusta lähtien asenne että jokaisella on velvollisuus kantaa kortensa kekoon, enkä ole jaksanut pyöriä missään foorumeilla keräämässä juttuja siitä mitä kaikkea voisinkaan kuvitella saavani rokotteista. Mun ajatus oli heti että otan kaikki rokotteet vaikka kasvaisi toinen pää, ja onneksi rokotteet ovatkin olleet hyvin siedettyjä ja turvallisia, miljoonat niitä ottaneet ja hyvin on mennyt (paitsi hurufoorumien juttujen mukaan, totta kai). Minulla myös.

Aika pieni juttu on kuukausikierron hetkeksi sekaisin meneminen kun rokotteilla olisi voinut pysäyttää pandemian (jos tarpeeksi monella olisi riittänyt siihen järki).

Koronan aikana syntyvyys on muuten noussut, joten hedelmällisyyteen ei ainakaan vaikuta. Ja miksi vaikuttaisikaan, kyllähän näitä testataan sairaasti ja keskeytetään heti jos tulee jotain vakavaa.

Kiinnostaisi muuten, eivätkö tästä meuhkaavat todella käytä lainkaan esimerkiksi hormonaalista ehkäisyä, joka muokkaa kuukausikiertoa valtavasti. Pelottavatko siis vain asiat jotka liittyvät rokotteeseen? Jos vastaus on kyllä, kannattaisi miettiä miksi. Voisiko olla siksi että ensimmäistä vastaan ei tehdä esimerkiksi Venäjän ja USA:n toimesta jatkavaa propagandatyötä (kyllä, feikkisivustot, feikkisomeryhmät ja feikkiprofiilit syöttävät tätä tietoa meille jatkuvasti).

Kirjoitus olisi uskottavampi, jos ei puhuisi ”kuukausikierrosta”. Mitäpä veikkaatte, onko kyse ulkomaan trollista vai onko kirjoittaja mies, jota ei tietenkään hetkauta yhtään kenenkään naisen ”kuukausikierto”?

Jep! Joko "kuukausikierto" kommentin on kirjoittanut mies tai sitten todella typerä nainen. Ei sillä, ettei oletettu mieskirjoittaja olisi samanlainen typerys. 

a) Totta, että tästä asiasta on jo aiemminkin kirjoitettu mediassa. Huomaatko mitään yhteistä kirjoituksissa? Kaikissa niissä on kielletty rokotteen vaikutus mainitsemaasi "kuukausikiertoon". Nyt julkaistu artikkeli lienee harvoja (ensimmäisiä?) kirjoituksia, jossa rokotteen vaikutus kuukautisiin myönnetään. Ja miksi aiemmin on kielletty? No olisiko pakonomainen tarve saada niin moni rokotettua kuin mahdollista. 

b) Jos et ymmärrä miten valtava vaikutus "kuukausikierrolla" tai ylipäänsä kuukautisilla on naisten elämään tai terveyteen, ole hiljaa. 

c) Ja mitä tulee koronan aikaiseen syntyvyyden lisäämiseen, sillä ei ole mitään tekemistä rokotteiden kanssa. Rokotteen haitat voivat näkyä vasta vuosien päästä. Nämä koronan aikaiset vauvat on pantu aluille jo pitkän aikaa ennen rokotuspakon alkamista.

Opettele perusasiat ennen kuin tulet kirjoittelemaan tuollaisia typeryyksiä. 

Vierailija
820/1663 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tietopaketti missä myös juttua tuosta kuukautishäiriöistä: https://odysee.com/evidence:3e . Koittanut tutkia niitä tässä ja oma arvio on, että ne PEG:tä sisältävät nanot on syyllisiä. Itse hiljattain löysin Modernan piikissä käytetyn PEG-nano partikkelin käyttöturvallisuustiedotteen: https://cdn.caymanchem.com/cdn/msds/33945m.pdf 

Siellä ainakin mitä itse nyt löytänyt niin se PEG-nano on ns hormonihäirikkö ja vaikuttaa sinne hypotalamukseen mikä säätelee niitä LH(lutenisoiva hormoni):ta ja Gonotropiinia. Jotenkin kerääntyivät siihen pituitary glandiin(käpyrauhanen?), niin se jotenkin lisäsi LH:n eritystä ja vaikutti tuon keltarauhasen johonkin feedback looppiin.  Itselle jotenkin avatui analogia tuosta hypotalamuksesta eräänlaisen moottorina mikä pyörittää noita kuukautiskiertoja. Ja tuo PEG-nano häiritsee sen toimintaa. Jos siis tuo rottakoe on vertailukelpoinen mitä nuo naiset sai PEG-nanoista myös. Itse uskallan maallikkona väittää että on koska tutkimuksessa sanottiin, että PEG: afforment data oli mihin viittasivat. ..Oon katsonut muutama YouTube-lääketieteellisen luennon miten tuo kuukautiskierto toimii, niin se hypotalamus-systeemi on tärkeä juttu. Hormonihäiriköksi Eva Rollerova et al tuon PEG-nano määrittelivät. Tuossa vähän koittanut perkaa ko tutkimusta: https://odysee.com/forallwomen:f ja tuossa se varsinainen: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0890623815300058…

Vai että ihan Gonotropiinia...

Niin.. sitä sieltä erittyy.. Guugle korjasi sen oikein; gonadotropiini . Vähän kuin öljy mikä pitää männän liikkeessä. Jännä elin tuo hypothalamus-gonadal-pituitary-axis ("moottori") - siellä on gonadotropiinia ja LH:ta. Miksiköhän näistä ei puhuta muualla kuin vauva-palstalla? Koitin ymmärtää tuosta keltarauhasesta, jostain feed-back-loopista. Sieltä munasarjoista tuolla loopilla ne jotenkin valkkaa sen follikelin ja sitten laittaa sen sinne munasarjan päätyyn - se ovulaatio. Väärin alkaa laittamaan ns "hiekkaa tankkiin" pysähtyy koko peli; tai menee sekaisin koko systeemi. 

Tämä sama sankari on esiintynyt jonkinlaisena asiantuntijana monessakin ketjussa. Lukutaito, kirjoitustaito sekä luetun ymmärtäminen ovat vähän hakusessa, mutta intoa löytyy. Sen tunnistaa siitä, että käyttää ilmaisua "hypothalamus-gonadal-pituitary-axis", kun ei tiedä mitä se on suomeksi.

Tämähän on se sama, joka on lähetellyt pääministerille postia ja ihmettelee, kun ei Sanna vastaa. Tunnistaa noista hörhösivujen linkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi