Listataanko hyviä K-MENU - tuotteita?
Rahasta tiukkaa ja ostin eilen 0,99€ K-Menu - ketsupin. Hyvältä maistui! Toki oli juoksevampaa kuin Felix tai Heinz-ketsupit, tuoteselosteesta kävi myös ilmi että tuote valmistettu espanjalaisesta tomaattisoseesta. Mutta oikein hyvää siis.
Toinen toimiva on tomaattipyree/sose.
Kolmas on K-Menu Thousand Island-salaatinkastike, se tosi iso pullo. Ei maksa juuri mitään kun on niin iso pullo :) Ja on tosi hyvää :)
Herkkusieniviipaleet toimii!
Onko joku testannut K-Menu lihoja? Niitä en ole itse vielä uskaltanut kokeilla :)
Kommentit (15)
Jauhelihaa ja lihasuikaleita oon ostanut, hyviä oli :) Tosin en muutenkaan oo niin tarkka mistään, ostan sen minkä halvimmalla saa :D
Chilipähkinät. Muita k menun tuotteita en ole uskaltanut kokeilemaan. Noita pähkinöitäkin söin kun en tiennyt olevan k menua. Mies oli niitä ostanut ja söin hänen kupistaan, eli en pakkausta nähnyt kuin vasta jälkikäteen.
Tomaattimurskassa ei valittamista ja emmental-juustoraaste on myös jees.
Ne suklaavohvelipalat! Parempaa kuin mitkään Fanipalat tai Susut! Valitettavasti tuote on jatkuvasti loppu lähikaupasta, ehkä muutkin ovat huomanneet tuotteen ylivertaisuuden keksihyllyssä tai sitten on ollut ongelmia toimituksissa.
Olen kokeillut ainoastaan mehuja, ja ne olivat ainakin kammottavan pahoja. Appelsiinimehu vielä menetteli, mutta omena-, sitrus- tai marjamehuja en juo enää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:11"]Olen kokeillut ainoastaan mehuja, ja ne olivat ainakin kammottavan pahoja. Appelsiinimehu vielä menetteli, mutta omena-, sitrus- tai marjamehuja en juo enää ikinä.
[/quote] ja tiedän että tarkoitus oli listata hyviä tuotteita, mutta tässä oli varoitus sille joka ylempänä mietiskeli mehujen laatua. :D
Grahampaahtoleivän ainesosalista ja itse tuote oli ihan ok. Valmistusmaa oli Viro... iso miinus.
Tein tänään keiton K-Menu siskonmakkaroista. Älyttömän suolaisia makkaroita, meni keitto ihan pilalle sen vuoksi. En osta toiste.