Saako ystävälle puhua rumasti?
Mitä olette mieltä? Ollut oikein kiva tyyppi, mutta omasta hermostumisestaan johtuen aina purkanut kaikki kiukkunsa minuun, ja lopulta väsyin aiheettomaan ilkeilyyn, joka kohdistui aiheettomasti vain minuun etenkin työpaikalla. Vaihdoin työpaikkaa ja laitoin välit poikki, kerroin syyn, mutta toinen ei näe syytä itsessään, tai selittelee aina muiden aiheuttamaksi.
Jaksaisitteko te?
Kommentit (6)
No en jaksaisi. Kyllä aikuisen pitäisi osata purkaa kiukku johonkin muuhun kuin toiseen ihmiseen.
Huh, hän pitää minua kohtuuttomana vaikka itse en kyllä pidä. Oikein mukava ihminen, aluksi, mutta hermostuu ihan mistä tahansa turhasta, ja vaikka hermostui muille, minä sain tuntea sen nahoissani. Silloin päätin että olkoon ilman minua vaikka ennen oltiin hyvät ystävät.
Ehkä te ette ollut ystäviä vaan kavereita ja ehkäpä vain työkavereita. Vaikka ei työkaveritkaan saa käyttäytyä työssä ihan miten sattuu.
Valikoi omat kaverit ja ystävät sen mukaan millaisia ihmisiä haluat ympärillesi. Itse en halua mitään laumaa kavereita ympärilleni, muutama hyvä ystävä riittää. Eikä heitäkään tarvitte nähdä jatkuvasti.
Elämä on vain niin paljon mukavampaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:39"]
Ehkä te ette ollut ystäviä vaan kavereita ja ehkäpä vain työkavereita. Vaikka ei työkaveritkaan saa käyttäytyä työssä ihan miten sattuu.
Valikoi omat kaverit ja ystävät sen mukaan millaisia ihmisiä haluat ympärillesi. Itse en halua mitään laumaa kavereita ympärilleni, muutama hyvä ystävä riittää. Eikä heitäkään tarvitte nähdä jatkuvasti.
Elämä on vain niin paljon mukavampaa.
[/quote]
Kyllä me olimme hyviä ystäviä, vietimme aikaa vapaillakin. Mutta pikkuhiljaa hän muuttui, ja lisäksi minulla ei olisi saanut olla muita ystäviä. Olen aika sosiaalinen luonne, ystäviä on sekä lapsuudesta että aikuisiältä eikä kukaan koskaan tuolla lailla ole loukannut. Ja päätin, ettei kyllä hänkään.
No ei mikään oikeuta tuollsiseen. Oma äitini on samanlainen ja saan hampain kynsin varoa ettei minusta ole tulossa myös tuollaista ikävää ihmistä.