Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toimintakykyinen sala-alkoholisti, ja näistä merkeistä sen tiedän:

Vierailija
06.01.2022 |

-Juon mieluummin yksin kuin muiden kanssa, koska en halua palautetta siitä jos juon liikaa
-Vaikka olisin rahaton, en kehtaa ostaa Alkosta halvinta pulloa. Ostan vaikka sitten luotolla vähän kalliimman, ettei kassa vaan luule että olen alkkis.
-Huolehdin vähän liiankin hyvin kodin puhtaudesta ja henkilökohtaisesta hygieniasta. Pesen vessan joka päivä ja käyn suihkussa hinkkaamassa itseäni puhtaaksi turhan usein. Ettei kukaan vaan kodistani tai ulkoisesta olemuksestani voisi päätellä mitään.
-Ylisuoritan töissä ja olen myös työholisti, ettei kukaan vaan töissä epäilisi mitään.

Sitten kun on ilta ja olen yksin kotona ja on aika ns. rentoutua, niin se onnistuu vain korkkaamalla ja juomalla itseni uneen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi kysyä, että miksi et lopeta. Tällä hetkellä ei ole motivaatiota lopettaa. Ei kiinnosta AA-kerhot tai katkaisuhoidot. 

Vierailija
2/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kuluttavalta elämäntyyliltä. Mutta itsepähän tiedät parhaiten mikä itsellesi sopii.

Vastaavanlaisia on varmasti Suomessa paljon.

Itsekin juon kerran tai pari viikossa alkoholia. Olen kuitenkin aika liikunnallinen ja pidän niin kodin kuin itseni siisteydestä hyvää huolta, mutta vain koska itse nautin puhtaudesta. En mieti liioin mitä muut ajattelevat minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä haistaa sinusta. Tihkuu niin hengityksestä kuin ihosta.

Vierailija
4/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit jakaa tuon? Säälittävää elämää, jossa ei muuta ole.

Vierailija
5/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pohdit tilannetta ja aiot muuttaa jotain?

Vierailija
6/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luulekaan olevasi sala-alkoholisti. Naamasta se näkyy ja käytöksestä. Itsepetos onnistunee vielä muutaman hetken, sitten alkoholismistasi tietävät kaikki. Vaikuttaa puheeseen, ajatuksiin, kävelyyn ja niin moneen paljastavaan seikkaan. Kiinni jäät.

Vierailija
7/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle on tärkeää, mitä muut ajattelevat? Millaista elämää haluaisit elää?

Vierailija
8/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon kokonaisen pullon skumppaa samalla kun katson jotain sarjoja. Melkein joka ilta.. Noin 5 iltaa viikossa. Olenko alkoholisti? Kukaan ei uskoisi et juon niin paljon..

Vierailija
9/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon kokonaisen pullon skumppaa samalla kun katson jotain sarjoja. Melkein joka ilta.. Noin 5 iltaa viikossa. Olenko alkoholisti? Kukaan ei uskoisi et juon niin paljon..

Joo olet, mut siinäs olet 🙂

Vierailija
10/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä, olet alkoholisti, se sala sanana on täysin virheellinen :) Mutta mitäpä väliä, Suomessa on paljon kaltaisiasi.

Vierailija
11/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan oot jatkanut tota dokaamista ja minkälaisista määristä puhutaan? 

Vierailija
12/16 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen alkoholivalinta siihen nähden että juominen tapahtuu kotona arkena.

Vierailija
13/16 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen alkoholivalinta siihen nähden että juominen tapahtuu kotona arkena.

Skumpalla varmaan tarkoitetaan ihan tavallista kuohuviiniä. tuskin Suomessa kovin moni juo päivittäin aitoa samppanjaa.

Vierailija
14/16 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan oot jatkanut tota dokaamista ja minkälaisista määristä puhutaan? 

Ollut sellaista tuurijuoppoutta, lähinnä aikoina kun on ollut jotenkin henkisesti vaikeaa ja raskasta jonkun asian vuoksi niin silloin. Välillä voi mennä pitkiäkin aikoja, ettei juurikaan maistu, jos asiat on hyvin.  Tällä hetkellä määrät on about 3-4 kertaa viikossa noin 8-10 annosta kerralla. (yksi annos on yksi pieni keskikalja)

Vierailija
15/16 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä, olet alkoholisti, se sala sanana on täysin virheellinen :) Mutta mitäpä väliä, Suomessa on paljon kaltaisiasi.

Mitäpä väliä? Semmosta..

Vierailija
16/16 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi