Te jotka julkeatte vaatia etäkoulua, onko teidän vaikea hyväksyä se, että joutuisitte kokemaan Covid19-taudin?
Meidän perhe taisteli koronataudissa marraskuun lopulta tämän vuoden alkuun. Onneksi oli rokotteet, mutta on se kurja tauti. Nyt olemme long covidissa, mutta eristys on purettu. Uskomme että toivumme kesään mennessä.
Kun kerta meidän piti tällainen kokea, vaadin että muidenkin. Sairastaneiden ei pitäisi olla sairastamisessa vitkastelevien kanssa.
Kommentit (8)
On. En minä halua sairastua lyhyeen enkä pitkään covidiin, enkä joutua sairaalaan mahdollisesti hengityskoneeseen, enkä varsinkaan kuolla tähän tautiin.
Idiootti.
Kaikki kerralla sairaaksi vaan. Arvotaan, kuka sairaalaan mahtuu.
Taas tämmöinen jonninjoutava aloitus. Keksisit pliis jo jotakin uutta.. Ihmiset on jo väsyneet näihin korotus aiheisiin.
Kiehtoo ajatus päivystysjonossa odottamisesta, kieltämättä
2 päivää kurkkukipee. Olipa kauhee tauti. 54 vuotias olen ja ei yhtään rokotusta. Tuntuu että rokotetuille pahempi tauti.
Vierailija kirjoitti:
On. En minä halua sairastua lyhyeen enkä pitkään covidiin, enkä joutua sairaalaan mahdollisesti hengityskoneeseen, enkä varsinkaan kuolla tähän tautiin.
Idiootti.
aiotko tosiaan pelätä koko loppuelämäsi? aika mahdotonta on välttää korona seuraavien vuoskymmenien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
aiotko tosiaan pelätä koko loppuelämäsi? aika mahdotonta on välttää korona seuraavien vuoskymmenien aikana.
Odotan, että virus heikkenee tavalliseksi flunssaksi. Olkoot salaliittoteoreetikot, antikovidistit yms hörhöt viruksen jalostajia, mutta ei tartte mulle tai mun lapsilleni tulla sitä tarjoilemaan.
Puhut asiaa. Yleensä kantapään kautta se oppi menee parhaiten perille.