Millainen on tuntemasi Matti?
Mitä järkeä näissä kysymyksissä on? En tajua minä.
Kysytään jostain maailman tavallisimmasta nimestä joitain ihmisen ominaisuuksia. Matteja ja Maijoja on niin joka lähtöön, että varmastikaan ei löydy mitään yhteistä tekijää muuta kuin, että suuri osa on suomalaisia.
Kommentit (21)
En mä kans ymmärrä. Voisko joku selittää, joka laittaa näitä aloituksia jostain Sari-nimestä.
Tunnen varmaan 17 Saria. Ketä tarkoitetaan ja miksi?
En tunne ketään Mattia mutta kuulostaa kivalta nimeltä.
Mun tuntema Matti asuu mun kukkarossa.
Eräs Matti asuu kukkarossani ja hukkaa aina kaikki rahavarat...
Tunnen 2 Matti-nimistä miestä.
Ensimmäinen oli vielä m. 4 vuotta sitten ihan mukavan oloinen (opiskeleva) ihminen, nykyään melko yksinäinen ja pelkkä syrjäytynyt alkoholisti, joka ei enää tee juuri muuta, kuin vain valittaa elämänsä kurjuutta, ja haukkuu muita milloin milläkin verukkeella. En ole pahemmin enää tekemisissä.
Toinen on yliopistossa geologiaa opiskeleva mies, todella mukavan oloinen. Näen lähes viikottain.
Hyvinkin erilaisia siis.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on Matti. Hän on hyvin kultainen luonne.
Munkin isä on Matti, mutta hänellä ei ole erityisen kultainen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen 2 Matti-nimistä miestä.
Ensimmäinen oli vielä m. 4 vuotta sitten ihan mukavan oloinen (opiskeleva) ihminen, nykyään melko yksinäinen ja pelkkä syrjäytynyt alkoholisti, joka ei enää tee juuri muuta, kuin vain valittaa elämänsä kurjuutta, ja haukkuu muita milloin milläkin verukkeella. En ole pahemmin enää tekemisissä.
Viitsitkö sanoa nimikirjaimet/syntymävuoden?
Taas Kouvolassa suhisee...
Mitäs harrastat?
Mun isä, tosin jo kuollut.
Alkoholisti, mutta hyvä sydän sillä oli. Ei ollut paha ihminen.
Toinen Matti, on sitten poikani valmentaja, laji on karate.
Luja mutta reilu luonteeltaan.
Joo, ketä kiinnostaa?
Toinen Matti on minulle hyvin rakas ja toista kunnioitan.
Serkkuni on Matti. Viinaanmenevä vanhapoika, joka jaksaa ihmetellä, miksei kukaan ihana nainen tule hakemaan häntä kotoa ja ryhdy hälle vaimoksi.
Tuppukylän teinirokkari. Kaunissilmäinen putkimies. Kelkkahullu. Hitailla käyvä dj. Kalastuslupatarkastaja. Huopahattuinen fantasiapelaaja. Virkaintoinen poliisi. Suloinen hippi jonka kasvimaata joskus kastelin.
Ylipainoinen
Arvelen myös pitkävihaiseksi ja kaksinaismoralistiseksi
Korkeasti koulutettu, perheellinen, polvet vähän huonossa kunnossa (kulumaa), koiraihminen, isänmaallinen. Sellainen on Matti.
Silmät sulkee, heittää unihiekkaa.
Isäni on Matti. Hän on hyvin kultainen luonne.