Miksi läskiyttä ihannoidaan?
Koko ajan tulee lisää "uutisia", miten tavalliset naiset ryhtyvät vastaiskuun mallien kuvia vastaan. Nämä vastaiskunaiset ovat yleensä melko läskejä. Nämä pitävät itseään tavallisina, mutta aika usein sairaalloisen läskejä. Yhh. Pitäisikö ihannoida vai? Ja itse en ole mallinmitoissa mutta en myöskään läski. Kummallista. Mallien työ on olla hyvännäköisiä ja hyväkroppaisia.
Kommentit (11)
Päinvastoin. Suomessa vallitsee pelottava läskiviha.
No vaix six ku oon 166 cm ja 140 kg ja henkka maukan L-koon topit menee hyvin mulle.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:37"]No vaix six ku oon 166 cm ja 140 kg ja henkka maukan L-koon topit menee hyvin mulle.
[/quote]
Sori se oli 105kg.. ja yritä nyt lapsi hyvä tajuta että nimenomaan ne topit venyy..
Olen samaa miettinyt. Enkä todella ymmärrä...Läskit on rumia, sen lisäksi erittäin usein sairaita myös fyysisesti.
Jaaha. Vai nytkö läskejä ihannoidaan? Ihan kuten tälläkin palstalla ihan suorastaan palvotaan läskejä?
Ei kai läskejä ihannoida, mutta kun jo tosi laihaa naista photoshopataan vielä laihemmaksi ja kauniimmaksi, niin se vääristää tosi paljon ihmisten mieliä ja vaikka mua yököttää läskit, niin mun mielestä hienoa tehdä tuollaisia vastaiskuja, joilla saadaan ihmiset tajuamaan, että oikeassa elämässä harva nainen näyttää lehtien kansikuvatytöltä.
Ei se ole läskin ihannointia. Vaan erilaisten vartaloitten normaliuttamista, sillä mitä naisten vartalot ovat muuta kuin erilaisia.
On kaksi eri asiaa pitää merkittävää ylipainoa tavoiteltavana asiana, tai ajatella että ylipainoiset ovat yhtä hyviä ja arvokkaita ihmisiä kuin muutkin. Viimeksi mainittu on se mistä tässä "ihannoinnissa" on kyse.
Niin ja muuten, jos ylipainoinen haluaa laihtua, häntä ei auta laihtumaan se että muut halveksivat häntä. Ihmisen, joka arvostaa itseään ja joka saa asiallista kohtelua myös muilta, on helpompi tehdä muutoksia elämässään kuin sellaisen, jolta se muutos kumpuaa inhon tunteista.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:51"]On kaksi eri asiaa pitää merkittävää ylipainoa tavoiteltavana asiana, tai ajatella että ylipainoiset ovat yhtä hyviä ja arvokkaita ihmisiä kuin muutkin. Viimeksi mainittu on se mistä tässä "ihannoinnissa" on kyse.
Niin ja muuten, jos ylipainoinen haluaa laihtua, häntä ei auta laihtumaan se että muut halveksivat häntä. Ihmisen, joka arvostaa itseään ja joka saa asiallista kohtelua myös muilta, on helpompi tehdä muutoksia elämässään kuin sellaisen, jolta se muutos kumpuaa inhon tunteista.
[/quote] Hieno kirjoitus. Se, että hyväksyy kaikenlaiset ihmiset, ei ole mitään ihannointia.
Kommentteja?