Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataanko hyviä K-MENU - tuotteita?

Vierailija
28.04.2015 |

Rahasta tiukkaa ja ostin eilen 0,99€ K-Menu - ketsupin. Hyvältä maistui! Toki oli juoksevampaa kuin Felix tai Heinz-ketsupit, tuoteselosteesta kävi myös ilmi että tuote valmistettu espanjalaisesta tomaattisoseesta. Mutta oikein hyvää siis.

Toinen toimiva on tomaattipyree/sose.

Kolmas on K-Menu Thousand Island-salaatinkastike, se tosi iso pullo. Ei maksa juuri mitään kun on niin iso pullo :) Ja on tosi hyvää :)

Herkkusieniviipaleet toimii!

Onko joku testannut K-Menu lihoja? Niitä en ole itse vielä uskaltanut kokeilla :) 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään keiton K-Menu siskonmakkaroista. Älyttömän suolaisia makkaroita, meni keitto ihan pilalle sen vuoksi. En osta toiste. 

Vierailija
2/15 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiinimehu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-menu maitorahka on ainakin tosi hyvää!

Vierailija
4/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suklaacookiet! <3

Vierailija
5/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihaa ja lihasuikaleita oon ostanut, hyviä oli :) Tosin en muutenkaan oo niin tarkka mistään, ostan sen minkä halvimmalla saa :D

Vierailija
6/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuusto on parempaa kuin Valion.

Vierailija
7/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-menu siskonmakkara, suklaakeksit.

Vierailija
8/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilipähkinät. Muita k menun tuotteita en ole uskaltanut kokeilemaan. Noita pähkinöitäkin söin kun en tiennyt olevan k menua. Mies oli niitä ostanut ja söin hänen kupistaan, eli en pakkausta nähnyt kuin vasta jälkikäteen.

Vierailija
9/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattimurskassa ei valittamista ja emmental-juustoraaste on myös jees.

Vierailija
10/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissinjyvät, suklaakeksit

Vierailija
11/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattijuusto. Tosi herkkua, joskin kovin suolaista. 

Vierailija
12/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suklaavohvelipalat! Parempaa kuin mitkään Fanipalat tai Susut! Valitettavasti tuote on jatkuvasti loppu lähikaupasta, ehkä muutkin ovat huomanneet tuotteen ylivertaisuuden keksihyllyssä tai sitten on ollut ongelmia toimituksissa.

Vierailija
13/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ainoastaan mehuja, ja ne olivat ainakin kammottavan pahoja. Appelsiinimehu vielä menetteli, mutta omena-, sitrus- tai marjamehuja en juo enää ikinä.

Vierailija
14/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:11"]Olen kokeillut ainoastaan mehuja, ja ne olivat ainakin kammottavan pahoja. Appelsiinimehu vielä menetteli, mutta omena-, sitrus- tai marjamehuja en juo enää ikinä.
[/quote] ja tiedän että tarkoitus oli listata hyviä tuotteita, mutta tässä oli varoitus sille joka ylempänä mietiskeli mehujen laatua. :D

Vierailija
15/15 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grahampaahtoleivän ainesosalista ja itse tuote oli ihan ok. Valmistusmaa oli Viro... iso miinus.