Jos perustaisit pyramidihuijauksen, mitä tuotetta siinä myytäisiin?
Klassikkoja ovat kosmetiikka, ravintolisät, jopa korut ja on legginsseilläkin rakennettu pyramidia. Itse myisin varmaan alusasuja, mutta ne olisi jotenkin funktionaalisia, kun tuotteen pitää olla sellainen, että se on niin edistyksellinen ja loistava, ettei kaupoissa voida myydä sellaista.
Varmaan jotkut bakteereita suodattavat alushousut/kalsarit voisi olla hyvä tuote. Jos pieraiset, ei tule hajua eikä pienhiukkaset leviä hengitysilmaan.
Kommentit (38)
Myisin jotain vehnäjauho öljy kapseleita millä uskottelisin että niiden avulla kaikki sairaudet parannetaan eikä niistä ole mitään vaaraa elimistölle muuta kuin huuhaata ja uskomusta möisin tyhmille ihmisille kuten se Jussilakin tienasi maitohappo pillereillä ja kukaan ei tiennyt että kaupan pakaste altaasta sai samaa tuotetta paljon halvemmalla. Ja näissä kalliissa pillereissä ei sitä itse ainetta ollut kuin joku muutama prosentti.
Onhan näitä ihan huuhaa hoitojakin ihan pilvin pimein niille joilla ei ole rahasta pulaa ja johonkin sitä pitää syytää. Astral Tv oli ihan syvältä kun siellä käsiä ja vitjoja heiluteltiin ja muka puhelimen kautta tuli hoitoja.
Venäläisiä vaihtoehtoisia totuuksia. Ajatuksena siis se, että kaikki minkä uskot olevan totta onkin vain aistiharha joka tiedetään naapurissa huomattavasti paremmin ja puolueettomammin.
Jos tarkkoja muuten ollaan, niin AP ehkä kuvailee enemmänkin verkostomarkkinointiyritystä kuin pyramidihuijausta, jos tarkoitus on saada ihmiset hurahtamaan itse tuotteeseen ja myymään sitä. Pyramidihuijauksesta olisi ehkä enemmänkin kyse siinä tapauksessa, jos huijattavilta vaadittaisiin kallista maksua esimerkiksi salaisiin myyntikursseihin osallistumisesta tai vastaavasta, jossa ei varsinaisesti tarvitse olla edes tuotetta, jota myydään ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kokeilla holvikaarilla.
Mulle yksi holvikaari! Hinnasta viis.
Vierailija kirjoitti:
Pyramidihuijauksessa nimenomaan ei myydä mitään konkreettista. Siinä kerätään rahaa ihmisiltä lupauksilla tulevista voitoista ja ensimmäiseksi liittyneille maksetaan näitä "voittoja" myöhemmin tulevien rahoilla. Jotta homma pyörisi tarvitaan siis jatkuvasti lisää ihmisiä mukaan. Tämän takia sitä kutsutaan "pyramidi"huijaukseksi.
Ensin pitää hiffata mitä nyt myydään. Monissa näistä tuote on toissijainen asia, ja ne aloituspaketit jää monilta muutenkin myymättä. Nimenomaan myydään mahdollisuutta tienata ja rikastua, taloudellista turvaa, autoetua, vapautta jne yms. ja sillä värvätään verkostoa itsensä alapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, että ne kaksi naista EIVÄT sisälly hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, että ne kaksi naista EIVÄT sisälly hintaan.
Jos kuitenkin laitan pihalle holvikaaria, niinkö eikö sinne ennen pitkään pitäisi tulla naisia hyväilemään toisiaan (niiden holvikaarien alle)?
Vierailija kirjoitti:
Myisin jotain vehnäjauho öljy kapseleita millä uskottelisin että niiden avulla kaikki sairaudet parannetaan eikä niistä ole mitään vaaraa elimistölle muuta kuin huuhaata ja uskomusta möisin tyhmille ihmisille kuten se Jussilakin tienasi maitohappo pillereillä ja kukaan ei tiennyt että kaupan pakaste altaasta sai samaa tuotetta paljon halvemmalla. Ja näissä kalliissa pillereissä ei sitä itse ainetta ollut kuin joku muutama prosentti.
Onhan näitä ihan huuhaa hoitojakin ihan pilvin pimein niille joilla ei ole rahasta pulaa ja johonkin sitä pitää syytää. Astral Tv oli ihan syvältä kun siellä käsiä ja vitjoja heiluteltiin ja muka puhelimen kautta tuli hoitoja.
Mä en ymmärrä, miten Jutta selvisi tästä ternimaitovedätyksestä niin vähällä vahingolla maineelleen. Nytkin taisivat saada yli miljoonan tuet sille mökkikylälleen.
Bitcoineja.Ei kukaan voi päästä käsiksi niiden myyjiin , eikä omiin sijoituksiin .
Vierailija kirjoitti:
Bitcoineja.Ei kukaan voi päästä käsiksi niiden myyjiin , eikä omiin sijoituksiin .
Paitsi sitten, kun ilmoitat oman osoitteesi tai henkilöllisyytesi. Sen jälken et voi paeta bitcoinien jäljitystä, ellet vaihda kryptoja toisiin ja osta niillä toisilla taas bitcoinia. Miksi siis nähdä tuollainen vaiva, kun bitcoin siirrot maksavat monta euroa per kappale? Käyttäisin mieluummin jotain stealhcoinia, kuten Moneroa.
Kryptoja joilla positiivisia terveysvaikutuksia, mieskuntoa kohottavia ominaisuuksia ja suojaisivat käyttäjia great resetiltä sekä toimisivat foliohattuina.
Pyramidihuijauksessa nimenomaan ei myydä mitään konkreettista. Siinä kerätään rahaa ihmisiltä lupauksilla tulevista voitoista ja ensimmäiseksi liittyneille maksetaan näitä "voittoja" myöhemmin tulevien rahoilla. Jotta homma pyörisi tarvitaan siis jatkuvasti lisää ihmisiä mukaan. Tämän takia sitä kutsutaan "pyramidi"huijaukseksi.