Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat lomailleet Thaimaassa sun muualla.

Vierailija
06.01.2022 |

Nyt kauhea ulina siitä, kun töihin pitää palata. Että etäopetukseen vaan ja uli uli, kaikki haluaa et opet sairastuu, jos ei etään päästä ja sitten pysähtyy koko yhteiskunta. Sissos kuitenki.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion opettajat ovat enemmän tiedeihmisiä ja se viisaus kyllä näkyy ulospäin.

Vierailija
22/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla käy kaupan kassoja, insinöörejä, sairaanhoitajia ja myyntiedustaja. Mitä mieltä olet siitä?

Matkustamista ei ole kielletty.

No enpä lue mistään, että esim. kaupan kassat on vailla etätöihin. Enkä lue jatkuvaa valitusta maskeista, ihmisistä ynnä muuta. Joten käyköön ulkomailla. Nämä mainitsemasi tulevat lomalta töihin. Eivät itke netissä ja lehdissä, milloin mistäkin. Tai ehkä saikut itkee, mutta heidän työ onki 100 verroin haastavampaa kuin opettajien.

Ei ole matkustamista kielletty. Ja sen olen Ruotsin rajalla asuvana huomannut, että ihmisen itsekkyys on käsittämätöntä ja "minulla on oikeus" menee kaiken eteen. Täälläkin ihmiset pähkää jatkuvasti, että mistä pääsee rajan yli, ilman että Ruotsin poliisisetä on vastassa. Mistään säännöistä ja ohjeista piittaamatta. "Ko mie halvan Ruothiin, ko olen aina tässä rajala asunu ja käyny tuola kaupasa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan