Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ylipainoinen automaattisesti "ruma"?

06.01.2022 |

Nyt kun taas tammikuussa kaikkea laihdutuskeskustelua ja dieettiohjetta lentää, niiin kysyisin että onko ihmisen ylipäätään pakko olla laiha jos viihtyy ihan hyvin kehossaan ja kantaa ihan itte ne kilonsa?

Painostakin kuulee niin monenlaista kommenttia sekä miehiltä että naisilta. Monet miehet tuntuu jopa ihan tykkäävän että nainen on vähän pyöreä tai ns. muodokas, ja sanovat että "pitää olla jotain mistä ottaa kiinni". Jotkut sitten taas solvaa läskiksi kaikkia jotka ei ole missi- tai mallimitoissa.

Itselläni on ehkä 10 kiloa ylipainoa ja voin myöntää sen ihan rehellisesti. Se ei kuitenkaan haittaa minua paljon mitenkään, vaan olen ihan pirteä ja terve ja saanut kehujakin jopa ulkonäöstä. :)
Tänä vuonna jätin uuden vuoden laihdutuspäätöksen tekemättä, ellei joku nyt minua kovasti siihen vielä motivoi.

Ja minua ei myöskään häiritse se, jos miehellä on pari kiloa liikaa tai vähän massua, kunhan ei niin paljon että se on terveydelle vaarallista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne liikakilot ketään kuitenkaan kaunista.

Vierailija
2/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Ja minua ei myöskään häiritse se, jos miehellä on pari kiloa liikaa tai vähän massua, kunhan ei niin paljon että se on terveydelle vaarallista.”

Entä jos sillä miehellä on 20-30kg ylipainoa? Ei aekään terveydelle vielä vaarallista ole, mutta näkyy kyllä muodoissa.

Vasta itse itsellesi… Ei haittaa, jos miehellä on pari kiloa (siis ei lainkaan) ylipainoa.

Vierailija
4/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mikäli näytät joltain Schwarzeneggerilta.

Vierailija
6/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla saa siis olla 10kg ylipainoa ja olet kaunis, mutta miehellä vain pari kiloa?

Vierailija
7/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. En ymmärrä tämän palstan läskikeskusteluja ollenkaan. Väkisinkin tulee mieleen, että näitä aloituksia tekevät sellaiset ihmiset, jotka eivät ole elämässään onnistuneet missään muussa kuin hoikkana pysymisessä.

Vierailija
8/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole automaattisesti.

Moni tosin on normaalipainoisena parhaimmillaan.

Vierailija
9/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä nyt olet kaunis ja aurinkoinen ilmestys!

Vierailija
10/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole ruma. Olen nähnyt kauniita lihavia että laihoja. Olen hiukan ylipainon puolella itsekin. Ei sinänsä haittaa mutta läski ei ole tullut tisseihin vaan vain mahaan. Tissit edelleen enintään A.

150/57 ison perheen äiti.

Vierailija
11/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee rumaa automaattisesti, todellakaan. Muu olemus ja käytös ym vaikuttaa myös niin paljon. Hiukset, meikki, kasvonpiirteet, pukeutusmistyyli ymym. Ja nimenomaan se miten kantaa ittensä. Ylipainoinen, joka on tyylikäs ja huoliteltu vrt. ylipainoinen säkkeihin pukeutuva ja homssuisen näköinen. Ihan vissin ero. Ihan samanlain ku hoikissaki ihmissä. Hoikka ei todellakaa tarkota automaattisesti kaunista.

Vierailija
12/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikäli rasva kertyy oikeisiin paikkoihin. Esim. tiimalasi on kaunis vaikka olisi ylipainon puolella. Tosin siinäkin on rajansa, liikaa kiloja on liikaa kiloja eikä näytä hyvältä kelläkään.

13/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. En ymmärrä tämän palstan läskikeskusteluja ollenkaan. Väkisinkin tulee mieleen, että näitä aloituksia tekevät sellaiset ihmiset, jotka eivät ole elämässään onnistuneet missään muussa kuin hoikkana pysymisessä.

En ole aloittaja, mutta kommentoin että hoikka on usein myös menestyjä

Vierailija
14/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä on. Liikakilot ovat pulleutta, pehmeyttä, velttoutta, eikä niistä minun mielestäni löydy mitään kaunista. Sori, mutta näin minä sen näen.

Vierailija
15/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipaino ole rumaa, jos se aiheutuu siitä, että lihakset on niin suuria, että vaikuttavat painoon. Peili on usein vaakaa parempi totuuden kertoja. Sen sijaan läskistä aiheutuva ylipaino ON  rumaa.

Vierailija
16/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ihminen on epämiellyttävän näköinen.

Vierailija
17/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mielestä on. Liikakilot ovat pulleutta, pehmeyttä, velttoutta, eikä niistä minun mielestäni löydy mitään kaunista. Sori, mutta näin minä sen näen.

Onneksi kaikki miehet (oletan sinun olevan mies) ajattele samalla kuin sinä, muuten olisin ollut ilman miestä kaikki nämä vuosikymmenet. T. 55+ hieman pullea ja veltto nainen.

Vierailija
18/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny+ on esimerkki siitä, että kehopositiivinenkin voi olla kaunis. Asenne ja itsearvostus ratkaisevat.

Vierailija
19/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. #ashleygraham #iskralawrence

20/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just uutisia katsoessa että esim. ministeri Saarikkohan on hyvin kaunis nainen.  Paljon auttaa tyylitaju, esim. Saarikolla on kampaus joka sopii hänelle täydellisesti, pukeutuu fiksusti ja hymyilee paljon. 

Kauneus on paljon muusta kuin kiloista kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi