Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)
https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…
Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.
Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiskierron epätasaisuudella ei ole mitään tekemistä lisääntymiskyvyn kanssa. Kuukautiset johtuu kohdun vanhan limakalvon irtoamisesta ja poistumisesta kehosta. Kiertoon voivat vaikuttaa todella monet asiat, eikä kierron säännöllisyys ennusta hedelmällisyyttä. Itse olen onnistunut siirtämään kuukautisten alkamista parilla päivällä sopivampaan ajankohtaan monet kerrat pysyttelemällä lievästi ylivireänä. Tiedän tapauksia joissa epäsäännöllisiin kuukautisiin tottuneet nuoret naiset ovat tulleet helposti raskaaksi. Rokotus saa vain vanhan limakalvon irtoamaan vähän nopeammin, ei muuta. Sitten kierto jatkuu normaalisti.
Ihan turha yrittää pelotella tuolla kuvitelmalla ketään olemaan ottamatta rokotusta, joka suojelee vakavalta taudilta.
Minua kiinnostaa tietää, että jos piikin jälkeen pientä tiputtelua on kuukausia tai jos verta tulee moninkertaisesti edeltäviin menkkoihin verrattaessa vain muutaman päivän taukojen kanssa, niin minkähänlainen limakalvo sinne on piikin jälkeen kehittynyt? Ja jos menkat on ollut pois puoli vuotta piikin jälkeen ja yritetään hormonihoidoin käynnistää uudelleen niin eikö sitä limakalvoa ole enää kehittynyt? Nyt puhutaan normaalien kuukautisten muuttumisesta eikä sellaisista kuukautisista jotka olleet aina epäsäännölliset.
Kun näillä asioilla ei ole mitään tekevät toistensa kanssa. Niukat kuukautiset eivät suoraan korreloi liian ohuen limakalvon kanssa. Naisen lisääntyminen on hyvin monimutkainen prosessi eikä nämä maallikoiden vetämät syy-seuraussuhteet useinkaan pidä paikkaansa (ja nyt en edes viittaa mihinkään rokotteista ehkä johtuviin häiriöihin).
Olen itse tällä hetkellä lapsettomuushoidoissa ja siksi tutustunut keskimääräistä naista tarkemmin näihin juttuihin.
Koronarokote ei suinkaan ole ensimmäinen rokote, jolla on todettu mahdollisia vaikutuksia kuukautiskiertoon. Esim. HPV-rokote ja joku influenssarokote ovat myös saaneet häiriöitä aikaiseksi. Tämä ei johdu mistään rokotteen sisältämästä aineosasta vaan yleisesti rokotteen aikaansaamasta immuunivasteesta. Se ei ole pitkäaikainen ilmiö, mistä johtuen kierto palaa yleensä normaaliksi 3 kk sisällä rokotuksesta.
Jos ei palaa, vuoto voidaan käynnistää keltarauhashormonilla ja tarvittaessa ovulaatiokin saadaan takaisin lääkkeillä (ellei se lähde tapahtumaan normaalisti itsekseen).
Ihan ilmankin rokotteita vuotohäiriöt ja ovulaation/vuodon jääminen pois on yleistä, eikä asiaan varmasti auta se jos joku lyhytaikainen häiriö syntyy ensin ja sitten sitä joutuu pelkäämään pitkään (jolloin aiheuttaa itselleen stressitilan ja normaalin kierron paluu viivästyy).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää puhuko paskaa. Itse olen saanut kaksi tervettä lasta tässä koronan aikana, ja kaikki rokotteet olen saanut. Ei vaikuta hedelmällisyyteen. Jos te tiedevastaiset hörhöt ette lisäänny, niin maailma ei teitä jää kaipaamaan.
Samat sulle! Älä jauha pa s k aa! Olet yksilö siinä missä rokotteiden haittavaikutusten kanssa kamppailevatkin. Molempia löytyy. Se että sinun kohdallasi ei vaikuttanut, ei päde kaikkiin :)
Mitään vaikutusta hedelmällisyyteen ei ole todettu, kukaan ei ole jäänyt ilman vauvaa rokotteiden takia. On todella epäreilua pelotella ihmisiä haittavaikutuksilla, joista ei ole mitään todisteita.
A Canadian cancer vaccine researcher said last week, “We made a big mistake. We didn’t realize it until now,” said Byram Bridle, a viral immunologist and associate professor at University of Guelph, Ontario. “We thought the spike protein was a great target antigen, we never knew the spike protein itself was a toxin and was a pathogenic protein. So by vaccinating people we are inadvertently inoculating them with a toxin,” the Defender reports.
The biodistribution study obtained by Bridle shows the COVID spike protein gets into the blood where it circulates for several days post-vaccination and then accumulates in organs and tissues including the spleen, bone marrow, the liver, adrenal glands and in “quite high concentrations” in the ovaries.
“We have known for a long time that the spike protein is a pathogenic protein, Bridle said. “It is a toxin. It can cause damage in our body if it gets into circulation.”
A large number of studies have shown the most severe effects of SARS-CoV-2, the virus that causes COVID, such as blood clotting and bleeding, are due to the effects of the spike protein of the virus itself.
He is most worried that the message it carries goes with it and seeds all kinds of tissues, he explained on The Ingraham Angle.
Siis halloo, on täysin normaalia että se kierto on välillä 27 päivää , välillä 28, välillä 34 päivää. Jos ette käytä ehkäisyä ja harrastatte seksiä, niin välillä tulee hyvin aikaisen vaiheen keskenmenoja, mikä näyttää siltä että kuukautiskierto olisi pidempi. Turhaan laitatte rokotteen syyksi mitään. Itse kävin kolmannessa rokotuksessa perjantaina, ja maanantaina alkoivat kuukautiset. Terve olen ja terveenä pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs (naisten kokemusta vähättelevä) Rämet nyt sanoo?
"ei vaikuta Suomessa asuvien naisten kuukautisiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää puhuko paskaa. Itse olen saanut kaksi tervettä lasta tässä koronan aikana, ja kaikki rokotteet olen saanut. Ei vaikuta hedelmällisyyteen. Jos te tiedevastaiset hörhöt ette lisäänny, niin maailma ei teitä jää kaipaamaan.
Samat sulle! Älä jauha pa s k aa! Olet yksilö siinä missä rokotteiden haittavaikutusten kanssa kamppailevatkin. Molempia löytyy. Se että sinun kohdallasi ei vaikuttanut, ei päde kaikkiin :)
Mitään vaikutusta hedelmällisyyteen ei ole todettu, kukaan ei ole jäänyt ilman vauvaa rokotteiden takia. On todella epäreilua pelotella ihmisiä haittavaikutuksilla, joista ei ole mitään todisteita.
Mitään faktaa ei ole kun ei ole sellaista vielä antaa. Vielä ei tiedetä kuinka paljon hedelmättömyyttä piikit antavat. En minäkään ekan piikin jälkeen tiennyt että rokote vaikuttaisi negatiivisesti kiertooni. Asioita ilmenee usein jälkijunassa.
Te kaikki, joilla niitä vuotohäiriöitä on, mistä voitte olla varmoja, että ne ovat rokotteen vika? Joku jossain ketjua mainitsi, että vuotohäiriöitä oli kun oli sairaustanut lievän koronan, mutta ilmeisesti ei ollut ottanut rokotetta.
Itselläni omituinen vuotohäiriö (n. kk myöhässä) sattui keväällä v.2020, jolloin mitään rokotuksia ollut. Tälläista omituista viivästystä ei minulla koskaan aikaissemmin ole ollut. Olen saattanut silloin keväällä jo koronan sairastaa. Silloinhan ei juuri testattu.
Kuitenkin monet ovat sairastanet koronan lieväoireisena tai jopa tietämättään. Niin mistä voitte olla varma, että pahemmat vuoto-ongelmat ovat nimenomaan rokotteen ansioita eikä sairastetun (jopa lievän tai tietämättömän) ansiota??? Koronavirushan itsessään on aiheuttanut monenmoisia ongelmia ja vaurioita osalle. Miten voidaan puhua jostain pikkunuhasta, kun emme oikeastaan tiedä mitä kaikkea se virus voi kehossa saada aikaan. Ne ongelmatkin kun voivat näyttäyä ajan kuluessa. Nytkin korona leviää väestössä lähes kulovalkean tavoin, lievänä, mutta mistä voimme olla varmoja, mitä se lopulta tekee, ennen kuin aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki, joilla niitä vuotohäiriöitä on, mistä voitte olla varmoja, että ne ovat rokotteen vika? Joku jossain ketjua mainitsi, että vuotohäiriöitä oli kun oli sairaustanut lievän koronan, mutta ilmeisesti ei ollut ottanut rokotetta.
Itselläni omituinen vuotohäiriö (n. kk myöhässä) sattui keväällä v.2020, jolloin mitään rokotuksia ollut. Tälläista omituista viivästystä ei minulla koskaan aikaissemmin ole ollut. Olen saattanut silloin keväällä jo koronan sairastaa. Silloinhan ei juuri testattu.
Kuitenkin monet ovat sairastanet koronan lieväoireisena tai jopa tietämättään. Niin mistä voitte olla varma, että pahemmat vuoto-ongelmat ovat nimenomaan rokotteen ansioita eikä sairastetun (jopa lievän tai tietämättömän) ansiota??? Koronavirushan itsessään on aiheuttanut monenmoisia ongelmia ja vaurioita osalle. Miten voidaan puhua jostain pikkunuhasta, kun emme oikeastaan tiedä mitä kaikkea se virus voi kehossa saada aikaan. Ne ongelmatkin kun voivat näyttäyä ajan kuluessa. Nytkin korona leviää väestössä lähes kulovalkean tavoin, lievänä, mutta mistä voimme olla varmoja, mitä se lopulta tekee, ennen kuin aika näyttää.
Riittävän varmoja että osaa ainakin vahvasti sitä epäillä ja siksi olla lisäämättä ihon alle ainuttakaa enää!
Kuukautishäiriöt on paljon helpompi todeta kuin häiriöt sperman laadussa. Sperman tutkimiseen tarvitaan mikroskooppi kun taas menkkojen poikkeavuuden voi jokainen omassa vessassaan todeta. Siksi voi olla, että vasta joskus myöhemmin kunnolla havahdutaan, jos miesten spermassakin alkaa esiintyä häikkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastin koronan viime keväänä, kuukautiskierto pysyi normaalina. Yritämme lasta, tulin kesällä raskaaksi ja sain myöhemmin keskenmenon joka tietysti oli stressaavaa, kierto palasi heti normaaliksi. Pitkin hampain otin rokoteen loppusyksystä kovan painostuksen alla, ja nyt mulla ei olekaan enää kiertoa. Yritetään nyt lääkkeillä saada se uudelleen käyntiin mutta voi että minua suututtaa kun ihmiset tulee lässyttämään että ei se rokote nyt ainakaan. Tämä ei ole todellakaan normaalia minulle, kiertoni on aina ollut säännöllinen ja ennalta-arvattava.
Me siirrettiin jo lapsen tekemistä kerran epidemian alussa, ja minulta loppuu kohta aika. Enää en ota yhtäkään rokotetta, en ennen kuin olen pitkällä ja turvallisesti raskaana tai sitten sen jälkeen kun päätetään luovuttaa.
Kaikilla meillä ei ole aikaa odottaa vuosia kierron normalisoitumista ja rokoterumban loppua, jos sitä nyt ikinä edes tulee.Oletko tutkituttanut *oikean * syyn?
Rokote aiheuttaa jotain häiriöitä, mm. vuotoihin, muttei se tietenkään kenenkään kohtua muuta saati munasarjoja.Sulla on varmaan esittää tutkittua tietoa, kun noin faktana väität, ettei rokote tietenkään kenenkään kohtua muuta saati munasarjoja?
Vai olisiko kuitenkin niin, ettei näistä rokotteista ole vielä tutkimustietoa tältäkään osin? 🤔
Ja kuka sen oikean syyn osaa lopulta sanoa? Onko sillä oikeastaan mitään väliä, kun ei ole kiertoa ei ole kiertoa. Tärkeintä on saada se toimimaan ja sitä tässä yritetään, lääkärin mukaan minussa ei näyttäisi olevan mitään vikaa mutta jostain syystä kuukautiset ei vain tule.
Käy nyt hyvänen aika oikealla lääkärillä, joka osaa tutkia syyn kuukautisten puuttumiselle ja määrätä tarvittaessa siihen sopivat lääkkeet. Selviää aika yksinkertaisilla verikokeilla ja/tai ultraamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä ei kerrottu etukäteen? Joko asiantuntijat eivät tienneet tai sitten halusivat salata asian. Joka tapauksessa molemmat vaihtoehdot ovat huolestuttavia.
Miten tutkimuksesta voi kertoa etukäteen ennen kuin se on tehty? Sen takia on tutkittu kun tällaisesta on raportoitu. Miksi asiantuntijat haluaisivat salata tutkittavan asian?
Olihan rokotetta testattu aiemmin. Jos on kerrottu, että rokotteiden kaikki haitat ovat jo tiedossa niin joko tästä tiedettiin muttei kerrottu tai sitten tästä ei tiedetty ja aiempi lausunto oli valetta. Vai keksitkö vielä jonkin kolmannen vaihtoehdon?
Ei tietenkään kaikki haitat ole tiedossa jokaisen yksilön kohdalla, kuka sellaista edes odottaa? Yleensä on puhuttu vakavista haitoista ja väitetty että kohta kaatuu väkeä kuin pipoa, ja nyt on annettu varmaan miljardi rokotetta yli vuoden ja väkeä ei kaadu. Olihan noita hyvin harvinaisia hyytymishäiriöitäkin ollut ja heti niistä tiedotettiin kun saatiin lisätietoa, ehkä sama asia tässäkin? Nyt kun tämä asia on tutkittu tieteellisesti tarpeeksi hyvin niin siitä on tullut julkaisu.
Miksi aina olettamus on, että joku salailee ja valehtelee? Tällainen asenne on juuri se mikä ärsyttää. On ihan ok kysellä ja keskustella lääkkeiden ja rokotteiden sivuvaikutuksista ja olla niistä huolissaan mutta kun suurin osa vaan öyhöttää niin se asiapohjainen keskustelu jää varjoon.
Nyt tuolla joku jo siunailee että ei saa varmaan lapsia ollenkaan...
Yleensä viranomaiset ja vallanpitäjät valehtelevat jos se vain edistää heidän ajamaansa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla varmaan antaa tutkimustuloksia tästä?
Mulla ei vaikuttanut kuukautisiin millään lailla, samanlaiset ovat kuin ennenkin. Toki ymmärrän että joillakin voi vaikuttaa enkä vähättele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vaikuttanut kuukautisiin millään lailla, samanlaiset ovat kuin ennenkin. Toki ymmärrän että joillakin voi vaikuttaa enkä vähättele yhtään.
Niin no tyhmähän ihminen on jos vähättelee faktoja.
Eiks jossai ollu et nää rokotteet voi myös vaikuttaa miesten siittiöiden laatuun?
Depopulaatio on käynnis, ei tää pallo kestä väkee näin paljoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tehdä tutkimusta, niin mitään haittoja ei tarvitse todeta. Onko vähän liian näppärä asetelma lääkefirmoille?
Vierailija kirjoitti:
Siis halloo, on täysin normaalia että se kierto on välillä 27 päivää , välillä 28, välillä 34 päivää. Jos ette käytä ehkäisyä ja harrastatte seksiä, niin välillä tulee hyvin aikaisen vaiheen keskenmenoja, mikä näyttää siltä että kuukautiskierto olisi pidempi. Turhaan laitatte rokotteen syyksi mitään. Itse kävin kolmannessa rokotuksessa perjantaina, ja maanantaina alkoivat kuukautiset. Terve olen ja terveenä pysyn.
Ei hyvää päivää teidän kanssanne.
On niin paljon ihmisiä jotka eivät osaa ajatella loogisesti, oman kuplan ulkopuolelta. Eivät ymmärrä asioita kuin yhdeltä, omalta kantiltaan.
Ihan sama mitä sanoo, mikään muu ei ole olemassa kuin "mun totuus koska mulle kävi näin".
Identifioidun naiseksi, eikä ole vaikuttanut mitenkään.
Vai väitätkö että sukupuoli on jotenkin patriarkaattisen tiedekäsityksen mukaan biologista tai tieteellä todistettavaa?!
Ei mitään vaikutusta, 2x pfizeriä otettu kesällä ja syksyllä.
Otit rokotteen joulukuussa, koska hoitajien rokotevelvotteeseen lisättiin koronarokote, tai siis esitys hyväksyttiin eduskunnassa viime viikolla, mutta olet sen jälkeen jo ehtinyt vuotaa 4 viikkoa putkeen? Taisit keksiä omasta päästäsi?