Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa unissapuhumis/kävely tarinoita!

Vierailija
27.04.2015 |

Minä aloitan. Olen ikäni ollut suht levoton nukkuja, olen kävellyt, heilunut ja höpissyt unissani yhtä jos toista ja olen myös kokenut useita unihalvauksia.

Lapsena muistan heränneeni äidin hätääntyneeseen ääneen "Herranjumala, missä X on? Ei oo omassa sängyssä enkä löydä mistään!" Unenpöpperössä siinä availin silmiäni ja ihmettelin kovaa alustaa ja yläpuolellani olevaa pöytää. Olin yöllä kävellyt omasta sängystäni yläkertaan keittiönpöydän alle nukkumaan.

Opiskeluaikoinani muistan nähneeni unta kuinka siivoan kotona. Aamulla herätessäni astiani olivat pinottuna siisteihin pinoihin ja likapyykit viikattu sängyn jalkopäähän. Olin myös järjestänyt meikkini siistiin riviin pöydän päälle.

Puolisoni kertoi minun nousseen keskellä yötä sänkyyn istumaan ja tuijottamaan ovensuuhun. "Mitä sä siellä lattialla teet?" Mis oli tökkässy mua jalkaan ja mä olin kiukustunu "No ei sitte!!"

Työskentelin kassalla ja joskus yöllä puolisoni tullessa nukkumaan olin repimässä tyynyliinaani irti ja hoin monotonisella äänellä että "mitä nää farkut täällä tekee? Missä se lappu on?" Mies kysyi että mitä mä oikeen teen ja vastasin et "tietty otan näistä viivakoodit"

Pidin esitelmää koulussa puuvillasta ja sen ominaisuuksista. Yöllä nostin sormeni pystyyn ja vihelsin jonka jälkeen ilmoitin että "puuvillat soi"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kun oli armeijasta lomilla, niin höpötti unissaan kaikkea armeijaan liittyvää. Joskus myös nousi seisomaan ja teki jonkun tervehdyksen, ja sitten jatkoi uniaan...:D

Vierailija
2/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että heräsin niin sekaisin, että tuntui kaikki aivan kamalalta ja päätin hypätä ikkunasta ulos. Onneksi pää selkesi ennen hyppyä. Outo tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissasin lattialla nukkuneen tytön päälle unissani. huppistakeikkaa.

Vierailija
4/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on ahkeria unissapuhujia ja -puuhailijoita, mutta minä olen aina pysynyt nukkuessani hiljaa ja aloillani. Äskettäin alkoi kyllä epäilyttää. Näin unta siitä, että oikean käteni etusormen kynsi lähti irti ja minä yritin pitkään paikkailla sormea laastarilla. Herätessäni aamulla huomasin, että vasemman käden etusormesta oli poistettu kynsilakka. Mitään hampaanjälkiä en kynnestä löytänyt, ja muissa kynsissä lakkaus oli virheetön. En kai minä ole onnistunut etsimään rämisevästä manikyyripakistani lakanpoistoainetta ja vanua ja siivoamaan jälkenikin? Nukun aina yksin, joten kukaan ei ole varmasti päässyt pilailemaan kanssani.

Vierailija
5/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miesystävän mökillä, mies kuorsasi ylhäällä, minä alhaalla. Heräsin siihen, että olin olevinani suljetussa tyrmässä ja lattialla juoksi rottia. Huusin apua ja yritin kauhuissani päästä ikkunasta ulos. Juuri, kun olin paniikissa lyömässä paljasta nyrkkiä ikkunasta läpi (!!!) mieheni tuli alas ihmettelemään, mitä huudan.

Kokemus oli todella kauhea ja outo. En ole koskaan käyttänyt huumeita, enkä ollut juonut alkoholiakaan. Mökki on tosin tehty vanhoista puhelinpylväistä, joista voi kuulemma irrota kaikenlaisia huuruja ilmaan.

Muistoksi jäi revityt pitsiverhot, joita oli todella hankala selittää anopille, joka tuli käymään seuraavana päivänä.

Vierailija
6/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin lapsena sängystäni ja lähdin kävelemään portaita alas nauraen ja pyytäen vanhempiani katsomaan jotakin. Oli kuulemma kestänyt reilu tovi tajuta, etten ole hereillä.

Sen jälkeen laitettiin nojatuoli oven eteen siten, etten päässyt harhailemaan vaarallisiin paikkoihin.

Vierailija
7/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveli joskus aikoinaan vei unissaan tyynynsä pakastimeen. Ja kerran oli lähössä ulos nukkuessaan.

Vierailija
8/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi "Delfiinit osaa käynnistää sen koneen, mee pyytää niiltä ohjaajilta"
Edellisenä päivänä oltiin käyty porukalla särkänniemessä :D

Vierailija
9/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyyny löytyi lapsena jääkaapista. Samoin heräilin muulta kuin olin mennyt nukkumaan. Sohvalta, nojatuolista en kuitenkaan lattialta koskaan. Teini-iässä olin selittänyt unissani jotain lesbofantasiaa. Ei muuten mitään mutta olin kaverilla yökylässä...
Olen myös herännyt omiin juttuihini. Varmaan ihan normaalia.

Vierailija
10/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli nousi lapsena sängyssä istumaan ja sanoi "psykopaatti". Sitten vain meni takaisin makuulle ja jatkoi uniaan. Ei kertomansa muistanut mitään, edes unta mitä sinä yönä näki.

Vierailija
11/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että joku nainen yritti varastaa käsilaukkuni. Tarrasin varkaasta kiinni niin lujaa kuin jaksoin. Heräsin, kun mieheni parkaisi ja pomppasi istumaan vieressäni. Olin napannut kyljestä kiinni ja raapinut häneen pitkät vertavuotavat naarmut.

Vierailija
12/12 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin joskus yöllä kun sisko huuteli kaiken maailman kirosanoja unissaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan