Onko kokemuksia perunankuorimakoneesta?
Katselin että gigantti myy sellaisia... Onko ollut hyvä ostos? Kokemuksia?
Kommentit (12)
Itse tykkään käyttää uusille perunoille ja pienemmille perunoille. Kuorii hyvin, mutta perunoiden pitää olla suurinpiirtein saman kokoisia. Helppo puhdistaa ja helppo käyttää. On niitä turhempiakin kapistuksia :)
Ehdoton mökkiolosuhteissa, isommalle porukalle kokatessa ja kiusausten tms. teossa. Aika myräkkää ääntä pitää ainakin meidän Potato King, mutta nopeasti tulee valmista. Paras tasakokoisille, pyöreille perunoille. Liian pitkä " mylläysaika" pienentää perunoita, mutta opiksi on otettu...
tehdään paljon keittoja ja muussia,
harvoin kokoperunaa,
eli kuoria saa melkein joka päivä!
mitä muuten maksoi gigantissa???
täällä kun ei taida olla ketään kyseistä konetta omistavaa... =(
-2-
pitänee kai käydä siellä gigantissa kyselemässä...
-2-
kun täällä ei kellään taida olla kyseistä konetta.. t:ap
saikulla kotona enkä liikkeelle pääse, mutta kone kummasti kiinnostaa...
käytettäessä perunaa joutuu paljon hukkaan.
Olen jo pitempään meinannut ostaa sen. Olen tosissani. Ihmettelijöille tiedoksi: meillä on 8 henkinen perhe.
Miksei elämää saisi helpottaa? Meillä tykätään keitoista, muuseista, perunalaatikoista, kiusauksista, ja perunoita saa kuoria jatkuvasti. 7-henkisellekin perheelle pottuja saa kuoria aika lailla. Itselläni on lisäksi fibromyalgia, ja sormet ovat usein jäykät ja aivan voimattomat.
Mies sitä kuitenkin meidänkin nelihenkiselle perheellemme käyttää, silloin harvoin kun perunaa syömme.
Se maksoikin 37.90 e gigantissa. Tuntuis olevan aika näppärä vekotin.
Siinä on myös samassa salaattilinko. Vielä en ole kertaakaan kokeillut sitä, kun just käytiin se ostamassa, joten en tiedä kuoriiko perunat varmasti hyvin. t:ap