En siedä farkkuja, onko muita?
Olen mieluiten verkkareissa. Ihmetyttää, että jotkut käyttävät farkkuja melkein aina.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:37"]
Wt-mammat pieruverkkareissa
[/quote]
Läskiperse eroottisesti tärähdellen kun laahustavat huonoryhtisinä ostamaan päivän suklaat ja limut.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:37"]
[/quote]
Minusta siinä ei ole mitään veeteetä, että valitsee mukavat vaatteet.
Täällä myös yksi joka vihaa farkkuja.
Verkkarit on kaikkein mukavimmat päällä, ei kiristä eikä purista. Vaan farkut omistan ihan siksi, että pakko olla siistimmät housut joskus jalassa. Vaan joka kerta ahistaa ne jalas olla.
Enkä koe olevani mikään wt, vain siksi, että haluan pukeutua mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:37"]
[/quote]
Läskiperse eroottisesti tärähdellen kun laahustavat huonoryhtisinä ostamaan päivän suklaat ja limut.
[/quote]
Hah. Tai sitten MUKAVISSA housuissa jäykkien farkkujen sijaan. Ilman läskiä, suklaata tai limua.
Samal tavalla kuin juntit jääkiekkoilijat, jotka kaupungilla tunnistaa siitä, että niillä on harmaat gollege-housut, crocsit ja lippis päässä väärinpäin. Jäänyt päälle jäähallipukeutuminen. Jotain pientä tyylitajua luulis olevan siinä, että missä vaatteissa ihmisten ilmoille tulee.
Käytin nuorena paljon farkkuja, mut nyt kolmekymppisenä ne tuntuu jotenkin ahdistavan raskailta ja tönköiltä päällä, ja vaikka olen hoikka, en silti tunne oloani niissä enää ollenkaan mukavaksi :/
Toki jotkut ohutta matskua olevat stretch-farkut voi vielä mennä, mutta sellaset Leviksen 501:t tuntuu melkein kuin olis peltihousut jalassa.
Inhoan farkkuja! Tykkäisin jos vähän löysemmän malliset hip hop -tyyliset farkut tulisivat taas muotiin. Siihen päivään asti farkuissa vain pakon sanelemana.
Mi ä ja mun poika. Helkkari, että ovat rasittavia vaatekappaleita... Tosin en voi pitää kyllä verkkareitakaan esim. Töissä.
Farkut kiristää ja on vittumaisia. Pidän itse punttisalihousuja ja verkkareita läpi vuoden. Jos naiset ei tykkää niin ei se multa pois ole :D Vastaavasti tykkään erittäin paljon jos naisilla on verkkarit sun muut rennot vaatteet päällä. Sporttisuus on seksikästä.
No jotkut käy töissä, missä ei sovi kulkea verkkareissa... Tietysti jos päätyö on roikkua päivät AV:lla, niin verkkarit on varmaan ihan jees asuste.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:19"]No jotkut käy töissä, missä ei sovi kulkea verkkareissa... Tietysti jos päätyö on roikkua päivät AV:lla, niin verkkarit on varmaan ihan jees asuste.
[/quote]
Mullakin on työ johon ei ihan verkkareissa voi mennä. Ei silti tarvitse farkkuja käyttää. Mulla on siistit mustat housut ja vieläpä mukavat sellaiset aina töissä.
Mulla lentää farkut jalasta heti kun astun kotiovesta sisään, ja vaihtuu pehmosiin kollareihin! En pysty olemaan kotona farkuissa, kun taas mies on aina farkut jalassa, kunnes riisuu ne illalla kun menee suihkuun.
Sama juttu mulla. Farkut eivät koskaan istu hyvin ja ovat jäykät. Verkkarit ovat kevyet ja joustavat.