Mitä tapahtuu, jos laittaa tinderiin meikittömän ja filtterittömän kuvan?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi meikitön kuva mukaan ja parhaat miehet skippaa, näin se valitettavasti menee
Ehkä kaikki eivät halua provojonnen maun mukaisia ”parhaita miehiä” :D
Raukka on kaapissa 😘
Siksi puhelee parhaista miehistä.
hompsu tulee kirjoitti:
saat samanlaisen miehen, joka ei kampaa hiuksia tai turhaan pese hampaita.
En nyt jotenkin osaa yhdistää meikkaamattomuutta huonoon hygieniaan.
Vierailija kirjoitti:
hompsu tulee kirjoitti:
En nyt jotenkin osaa yhdistää meikkaamattomuutta huonoon hygieniaan.
Näkevät vain ne mallit.
Ei varmaan mene läpi. Tulee kehoitus muokata resoluutiota ja meikkiä.
Mä laitoin kolmen lapsen (50/50) yh:na meikittömän ja filtterittömän selfien (tosin eikö kaikissa älypuhelimissa ole nykyään jonkinlaiset asennetut "piilofiltterit" selfiekamerassa) ja sain monta tuhatta tykkäystä viikonlopussa (algoritmi kai näyttää uusia profiileja enemmän) ja päädyin treffeille ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Hyvin kävi.
mieti nyt itse jos miehen tinderkuvassa on hiukset sekaisin ja finni nenänpäässä näkyvissä, niin et varmaan tykkäis. kyllä sitä miettii jatkuuko sama meno siitä päästä alaspäinkin. tietty jos tykkää tollasesta, niin mikäs siinä. antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
mieti nyt itse jos miehen tinderkuvassa on hiukset sekaisin ja finni nenänpäässä näkyvissä, niin et varmaan tykkäis. kyllä sitä miettii jatkuuko sama meno siitä päästä alaspäinkin. tietty jos tykkää tollasesta, niin mikäs siinä. antaa mennä vaan.
En tykkäisi. Mutta mulla ei ole finnejä ja hiukset on aina puhtaat ja siistit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meikitön ja filtteritön ei ole sama kuin finninen ja takkuinen. Omassa meikittömässä kuvissani oli kyllä hiukset pörrössä/sekaisin, olin juuri uinut :)
Minulla on ja olen saanut yhtä paljon tykkäyksiä kuin muutenkin. En jaksa selata edes kaikkia tykkäyksiä läpi.
Eli ei mitään eroa.
hompsu tulee kirjoitti:
Sopisi minulle. Hampaat voisi tosin pestä.
Pitääkö paita olla myös pois? Entä rintaliivit? Vaikuttaako tuloksiin?
Luonnollisuus on aina kaunista, joten ainakin itse katson mielelläni ”tavallisia” kuvia naisista. Tärkeintä kuitenkin on, että kuva vastaa totuudenmukaisesti sitä ihmistä, joka lopulta tulee deiteille.
Uskon että jotkut miehet, jotka ovat tositarkoituksella etsimässä pysyvämpää seuraa, näkevät sinussa jotain.
Ainakin uskallusta olla luonnollinen. Myös teksti ilmoituksessa kertoo naisesta.
Ne jotka hakee väliaikaista ja sänkyseuraa luultavasti saattaisivat ohittaa ja ohittavatkin tuollaisen ilmon välittömästi.
Kristiina xx kirjoitti:
Mä olen ihmetellyt sitä, kun pari kk sitten tein matchin miehen kanssa, jolla omassa profiilissaan ei ollut mitään mainintaa siitä, että hänellä on 6-vuotias lapsi. Se tuli vaan sattumalta puheeksi hänen kanssaan. Sitten kun kirjoitin, että etsin lapsetonta miestä, loukkaantui hän ja poisti matchin. Kuitenkin ainakin pari kertaa sen jälkeen hän on uudestaan löytynyt tykkäyksistä, eli hän on ilmeisesti kahdesti poistanut tilinsä ja luonut uuden tilin ja lähettänyt tykkäyksen minulle. Tulee vaan mieleen, että eikö tää tyyppi yhtään lue naisten profiileja läpi ennen kuin lähettää tykkäyksen, vaan lähettää vetää oikealle kaikki naiset.
Saa niin vähän matcheja että vetää kaikki oikealle. Aika monet miehet tekevät näin. Tosin moni mies ei matchienkään jälkeen puhu mitään, koska matcheja on tullut niin paljon.
Somessa kohistiin vähän aikaa sitten "teinifiltteristä", joka vie käyttäjältään 20 vuotta. Tuollainen saattaisi olla hyödyllinen työhakemustakin rustattaessa.
Muutenkin ihmetyttää tämä nykymeininki, jossa vaaditaan kuvia joka käänteessä. Ennen sanottiin, että yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta nykyisellä teknologialla tuon voisi ilmaista vaikka niin, että yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.
Tapahtui niin, että kahden päivän jälkeen swaippailen vieläkin noita, jotka ovat tykänneet minusta.
Ap
Kerran reissussa ollessani kahvilla meikittömänä ja oikein hikisenä niin kiva mies pyysi minua treffeille. Istuttiin pari tuntia ja juteltiin. Sovittiin että nähdään seuraavana päivänä ja mennään syömään. Laittauduin ja menin tapaamaan häntä sovittuun paikkaan. Näin hänet siellä silmäkulmastani mutta hän ei tullut useaan minuuttiin luokseni ja minun piti hakea hänet pöytään kun hän oli niin hermo.
Hän piti minusta meikittömänä ja hikisenä.
Mulla ainakin 4/6 kuvasta meikittömiä. 2:ssa tai ainakin yhdessä kuvassa taitaa olla meikkiä, filttereitä en edes kehtaisi käyttää.
Matchejä tulee.