Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tuparitarjoiluistani?

Vierailija
27.04.2015 |

Tämän suuntaista ajattelin:

2x voileipäkakku (kana sekä kinkku tai pulled pork)
Vihersalaatti
Raikas perunasalaatti (ilman majoa)
Ruisnapit tonnikalatahnalla
Keitettyjä nakkeja

Sipsit ja dippi tai nachot ja guacamole sekä salsa
Brownieleivos
Hedelmävati

Mitä mieltä? Liikaa? Liian vähän? Liian tuhti? Nakkien tilalle harkinnassa ehkä jotain muuta, mutta koetan pitää budjetin suht maltillisena.

Itse en voileipäkakkuja syö, mutta viimeksi meni niin hyvin kaupaksi ja vieraat aina sitä odottaa niin siksi ne listalla.

Lisäksi jotain pientä juomatarjoilua, vieraat kuitenkin BYOB-meiningillä liikenteessä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa

Vierailija
2/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Ehkä pelkkien nakkien sijaan hodareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaatti ilman majoa? Ei ole perunasalaatti.

Vierailija
4/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit pois, ihan turhaa. Jos ihan rehellisen mielipiteen haluat, niin en tekisi myöskään voileipäkakkuja, vaan mieluummin paria erilaista piirasta, toiseen täytteeksi lihaa tai kanaa ja toiseen kasviksia. Lisäksi vihersalaatti ja mahdollisesti joku toinenkin salaatti.

Vierailija
5/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:47"]

Paskaa

[/quote]

Kiitos perustellusta mielipiteestäsi :)
Hodarit itseasiassa hyvä idea, laitan harkintaan!
Millä perustein perunasalaatti ilman majoneesia ei olisi perunasalaatti?

Vierailija
6/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella paljolle minun korvaan. Meillä on ollut pikkupizzoja ja piirasta, sit lisäksi sipsiä, namuja ja boolia. Riippuu toki siitä mihin olette tottuneet. En itse oleta tupareissa pöydän notkuvan hääjuhlien tapaan, eiköhän tärkeämpää ole pitää juomapolitiikasta huolta

Vierailija
7/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:06"]Nakit pois, ihan turhaa. Jos ihan rehellisen mielipiteen haluat, niin en tekisi myöskään voileipäkakkuja, vaan mieluummin paria erilaista piirasta, toiseen täytteeksi lihaa tai kanaa ja toiseen kasviksia. Lisäksi vihersalaatti ja mahdollisesti joku toinenkin salaatti.
[/quote]

Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi, mutta tiedän vieraideni syövän mieluummin voileipäkakkuja :)

Vierailija
8/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne nakit pois? Kun on jo tarjolla perunasalaattia ja tuhteja voileipäkakkuja?

Kuulostaa kyllä hyvältä! Jos menisin tupareihin jossa pöydät notkuisivat noin olisin positiivisesti yllättynyt!

Vierailija
9/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakut ovat minunkin mielestäni turhia mutta jos niitä kovin odotetaan niin tietysti teet! :)
Perunasalaatti ilman majoa on ainut perunasalaatti jota itse suostun syömään, mielestäni loistojuttu! Majon kanssa olisi niin tuhti, varsinkin voileipäkakkujen lisänä. Itse raikastaisin salaattia vielä pikapikkelöidyllä punasipulilla varmistaakseni riittävän raikkauden ja hapon. :)
Olisiko nachot ja pico de gallo + guacamole hyvä setti?
Hodarit kuulostavat minustakin hauskoilta, kunhan teet riittävän pieniä. Niille lisukkeeksi riittää ketsuppi, sinappi, kurkkusalaatti, ja kaupan valmis paahdettu sipuli -rouhe.
Brownie noin täyden tarjoilun jälkeen voi olla aika tuhti, mutta tietysti jos leikkaat aika maltillisen kokoisia paloja niin sekin ok.
Eli hyvältä kuulostaa, kivoja juhlia!

Vierailija
10/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulosti hyviltä tarjottavilta. Toisen voileipäkakun voisi korvata jollain piirakalla, ja nakit on ehkä vähän turhia? Riippuu syöjistä, tiedät varmaan heidän makunsa. Makeita oli vain kahta sorttia, mutta suolaiset ovat yleensä suositumpia kuin makeat jutut.

Vierailija
11/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Browniet ja perunasalaatti jäisivät syömättä. Muuten kuulostaa ihan vappubileiden menulta ja kyllä tuosta napostelisi. Ehkä joku kippo ihan vaan karkkeja tarjolle myös, niin saa makeannälkäänsäkin napsia jotain?

Vierailija
12/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jättäisin voileipäkakut pois. Itse en tykkää niistä yhtään ja niistä tulee mieleen jotkut 80-luvun rippijuhlat. Niiden tilalle vaikka pikkupizzoja ja jo ehdotettuja hodareita.

Ja joo, perunasalaatti ilman majoneesia on paljon parempaa ja freshimpää kuin majoneesilla.

Vierailija
13/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkäisin jos tollaset tarjottavat olisi :) Yleensä kun tuparitarjottavat on olleet sipsiä, dippiä ja hyvällä tuurilla pussillinen karkkia... Kanavoileipäkakusta en hirveästi välitä, mulle maistuu paremmin kala. Samoin pulled pork on mun mielestä parhaimmillaan omana itsenään, ei täytteenä missään.

Vierailija
14/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makean määrä on aika vähäinen. Jos ei tykkää brownieista, kahvin kanssa ei ole mitään. Toinen voikkarikakku pois - koska muutakin ruokaisaa syötävää on paljon - ja sen tilalle esim. täytekakku?

Vierailija
15/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisnapit ja hedelmät on turhia, muuten ok.

Vierailija
16/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää ja runsasta, olettaen, ettei ole kasvissyöjiä. Jos on, niin heille jokin suolainen piiras ja ruisnapit tuorejuustolla ym tahnalla. Keksejä ja karkkeja hieman.

Runsas tarjoilu on aina parempi kuin niukka.

Vierailija
17/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen voileipäkakun tekisin kasvisversiona. :)

Vierailija
18/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Jos porukassa ei ole sellaisia ruokarajoitteita, että voileipäkakku ei kaikille käy, niin yksinkertaistaisin tuota jopa niin, että teet suolaiseksi vaan ne voileipäkakut (ehkä silloin kolme tai neljä). Jos niitä kerran odotetaan ja niitä on kehuttu, ne on silloin varmasti tosi hyviä. Sen kanssa sitten vihreä salaatti ja jälkkäriksi brownit ja hedelmät ja naposteluun ne sipsit tai nachot tai molemmat.

Vierailija
19/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse jättäisin yhden suolaisen pois ja makeaa tilalle. Tosin useasti taitaa suolaiset mennä paremmin varsinkin tupareissa jos ovat juomapainotteiset (en tiedä mitä tuo BYOB tarkoittaa :D).

Vierailija
20/24 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BYOB = bye your own beer/bottle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän