Mikshän tuo 9-kk vauva on alkanut piereskellä älyttömästi?
Ilma tuntuu jäävän vatsaan helposti imettämisen, mutta joskus myös muun ruokailun jälkeen. Yöllä itkee usein pari kertaa mahavaivojaan. Yksi hammas on nyt puhjennut, voi tietenkin johtua siitäkin. Käytän rintakumeja, meneeköhän niiden kanssa enemmän ilmaa? Pelkään myös, että närästyslääkkeeni vaikuttavat jotenkin vauvaan...
Kommentit (7)
Joku uusi ruoka? Kai syö kiinteitä jo sen verran?
Meillä sama juttu ja kans 9kk. Luulen, että liittyy siihen suoliston kehittymiseen. Hampaita on kanssa vasta nyt alkanut tekeen kunnolla ja sen vuoksi ainakin kakka ollut aika löysällä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:50"]
Joku uusi ruoka? Kai syö kiinteitä jo sen verran?
[/quote]
Syö jo siis ihan kaikkea, paitsi maitotuotteita oon antanut vain maistiaisia. En osaa yhdistää tätä mihinkään uuteen ruokaan, eikä muita mahavaivoja ole (esim. ripulia). Pierut eivät haise, mun mielestä ovat nimenomaan mahaan mennyttä ilmaa, joka tulee huonosti pois. Myös röyhtäys jää usein jumiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:50"]
Meillä sama juttu ja kans 9kk. Luulen, että liittyy siihen suoliston kehittymiseen. Hampaita on kanssa vasta nyt alkanut tekeen kunnolla ja sen vuoksi ainakin kakka ollut aika löysällä.
[/quote]
Tuotahan se voi tietenkin olla! Vauva söi pienempänä tosi vähän öisin, nyt pitää yleensä väh. 2 kertaa yössä imettää, kun ei muuten rauhoitu itkusta. Ja sitten tietenkin saattaa käydä niin, että tulee taas ilmaa vatsaan...
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:53"]
Älä anna maitotuotteita.
[/quote]
Tää alkoi kyllä jo ennen, ennen kuin annoin maistaa maitotuotteita!
Ap
Olisko kellään ajatuksia?