Miksi naisen pitäisi tehdä lapsi?
Mikä siinä on niin hienoa, että tuodaan tänne toisaalta uusi saastuttaja ja toisaalta toinen kärsimään. Jos rahaa olisi runsaasti niin kyllä minäkin lapsen tekisin, mutta miksi toisin tänne jonkun kituuttelemaan tavallani. Itse toivon, että en olisi syntynyt. Omat vanhempani olivat luusereita. Elin kurjan ja köyhän lapsuuden. Aikuisenakaan en parempaan pystynyt. Töissä käyn melkein joka päivä, mutta tulot eivät silti päätä huimaa. Kunpa äitiäni sen sijaan olisi kehotettu olla tekemättä lapsia. Tai sitten annettaisiin vain rikkaiden tehdä lapsia.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä. Ihan saa itse päättää.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7a289521-e29a-4ff8-ab49-2d94ab130c06
"Suurperheellisiä on Suomessa vähän. Suurin osa suomalaisista ei tee kahdeksaa lasta. Isompi ongelma syntyvyyden kannalta on, etteivät monet naiset tee edes ensimmäistä lasta. Siinä voisi toimia porkkanana hiukan isompi ensimmäisen lapsen lapsilisä."
En minäkään aloittajana varmaan tekisi ellen olisi hyvin varma, että tilanteesi jotenkin paranee ja lisäksi tietysti haluaisit lapsen (ja sen isä myös).
Kyseessä on lisääntymisvietti, joka löytyy jokaiselta elinkelpoiselta lajilta. Sinun geenisi kuolevat sukupuuttoon, koska lisääntymisvietti syystä tai toisesta puuttuu.
Usko Jeesukseen niin on toivoa paremmasta :) onnellinen voi olla ilman rahaakin
-köyhä ja kurja mutta onnellinen siivooja
Kituuttelu ei kannata. Kannattaa mieluummin käyttää aikaansa lapsiin ja opiskella itselleen paremmat tienestit tuova ammatti. Nämä on melko helppo yhdistää. Lapsen saa päivähoitoon ja saa rahalliset tuet, jolloin voi opiskella. On helpompaa olla opiskelijavanhempi kuin palkkatyössä käyvä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on lisääntymisvietti, joka löytyy jokaiselta elinkelpoiselta lajilta. Sinun geenisi kuolevat sukupuuttoon, koska lisääntymisvietti syystä tai toisesta puuttuu.
Minulta ei löytynyt, ja kuitenkin jo 56 vuotta olen elinkelpoisesti tällä planeetalla edestakaisin ravannut. On itse asiassa parempikin, että minun geenini kuolevat sukupuuttoon. 😆
Toisaalta minulla kyllä on lähisukulaisia, jotka ovat lisääntyneet, Eli jokunen geenini tänne vielä jälkeeni jää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että minulla on sisaruksia. Veljestäni ainakin tulee erinomainen isä, tiedän sen.
Ap
No ei pidä. Ihan saa itse päättää.