Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on tehdä itsemurha syntymäpäivänään?

Vierailija
26.04.2015 |

En haluaisi enää olla olemassa. Tuntuu, että erityisesti syntymäpäivään kulmioituu kaikki paska. Olin lapsi, jota ei haluttu. Syntymäpäivänäni oli tyhjä pöytä. Kukaan ei tullut. Useammin kuin kerran. Ensimmäinen poikaystäväni jätti minut syntymäpäiväni liepeillä. Toinen mies petti minua syntymäpäivänäni.

Ja täyttä paskaa taaskin. Tekisi mieli vetää kaulavaltimo auki puukolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kieltämättä siistiä jos hautakivessä lukis samat päivämäärät.

Vierailija
2/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äkkiä ens alkuun terveyskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos muuttaisit uudelle paikkakunnalle ja alottaisit elämän ihan puhtaalta pöydältä. Käy terapiassa jne. Voi helpottaa oloa, eikä tarvitsisi tehdä jotain niin typerää kuin heittää ihmishenki hukkaan. Elämä on lahja, eikä sitä pidä heittää pois kuin jotain roskaa. Aina jostain löydät hyvää, vaikkei siltä tunnu juuri nyt. Apua sä tarviit, et sitä puukkoa kaulaasi.

Vierailija
4/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut mutta jouduin tulemaan takaisin kotipaikkakunnalle. Seurauksena vietän päivän lähes yksin erillään puolisosta. Ainoastaan velvollisuudet estävät tekemästä itsemurhaa nyt. Ap

Vierailija
5/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä masentunut ja läheisriippuvainen.

sulla on kaikki mahdollisuudet koota elämäsi. Pikkiljaa...yritä nähdä kivoja asioita. Ja yksin on ihan hyvä olla. Sä olet hyvä ja sä olet arvokas. Kyllä voit itsesi kanssa viihtyä. Ole ylpeä itsestäsi. Olet hieno sellaisena kuin olet. Ei se ole itseisarvo, että onko synttäriä jonkun kanssa. Mun kaveri just. teki itelleen kakun ja nautti sitä ei silläkään kukaan käynyt. 

Voimia sulle. Ole ilo itsellesi. Siulla ei ole mitään hävettävää. Sä olet turvassa nyt, sulle tulee joku vanha fiilis pintaan. Koeta tulla tähän hetkeen. Aisti se mitä on ympärilläsi. 

Vierailija
6/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärillä ei ole asiat sen paremmin. Taas yksi paska syntymäpäivä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän