Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väite: parhaiten osaamme liikenteessä liikkua me, jotka

Vierailija
27.04.2015 |

itse käytämme tasaisesti eri kulkuneuvoja. Itse aika  tasaisesti sekä kävelen, pyöräilen että autoilen ja se on varmaan se syy, että osaan liikennesäännöt aika hyvin (en varmaan täydellisesti, mutta siihen pyritään) sekä että osaan ottaa muut huomioon. Olen lähipiiristäni huomannut samoja piirteitä, ne jotka eivät käytä pelkästään yhtä kulkuneuvoa, ovat epäitsekkäämpiä kuin ne jotka liikkuvat pääasiassa vain yhdellä tavalla. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Autoilijat, jotka eivät koskaan pyöräile tai kävele, ovat pahimpia.

Vierailija
2/5 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:12"]

[/quote]

Joo, autoilin just keittiöstä olohuoneeseen. Kohta autoilen olohuoneesta vessan kautta makuuhuoneeseen.

Vitun pässi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijöiden kannattaa opetella liikennesäännöt! Yleensä pyöräilijän pitää väistää autoja! Sekä oikealta, että vasemmalta tulevia. Poikkeuksiakin on, mutta fiksu pyöräilijä väistää autoja joka tilanteessa.

Vierailija
4/5 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:12"]

[/quote]

Joo, autoilin just keittiöstä olohuoneeseen. Kohta autoilen olohuoneesta vessan kautta makuuhuoneeseen.

Vitun pässi.

[/quote]

Oho, mahtaa olla suurperhe teillä vai asuuko peräti sukua isommaltikin samassa asunnossa kun Vitun pässin kodissa tarvitaan oikein laissa asetetut liikennesäännöt olohuoneen, vessan ja makuuhuoneen väliin. Onneksi meillä asuu vain kaksi niin pärjätään ihan normaalilla toisen huomioimisella huoneesta toiseen liikkuessa.

Itse aloitukseen: erittäin hyvä teoria, luultavasti enemmän kuin aasinsillaksi totta.

Vierailija
5/5 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:12"]

[/quote]

Vitun pässi.
[/quote]
Onkos sun keittiön ja olohuoneen välillä liikennesäännöt ja isojakin ruuhkia? Itse taidat olla vähän pässi. Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi