Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa pyydetty, että menkat kestäisivät edes joskus alle viikon

Vierailija
27.04.2015 |

Menkat alkoi viikko sitten lauantaina ja edelleen vuotoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää.
Mulla oli myös ennen pitkää ka aika runsasta vuotoa. Asennutin hormonikierukan ja nyt vuodot on pari veriviirua pyyhkiessä. Riemuni on rajaton.

Vierailija
2/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa jossain vaiheessa tuo ongelma. Vuoto saattoi kestää 10 päivää ja oli runsasta. Lisäksi kunnon kivut. E-pillerit auttoivat :) nykyään hormonikierukka ja vuotoa kerran kolmessa kuukaudessa 1-2 päivää. Tykkään todella, kun tiedän mitä on vuotaa kuin seula!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:07"]Tylsää.
Mulla oli myös ennen pitkää ka aika runsasta vuotoa. Asennutin hormonikierukan ja nyt vuodot on pari veriviirua pyyhkiessä. Riemuni on rajaton.
[/quote]
Mulla oli ennen pillereitä pitkää ja runsasta. Nyt tosiaan vain pitkää. Yhdessä välissä söin aina kaksi laattaa putkeen, mutta sitten vuodinkin kerran kuukauden putkeen.
Ap

Vierailija
4/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jo kolmatta viikkoa menkat. Ei tuu paljon vuotoa, mutta tiputellut tosiaan jo 15 päivää putkeen. Alkaa jo hiljalleen ottaa pattiin. Mulla on muutenkin lyhyt kierto ja kestää menkat 10 päivää, nyt on erilaiset, vielä normaaliakin pidemmät. Pillereitä en enää halua syödä, niillä sai "normaalit" kuukautiset, joita kyllä kaipaan.

Vierailija
5/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekurilta keltarauhashormonia ja sassiin.....

Vierailija
6/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:17"]Lekurilta keltarauhashormonia ja sassiin.....
[/quote]
Pillereissähän on keltarauhashormonia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän