Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selluliittiperseet ja valkoiset housut

Vierailija
27.04.2015 |

Eli miksi helvetissä naiset ja tytöt, joilla on sellua, käyttävät valkoisia tai nudeja ohkaisia housuja? Eikö naiset kato peiliin ollenkaan? YÖK!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja kruununa kaikelle sieltä paistaa läpi mustat tai neonväriset stringit. Ei kaunista!

Vierailija
2/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku aloitukselle? Haluaako joku väkisin esitellä oksettavaa sellupersettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä. Omistan kyllä parit valkoiset farkut. Ne on niin paksut, ettei sellut näy läpi. Harmittaa, valkoiset ja vaaleat housut olis niin kivoja... mutta sellupersus mikä sellupersus.

Vierailija
4/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:40"]

Miksi alapeukku aloitukselle? Haluaako joku väkisin esitellä oksettavaa sellupersettä?

[/quote]

Haluaa. Meidän iloksi jotka rakastamme sellua. Vuolukivipakarat ja hyppyripersiät hyh hyh kiitos ei.

Vierailija
5/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Puen mitä haluan ja annan toistenkin pukeutua. Ei mulla riitä mielenkiinto toisten oksettaviin perseisiin?!? Mulla on muutakin elämässä.

Vierailija
6/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, jotta sinä voisit ihmetellä. Käännä katseesi kauniimpiin asioihin, niin minä ainakin teen.

Minä muuten -asian sivusta- näin paljaan pyllyn tässä hiljattain, kun sellaiset poikamaiseen tyyliin lökömalliset pöksyt olivat valahtaneet naisella "hieman" liian alas lötköttämään. Uuu jea. Kaksi pyöreää pakaraa lähes kokonaan näkyvillä keikkumassa ja pakaravaossa shokkiväriset stringit. Way to go keskellä päivää ihmisvilinän keskellä! Hän ei tainnut itse huomata sitä, mitä kyllä ihmettelen, olihan niin tuulinen päiväkin... Jos olisi ollut saumaa, olisin ystävällisesti kertonut hänelle tuosta. Sorry, ei siinä kyennyt.

Vierailija
7/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa kulkea kesäkuumalla paksuissa mustissa housuissa ihan vaan sen vuoksi ettei kukaan pahoita mieltään?

Vierailija
8/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko joku jaksaa pahoittaa mielensä toisen selluista? Hankkisit elämän.

Vierailija
9/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo kesää, että voin laittaa valkoiset caprifarkut jalkaan sinun harmiksesi ap:D

Vierailija
10/10 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä pylly vaikka siinä onkin selluliittia. Fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä