Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sairaus estää osallistumasta sotaan?

Vierailija
28.04.2015 |

Esimerkiksi todettu nivelreuma joka estää juoksemisen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen perustuslain mukaan jokaisella kansalaisella on velvollisuus osallistua isänmaan puolustukseen tai avustaa sitä. Varsinaiset sotatoimet jäävät niille, joilla on siihen koulutus ja kyky.

Vierailija
2/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keihäänkärkenä juuri koulutetut ja vanhemmat olemme reservissä, näin se homma on suuniteltu. Ja kyllä sitä sijoituspaikkaa katsellaan myös sen perusteella mitä pystyy tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:29"]

Esimerkiksi todettu nivelreuma joka estää juoksemisen?

[/quote]Kyllä sut tykin juureen voidaan sijoittaa. Siellä kyllä tulee pommia niskaan kovaa tahtia.

Vierailija
4/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kumpikaan isoisistäni ei ollut sodassa. Toisella oli huono sydän, toisella huono näkö (itse asiassa hänen näkökykynsä heikkeni armeijassa tapahtuneessa onnettomuudessa).

Vierailija
5/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi sota niin kuolisin vapaaehtoisesti tai piiloutuisin erämaahan. Minulla ei ole aikomustakaan osallistua väkivaltaisuuksiin oli kyse mistä tahansa. Sota ei ole koskaan oikeutettu. Parempi kuolla kuin tehdä pahaa.

Vierailija
6/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:49"]

Jos tulisi sota niin kuolisin vapaaehtoisesti tai piiloutuisin erämaahan. Minulla ei ole aikomustakaan osallistua väkivaltaisuuksiin oli kyse mistä tahansa. Sota ei ole koskaan oikeutettu. Parempi kuolla kuin tehdä pahaa.

[/quote]

Oletpa säälittävä jos et maatamme puolusta etkä naisia ja lapsia... Ap

Vierailija
7/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:49"]

[/quote]

Oletpa säälittävä jos et maatamme puolusta etkä naisia ja lapsia... Ap
[/quote]
Oletpa seksistinen. Ei nainen ole mikään heikompi sukupuoli, joka tarvitsee miehen suojelusta. Inhottava sovinisti.

Vierailija
8/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:49"] Jos tulisi sota niin kuolisin vapaaehtoisesti tai piiloutuisin erämaahan. Minulla ei ole aikomustakaan osallistua väkivaltaisuuksiin oli kyse mistä tahansa. Sota ei ole koskaan oikeutettu. Parempi kuolla kuin tehdä pahaa. [/quote] Oletpa säälittävä jos et maatamme puolusta etkä naisia ja lapsia... Ap [/quote] Oletpa seksistinen. Ei nainen ole mikään heikompi sukupuoli, joka tarvitsee miehen suojelusta. Inhottava sovinisti.

[/quote]

Miehillä on velvollisuus puolustaa tätä maatamme ja naisia ja lapsia... tottakai tykkimiehenä hommat tarvittaessa hoidan... onneksi suomessa on sotilaskuri joka ei kysele osallistumisiasi. Ole mies äläkä iilimato. Ap