Mitä tapahtuu, jos laittaa tinderiin meikittömän ja filtterittömän kuvan?
Kommentit (53)
Mulle tuli aloituksesta ensimmäisenä mieleen, että tajuaako miehet, että tässä on nyt muista poikkeava meikitön ja filtteritön kuva vai ajattelevatko vaan, että tuossa on "rumempi nainen"? Sillä oletuksella, että suurin osa siis käyttää filttereitä tai vähintäänkin meikkiä kuvissa, itselle ei ole tinder tuttu, kumppani olisi kyllä kiva löytää (N41, 2 lapsen yh)
Miksi joku haluaisi laittaa meikittömän ja filtterittömän kuvan tinskuun? Kyllä myt vähän finnejä ja mustia silmänalusia pitää jemmailla
En laittanut yhtään kuvaa meikillä. Etukamera toki silottaa vähän, mutta lähinnä tasaa ihon väriä. Ei siis muuten muokkaa. Joku automaattiasetus jota en ole koittanut poistaa. Tykkäyksiä tuli todella paljon. Pari miestä sanoi viesteissä, että tykkää kun on luonnollinen. Yhdessä kuvassa olin todellakin luonnollinen, kun juuri herännyt. :D Ja minulle ei vahva meikki sovi, iho on vaalea, vähän saatan ripsaria laittaa ja kulmat ojennukseen. Ja CC voidetta tasaamaan. Ja komean miehen sieltä löysinkin, alkuun ajattelin että on pinnallinen, kun suunnilleen palvoo vartaloani ja itsekin on todella timmi. Ja lähinnä pidettiin hauskaa. Kunnes huomattiin että tuon kanssahan sujuu muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi laittaa meikittömän ja filtterittömän kuvan tinskuun? Kyllä myt vähän finnejä ja mustia silmänalusia pitää jemmailla
On olemassa ihmisiä, joilla ei ole finnejä ja mustia silmänalusia.
Kristiina xx kirjoitti:
Mä olen ihmetellyt sitä, kun pari kk sitten tein matchin miehen kanssa, jolla omassa profiilissaan ei ollut mitään mainintaa siitä, että hänellä on 6-vuotias lapsi. Se tuli vaan sattumalta puheeksi hänen kanssaan. Sitten kun kirjoitin, että etsin lapsetonta miestä, loukkaantui hän ja poisti matchin. Kuitenkin ainakin pari kertaa sen jälkeen hän on uudestaan löytynyt tykkäyksistä, eli hän on ilmeisesti kahdesti poistanut tilinsä ja luonut uuden tilin ja lähettänyt tykkäyksen minulle. Tulee vaan mieleen, että eikö tää tyyppi yhtään lue naisten profiileja läpi ennen kuin lähettää tykkäyksen, vaan lähettää vetää oikealle kaikki naiset.
Mä olen useasti mätsännyt samojen kanssa ja saattanut huvikseen kysyä kuulumisia. Näillä miehillä ei ole koskaan mitään hajua siitä, että ollaan juteltu jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hompsu tulee kirjoitti:
saat samanlaisen miehen, joka ei kampaa hiuksia tai turhaan pese hampaita.
En nyt jotenkin osaa yhdistää meikkaamattomuutta huonoon hygieniaan.
Näkevät vain ne mallit.
Jostain kumman syystä koen etten menettäisi mitään.
lähinnä se että, ei viitsi laittautua kertoo minulle ihmisestä, joka ei nyt vaan viitsi ottaa muita huomioon. ei viitsi elämässään paljoa mitään muutakaan, kuten vaikka perustaa yritystä, menestyä, tulla toimeen muiden kanssa ja olla miellyttävä muille. sellainen minä-itse tantta, ei kiitos.
Minulla on aina ollut vain meikittömiä selfieitä, jotka otan samalla, kun kasaan profiilin. En lataile mitään yksityisiä lomakuvia tai kaveribilekuvia. Hyvin olen löytänyt niin panoseuraa kuin puolison. N41
Vierailija kirjoitti:
lähinnä se että, ei viitsi laittautua kertoo minulle ihmisestä, joka ei nyt vaan viitsi ottaa muita huomioon. ei viitsi elämässään paljoa mitään muutakaan, kuten vaikka perustaa yritystä, menestyä, tulla toimeen muiden kanssa ja olla miellyttävä muille. sellainen minä-itse tantta, ei kiitos.
Johan oli päätelmä :D Eikö silloin ole enemmän aikaa huomioida muita, kun ei mene aikaa meikkaamiseen eikä oman ulkonäön ympärillä pyörimiseen?
Itse laitoin meikittömiä ja käsittelemättömiä kuvia Tinderiin 47- vuotiaana. Olen kyllä tumma ja kulmatkin luonnostaan tummat ja hyvän muotoiset eli ne jo luovat kehykset kasvoille.
Sain hetkessä +99 tykkäystä, en tiedä tarkkaan kun oli ilmaisversio. Oli komeista kolmikymppisistä salimiehistä kaikkia joka lähtöön. Todella paljon positiivisia kommentteja ulkonäöstä. Livenä moni sanoi ikääni nuoremman näköiseksi (olen kuullut tätä koko ikäni).
Olen kyllä kieltämättä hyvin säilynyt, koska olen aina elänyt terveellisesti ja urheilen paljon. Tykkään myös pukeutua naisellisesti.
Aika pian valikoin seurustelukumppaniksi ikäiseni komean ja kaikin puolin ihanan miehen.
Jos olisin Tinderissä niin ehdottomasti laittaisin sinne myös yhden meikittömän kuvan. En meikkaa paljoa mutta ihan vain varmuuden uoksi, ettei sitten tule yllätyksiä :D
Naisten vaatimus tinderiin on, ettei ole kovin ylipainoinen. Silloin pääset valitsemaan kumppanin kymmenien joukosta.
Miehen pitää panostaa kuviin kaikkensa, olla komea ja mielenkiintoisin harrastuksin varattu. Silloin joku nainen saattaa hyvällä tuurilla lähestyä.
Mä sain heti ekana päivänä yli 100 tykkäystä.