Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unta näitte viime yönä?

Vierailija
06.01.2022 |

Muistatteko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💤💤

Vierailija
2/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että heräsin ulkoa ja huomasin kävelleeni unissani, ja seisoin lumihangessa. Menin unessa takaisin sisälle ja siinä vaiheessa heräsin.

Oli hämmentävää herätä, kun en ollut ihan varma olenko oikeasti hereillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa unta näin, pilvenpiirtäjä tai joku muu korkea rakennus alkoi osittain sortua, rakennuksen toisen puolen runko oikein taipui luonnottomasti kaarelle, tiiliä oli jo levinnyt tuhottomasti maahan ja minä tietysti siellä sisällä koetin selvitä ulos miten parhaiten taisin, varmaan WTC tuho tuli taas painajaisuniin. Rakennus oli olevinaan jotain uutta rakennustapaa noudattaen tehty...

Muutenkin sekavaa unta näin, jossa esiintyi mm. 1. - 2. -luokan opettajani, joku uskonnollinen yhteisö, väistin autolla tiellä olevaa lehmänkantturaa ojaan, ym. oikein pitkästä aikaa sekavinta unta.

Vierailija
4/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kamalaa painajaista ex-miehestäni, oli helpotus herätä todellisuuteen.

Vierailija
5/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistaa autotallista jonkun eksän ja hänen uutensa kanssa. En siis tuntenut sitä minun eksääni. Ja jouduin parkkeeraamaan autoni tosi paskaan paikkaan kallellaan olevaan tönöön, joka oli täynnä autoja.

Vierailija
6/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt jonkun mullistavan keksinnön, jota muisteltaisiin kymmeniä vuosia vielä keskustelupalstoillakin, ja some laulaisi ikuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi