Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ylipainoinen automaattisesti "ruma"?

06.01.2022 |

Nyt kun taas tammikuussa kaikkea laihdutuskeskustelua ja dieettiohjetta lentää, niiin kysyisin että onko ihmisen ylipäätään pakko olla laiha jos viihtyy ihan hyvin kehossaan ja kantaa ihan itte ne kilonsa?

Painostakin kuulee niin monenlaista kommenttia sekä miehiltä että naisilta. Monet miehet tuntuu jopa ihan tykkäävän että nainen on vähän pyöreä tai ns. muodokas, ja sanovat että "pitää olla jotain mistä ottaa kiinni". Jotkut sitten taas solvaa läskiksi kaikkia jotka ei ole missi- tai mallimitoissa.

Itselläni on ehkä 10 kiloa ylipainoa ja voin myöntää sen ihan rehellisesti. Se ei kuitenkaan haittaa minua paljon mitenkään, vaan olen ihan pirteä ja terve ja saanut kehujakin jopa ulkonäöstä. :)
Tänä vuonna jätin uuden vuoden laihdutuspäätöksen tekemättä, ellei joku nyt minua kovasti siihen vielä motivoi.

Ja minua ei myöskään häiritse se, jos miehellä on pari kiloa liikaa tai vähän massua, kunhan ei niin paljon että se on terveydelle vaarallista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana K. kirjoitti:

Huomasin just uutisia katsoessa että esim. ministeri Saarikkohan on hyvin kaunis nainen.  Paljon auttaa tyylitaju, esim. Saarikolla on kampaus joka sopii hänelle täydellisesti, pukeutuu fiksusti ja hymyilee paljon. 

Kauneus on paljon muusta kuin kiloista kiinni. 

Saarikko ei ole kaunis. Lisäksi aika järkky hiustyyli ollut joskus.

Vierailija
22/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ylipainoinen automaattisesti "ruma"?

Ei. Ruma tai kaunis voi olla ylipainoinen.

Lisäksi voi olla rumasti ylipainoinen tai vaan vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset ovat yhteiskunnan syöpä.

Vierailija
24/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta kohtuus kaikessa.

Vierailija
25/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso takapuoli ja isot tissit ovat joidenkin miesten suorastaan naisihanne. Ei ylipaino tee rumaksi.

Mutta läskiys on sairaus, eikä sellainen pidä olla kenenkään mielestä kaunista, koska ihminenhän kärsii ollessaan läski.

Vierailija
26/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos on kaunis, niin on kaunis myös ylipainoisena, jos on ruma, niin on ruma myös hoikkana jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän