Mä en osaa tehdä covid kotitestiä. Mä en tiedä
mitä tarkoittaa "paina lävistettyä ympyrää, tee ulkopakkaukseen reikä ja työnnä sitten antigeenin uuttoputken pohja reikään" apua!
Kommentit (36)
Kotitestien ohjeistus on tehty nopeasti ja ne ovat huonoja. Johan sen näkee oudoista sanoistakin. Oraalinestettä pitää laittaa uuttoputkeen ja tiputella näytekaivoon.
minkä merkkinen kotitesti sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ympyrää??
No onko jotain säteittäin olevia viiltoja paketissa? Jos ei, pidä sitten putkiloa kädessä tai pyydä jotain lähellä olevaa pitelemään. Sillä välin kun ronkit nenääsi tai kieltäsi sillä tikulla.
Paketissa on puikot, testialusta, muovipussi, putki ja joku pussi joka sisältää jotain kiteitä. Apua.
Mä voin neuvoa sua, jos kerrot ensin minkä merkkinen kotitesti sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ympyrää??
No onko jotain säteittäin olevia viiltoja paketissa? Jos ei, pidä sitten putkiloa kädessä tai pyydä jotain lähellä olevaa pitelemään. Sillä välin kun ronkit nenääsi tai kieltäsi sillä tikulla.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Olisko merkki joku deep blue?
Ok. Siinä on testipaketin (se pahvilaatikko, mihin ostamasi testi on pakattu) oikeassa yläkulmassa noin sentin halkaisijaltaan oleva ympyrä piirretty. Siihen kohtaan saa sormella työnnettyä ympyrän muotoisen kolon. Tehtyäsi kolon, saat putkilon siihen pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Anhui Deepblue
Deepsuck?
Ohjeet selkokielellä: putki pystyyn, työnnä putkea reikään (pohjaan asti) ja tiputa liemet sinne.
tää onkin sellainen darwin testi. ne ketkä ei osaa lukea ohjeita, kuolee koronaan
Itseltäni meni ekalla testauskerralla ohi koko reikäsysteemi, mutta laitoin putken pystyyn shottilasiin, jonka täytin riisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko merkki joku deep blue?
Ok. Siinä on testipaketin (se pahvilaatikko, mihin ostamasi testi on pakattu) oikeassa yläkulmassa noin sentin halkaisijaltaan oleva ympyrä piirretty. Siihen kohtaan saa sormella työnnettyä ympyrän muotoisen kolon. Tehtyäsi kolon, saat putkilon siihen pystyyn.
Mä löysin sen. Mulla on huono näkö, kiitos. Voitko neuvoa seuraavan vaiheen.
Jos vaan menisit sinne viralliselle testauspaikalle kun on noin vaikeeta?
Kasta cokikseen ja saat tuloksen.
Siinä pahvilootassa, jossa testi tuli, on sellainen ympyrä. Siitä saa tehtyä reiän sormella painamalla. Siihen saa kätevästi pystyyn sen putken, jonne liuosta tiputetaan ja lopulta testitikku uitetaan. Ei tarvitse taiteilla uuttoputken pystyssä pitämiseksi.