Näin Pewdiepien!!!!
Aka Felix Kjellberg. Olen Englannissa käymässä ja näin PewDiePien shoppailemassa ruokamarketissa!!!!!!!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:42"]Olisit moikannut.
[/quote]
Moikkasinkin ja sain halin!!!!!!!!!!!!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:41"]Uijui! Mitä se osti? Kenen kanssa? Kai lähdit seuraamaan sitä?
[/quote]
Se osti vesimelonin ja suklaata ainakin!!!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:41"]Uijui! Mitä se osti? Kenen kanssa? Kai lähdit seuraamaan sitä?
[/quote]
Se osti vesimelonin ja suklaata ainakin!!!!
Ap
[/quote]
Ja Marzhia ei ollu mukana!
Ap
Otsikon lukiessa mietin että mitä se tekee Suomessa. Sitten mietin että kirjoittaja taitaakin olla jossain muualla :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:48"]Brofist!
[/quote]
Fistfuck
Oon kateellinen! Oliko se yhtä söpö kuin videolla?
Jeesus että ihmiset on tyhmiä. Siis joku tavis svedupelle alkaa tehdä jotain tee-se-itse-videoita youtubeen ja sitten kun sen tietää tarpeeksi moni se onkin nostettu jumalasta seuraavaksi ja jollekin ihme jalustalle. Siis nini tyhmää.
T: tyyppi joka katsoo sen videoita
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:46"]
Jeesus että ihmiset on tyhmiä. Siis joku tavis svedupelle alkaa tehdä jotain tee-se-itse-videoita youtubeen ja sitten kun sen tietää tarpeeksi moni se onkin nostettu jumalasta seuraavaksi ja jollekin ihme jalustalle. Siis nini tyhmää.
[/quote]
Eiköhän monelle fanittajalle se fanituksen kohde ole jokin joka nostaa vähän irti arjesta. Kaikki julkisuuden henkilöt ovat aloittaneet taviksina. Kyllä minäkin varmaan ilahtuisin, jos näkisin jonkun tunnetun henkilön puhumattakaan jonkun jota ihailen. Pewdiepie oli minusta parempi muutama vuosi sitten, mutta julkisuus on jotenkin karsinut hänen omaperäisyyttään eikä hän uskalla olla erilainen enää samalla tavalla.
"tee-se-itse-videoita" :D Taitaa olla kyseessä ihan pelaamis videoita.
Ite olisin vetänyt turpaan. Sen verran rasittava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:46"]
[/quote]
No ei ole yhtään millekään jalustalle nostettu, vaan onhan se aina jännää ja epärealistisen tuntuista nähdä joku tunnettu tyyppi. Ei tarvitse olla edes mikään tyypin fani.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:28"]Oon kateellinen! Oliko se yhtä söpö kuin videolla?
[/quote]
Söpömpi!!!!!!!!!!!!!!!!!IIIIKKK!!!!!!
Ap
Uijui! Mitä se osti? Kenen kanssa? Kai lähdit seuraamaan sitä?