Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)

Vierailija
07.01.2022 |

https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…

Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.

Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??

Kommentit (1663)

Vierailija
541/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan kuolleita jotain 4-5milj.

Mistä löydän tiedon montako rokotteeseen on menehtynyt? Laittakaa linkkiä, kiinnostaa.

Vierailija
542/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin hyvältä lukea keskustelua tästä. Normaalisti poistetaan kaikki keskustelut, joissa edes vihjataan siihen että rokotteista saattaa tulla jotain haittaa.

Itse en ole ottanut yhtään koska olen IVF-hoitoputkessa ja pelkään, että koko homma menee roskiin rokotteen vuoksi.

Moi Desire! :D ja mainostat vieläpä omaa blogias täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko tulee toinen toistaan huolestuttavampia haittoja ja tutkimuksia näistä rokotteista mutta niin vain rokotekattavuus nousee ja kolmatta piikkiä jonotetaan pää märkänä. En usko että tälläkään uutisella on mitään vaikutusta suurimpaan osaan väestöstä. Sama meno jatkuu ja neljättä aletaan vaatimaan viimeistään keväällä.

"Foliot" varoittivat teitä näistä jo vuosi sitten.

Mitä hiton huolestuttavaa siinä on, että kuukautiset jäävät väliin? Suurin osa naisista siirtää niitä pillereillä tai poistaa kokonaan hormonikierukalla jossain vaiheessa elämää.

Mutta silloin niitä siirretään tarkotuksella ja se syy tiedetään miksi ne ovat siirtyneet.

Nyt vaan selitellään että ei johdu rokotteesta vaan stressistä, kuun asennosta ja hysteriasta.

Kukaan ei ole tarkkaan selittänyt MIKSI rokotus vaikutta kuukautisiin niin että:

ne jäävät pois kokonaan

ne runsastuvat

ne vähentyvät

kierto pitenee

kierto lyhenee

kivut lisääntyy

jne...

Ja mikäli ymmärtää jotain kuukautiskierrosta ja siihen liittyvästä hormonitoiminnasta, tulee nopeasti siihen johtopäätökseen, että nämä kaikki oireet eivät voi johtua samasta asiasta. Toisin sanoen ei ole mahdollista, että rokotteessa olisi joku ainesosa, joka toisella runsastuttaa vuotoa ja toisella niukentaa.

Miten ei voi muka olla jos sekoittaa hormonit? Silloinhan vuoto voi olla mitä tahansa.

Nuorempana mulla oli tosi kova influenssa, eikä edes kova virus infektio sekoittanut lainkaan kiertoani vaikka thl kuinka väittäisi että viruskin sen tekee. Laittaa miettimään kumpi sitten onkaan vaarallisempi - virus vai rokotus?

Olen myös itse katsellut menkkahistoriaani, tallessa usealta vuodelta ja vaihteluväli on ollut 2-4 päivää. Koskaan ei veren värissä ole ollut muutosta eikä juuri määrässäkään ja aika paljon stressiä ja sairauksiakin tällä välin ollut. Pitäisin tälläistä muutoksia kyllä hyvinkin huolestuttavana.

Vierailija
544/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautishäiriöt rokotteen haittavaikutuksina kuulostaa vakavalta mutta helposti vähäteltävältä ongelmalta. Olisi mielenkiintoista tietää myös miten rokote vaikuttaa sitten miesten sperman laatuun ja lisääntymisterveyteen. Senhän näkee vasta pidemmän ajan kuluttua, minkälaisia lapsia syntyy. Hieno koe. "Onneksi" maailmassa on liikaa ihmisiä.

Vierailija
545/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P  E  R  S  U  T  A  R  A  L  L  A  A  

Naisvihaajat P  A  S  K  A  P  E  R  S  U  T   levittävät rokotevastaisuutta.

Vierailija
546/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin hyvältä lukea keskustelua tästä. Normaalisti poistetaan kaikki keskustelut, joissa edes vihjataan siihen että rokotteista saattaa tulla jotain haittaa.

Itse en ole ottanut yhtään koska olen IVF-hoitoputkessa ja pelkään, että koko homma menee roskiin rokotteen vuoksi.

Moi Desire! :D ja mainostat vieläpä omaa blogias täällä

Sähän sitä mainostat.

Vierailija
547/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä ei ole tietoa mistään muusta, kuin muutaman päivän heittelystä kierrossa. Ainakaan vielä ei ole mitään todisteita rokotteen heikentävästä vaikutuksesta hedelmällisyyteen. Tällainen pelottelu on siis vastuutonta. Tulee ihan keskiaikainen olo.

Vierailija
548/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Viestisi kertoo kaiken oleellisen sinusta.

Vierailija
549/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaksi rokotetta ottanut ja nyt kun tätä ketjua oon lukenut alkaa kaduttaa. Ja pelottaa samanaikaisesti. Mihin sitä on ihtensä nyt laittanut. Koekaniinihan tässä ollaan ja tyhmästä päästä kirjaimellisesti taitanee nyt kärsiä koko ruumis.

Me asumme muovin ympäröiminä, voi olla että siitäkin tulee terveyshaittoja myöhemmin. Ei kannata liikaa alkaa stressaamaan. Vaaroja voi nähdä kaikkialla.

Vierailija
550/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koronasta ja rokotuksista jauhaminen on täyttä ajanhukkaa, koska KUKAAN ei muuta omia käsityksiään näiden lätinöitten perusteella.  Näiden lukeminen se vielä pahempaa ajanhukkaa onkin!

Vierailija
551/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koronasta ja rokotuksista jauhaminen on täyttä ajanhukkaa, koska KUKAAN ei muuta omia käsityksiään näiden lätinöitten perusteella.  Näiden lukeminen se vielä pahempaa ajanhukkaa onkin!

Niin totta- keskitytään elämään kun sitä vielä on. Luonto hoitaa raadot. Tavalla tai toisella.

Totuus on tuolla ulkona. Mutta hei!; Ollaan varovaisia siellä ulkona

Vierailija
552/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut kuukautishäiriöitä ensimmäistä kertaa sitten teinivuosien rokotteen jälkeen. Minusta on lapsellista että emme voisi yhteiskunnassa puhua asioista suoraan ja sensuroimatta kaikkea. Monilla naisilla tätä ongelmaa on esiintynyt ja sensurointi ei poista sitä faktaa. Lisäksi on hyvä että siitä puhutaan, niin jokainen voi vetää siitä omat johtopäätöksensä ja tehdä valintansa ottaakko rokotteita vai ei. Molemmissa puolensa. Itse otin kaksi piikkiä, ja jos minulle ei olisi tullut kktishäiriöitä, ottaisin kolmannenkin. En kuitenkaan näe omalla kohdalla tarvetta ottaa kolmatta rokotetta, koska olen nuori ja terve. Mieheni sairastui vastikään koronaan ja monet ystäväni, joilla kaksi piikkiä. Minä en ole sairastanut (ainakaan tietoisesti). Ja voi osua omallekin kohdalle, mutta ilmeisesti minulla on hyvä immunipuolustusjärjestelmä kun en ole muutenkaan koskaan kipeänä. Paljon suurempi haitta minulle henkilökohtaisesti on tullut rokotteista. Nyt toivotaan vaan että kuukautiset joskus palaavat ennalleen. Vuotoa ei ole ollut kesän jälkeen. Gynellä ei mitään ole havaittu. Raskaana en ole.

Vierailija
553/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani 28-30 päivän kierto on vaihtunut 14-42 päivän kierroiksi. Olen käyttänyt vuosia menkkasovellusta ja kiertoni oli aina "säännöllinen". Ensin se muuttui "epäsäännölliseksi", nyt se on "erittäin epäsäännöllinen". Voihan siihen muutkin asiat vaikuttaa mutta mutta...

Naiset ovat ikävän "auktoriteetti uskovaisia" ja eivät millään jaksa uskoa että rokote tekisi haittoja, koska "auktoriteetit" näin sanoo. Oma kumppani sai kuukautishäiriöt jotka olleet koko elämän säännölliset. Nyt yllättäen tuli piikkien jälkeen ja sanoo ettei voi olla piikistä. Ihan USKOMATONTA.

Tämä ketju muuten poistuu pian jos tuntee Vauvafoorumia yhtään. Foorumilla ei ole mitään tekemistä naisten terveyden kanssa. Vain Agendan.

Vierailija
554/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, mitä h*lvetin väliä, vaikka näin olisikin?

Eiku oikeesti. Älkää alapeukuttako vaan kertokaa mitä väliä asialla on?

Mulla on ollu epäsäännöllinen kierto niin kauan kuin muistan, mutta mitä sitten? Ei ole vaikuttanut yhtään mihinkään. Kolme lastakin on.

Vierailija
555/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ystävilläni on ollut kuukautishäiriöitä rokotteiden jälkeen. Muuten on olleet säännölliset kuukautiset aina. Selvä yhteys. Sitten kun näistä puhuu ääneen, se nähdään rokotevastaisena pelon lietsontana. Nice.

Vierailija
556/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta tutkimuksesta on uutisoitu Seattletimes lehdessä. https://www.seattletimes.com/nation-world/womens-periods-may-be-late-af…

Siinä oli maininta myös naisista joille oli tullut vuotoa, vaikka kuukautiset olivat jo loppuneet (vaihdevuodet).

Vierailija
557/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierron epätasaisuudella ei ole mitään tekemistä lisääntymiskyvyn kanssa. Kuukautiset johtuu kohdun vanhan limakalvon irtoamisesta ja poistumisesta kehosta. Kiertoon voivat vaikuttaa todella monet asiat, eikä kierron säännöllisyys ennusta hedelmällisyyttä. Itse olen onnistunut siirtämään kuukautisten alkamista parilla päivällä sopivampaan ajankohtaan monet kerrat pysyttelemällä lievästi ylivireänä. Tiedän tapauksia joissa epäsäännöllisiin kuukautisiin tottuneet nuoret naiset ovat tulleet helposti raskaaksi. Rokotus saa vain vanhan limakalvon irtoamaan vähän nopeammin, ei muuta. Sitten kierto jatkuu normaalisti.

Ihan turha yrittää pelotella tuolla kuvitelmalla ketään olemaan ottamatta rokotusta, joka suojelee vakavalta taudilta.

Vierailija
558/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkefirmojen on tarkoitus tehdä rahaa. Miksi ne kehittäisivät rokotteita, jotka toimisivat kerralla? Tai lääkkeitä, jotka parantaisivat? Mieluummin luodaan loputon riippuvaisuus näistä aineista niin miljardien vuosittainen rahavirta on taattu. Hengitystieinfektioon perustuvasta pandemiasta saadaan näppärästi loputon lypsylehmä. Miksei samaan syssyyn tuhottaisi nuorten lisääntymiskyky niin, että tulevat jatkossa tarvitsemaan lääketieteellistä apua lisääntymiseen? He itse ottavat "ilmaiset" piikit, ja jatkossa tuovat vähintään viisinumeroisen summan rahaa hedelmöityshoitoihin per pariskunta. Näppärä bisnesidea kieltämättä.

Miksi lääkefirmat kehittelisivät rokotteen, joka tekee hedelmättömäksi kertapistoksesta, kun nuoret käyttävät enemmän rahaa ehkäisyvalmisteisiin kuin lapsettomuushoitoihin?

Vierailija
559/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään rokote tuhoaa aivot ja saa näkemään harhoja. Voi pientä, taitaa harmittaa rokotteiden ottaminen. Pus ja jaksuhali.

Vierailija
560/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseeni vähän mietityttää, että millaisia lapsia syntyy näistä 2‐3 piikkiä saaneista jotka raskaaksi ovat tulleet. Näitä lapsiahan ei juurikaan vielä ole vaan lähinnä niitä tapauksia, että äiti on ottanut rokotteen raskausen aikana eli jo tultuaan raskaaksi ensin. Onko vaikutusta esim. kehitysvammoihin tai muihin ongelmiin joko lapsessa tai raskaudessa.

Tiedän nyt aika monia tänä vuonna synnyttäneitä, jotka ottivat piikit. Huolestuttavan paljon sekä äiti että vauva ovat koko ajan flunssassa näissä piikitetyissä tapauksissa. 

No onpa jännä, että sun lähipiirissä on viikon sisään syntynyt  paljon vauvoja, jotka vieläpä ovat koko ajan olleet flunssassa. Ettet vain keksinyt omasta päästäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan