Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti hoiti taas hommat: paketti oli saapunut, mutta ohjattu jonnekin

Vierailija
05.01.2022 |

Ei mitään tietoa, minne ja koska saan sen. Jos en olisi tutkinut tänään seurantatietoja en olisi edes havainnut, että sitä oli yritetty toimittaa noutopisteelle.
Koska Posti aikoo saada tämän systeemin toimimaan?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin jos tilaan paketin ja pyydän viemään sen paketti automaattiin, toivoisin sen sinne myös menevän. Kerran meni automaatin sijaan postiin. Passia siellä pyydettiin nähtäväksi. Mitäs jos ei oo passia ja juuri sen takia se haluttu automaattiin.

Ne kysyy henkkareita, ei passia. Jos aikuisella ihmisellä ei ole henkkareita näytettäväksi niin normaali elämä käy jossain vaiheessa vaikeaksi.

Vierailija
42/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tapauksessa posti oli vienyt paketin naapurikaupungin automaattiin, ties miksi, eikö lähempänä ollut tilaa.

Alkaa vaan olla semmoisia tapauksia, että kannattaako edes tilata, kun posti kantaa paketin vain lähetyspaikkaa kauemmaksi 🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppias kun mokaa se ohjautuu kauas jopa 5 km päähän ja yhteensä matkaa 10km, miettikää jos on kaksi pakettia tai useampi väärässä paikassa kaukana. Ja pakkasta. Osa ihmisistä kipeitä, ei autoa. Yksi apteekki lähetti myös oman valintansa mukaan. Ja verkkokauppias vaikka oli hyvät ohjeet annettu, tekeekö osa tahallaan. Osa ei vain tajua, mutta joskus miettii haluaako joku vain heivata tuotteet jonnekin ajattelematta mitään, ei noudata ohjeita ja asiakas on kuin koira. Muutama osaa itsenäisesti lähettää mahdollisimman lähelle. 

Vierailija
44/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain tänään paketin, jonka tilasin marraskuun lopussa.

Eiköhän toi ole lähettäjästä, eikä postista, kiinni?

Kiinastako tilasit?

Vierailija
45/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ihan tämän pakettipisteen vieressä ja mietin vaan, miksi ei vaan nakkaa sitä pakettia vaikka ovelle sen sijaan, että lähtevät roudaamaan takaisin lajittelukeskukseen, kuten on seurannan mukaan käynyt. Lajittelukeskus on naapurikunnassa.

Koska heillä ei ole lupaa sellaiseen.

Joskus vuosikausia sitten toivat joulun alla paketteja kotiin, kun ei ollut tilaa edes itse postissa, mistä olisi pitänyt noutaa.

Vierailija
46/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luki vaan että oli ollut kuljetuksessa, mutta noutopiste täynnä ja viety jonnekin. Miksi Posti ei tiedä edes heidän omien pakettipisteiden kapasiteettia? Ap

Kyllä tietää, pösilö.

Just siksihän se on roudattu muualle.

Paketti oli ollut kuljetuksessa aamulla, sitten viety takaisin lajittlukeskukseen, kun ei ollut mahtunut. Eli eivät tiedä. Miksi edes ottaa kuljetukseen, jos tietäisivät ettei pisteellä ole tilaa?

Ottavat kai kaiken varalta mukaan, että jos joku kävisi hakemassa pakettinsa sitä ennen ja tilaa vapautuisi. Tai joku veisi paketin varaamaansa luukkuun sitä ennen eikä vasta sen käynnin jälkeen. Meidän kauppaan tuodaan paketit vasta iltapäivästä, haen ne yleensä samatien. Mutta jos vievät väärässä suunnassa olevaan kauppaan, voi mennä viimeiseenkin päivään sen hakeminen.

Vierailija
47/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paketti oli viety naapuri kunnan kirkonkylään vaikka osoite oli maakunnan suurin kaupunki. Uudelleen ohjaus ei onnistunut koska en ole lähettäjä. Piti siis soittaa lähettäjälle joka soitti postiin paketin uudelleen ohjauksesta takaisin oikeaan osoitteeseensa.

Mikä Postia oikein vaivaa?

Vierailija
48/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrysen kannattajakortit meni Viroon.

Vierailija
49/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin johtaja siirtyy Finnairille.

Kohta puolet matkustajista katoaa lennolla ja loput päätyvät väärille kentille.

Vierailija
50/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä PostNord on huippu. Minulle lähetettiin paketti 20km päästä ja minun piti hakea se 26km päästä samasta kaupungista. Olisihan tuossa ollut kilometrin päässä S-mmarketilla automaatti mut se oli vissiin täynnä. Kaupan vieressä asuu yksi autoton mummeli, hänkin luuli, että paketti tulisi siihen rollaattorimatkan päähän...

Vierailija
51/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hakemassa pakettia kauppamme noutopisteeltä, kun edelläni olevan nuoren miehen pakettia etsittiin ja etsittiin, vaan ei löytynyt. Pakettinoutopisteen hoitaja kysyi mieheltä, että koska saapumisilmoitus on tullut. Kuulemma just äsken.

Kun tämä aspa pyysi nähdä saapumisilmoituksen, niin kävi ilmi että paketti oli palautettu lähettäjälle, koska se oli odottanut hakijaa yli viikon. Tähän paketin noutaja totesi, mutta kun mä huomasin ton saapumisilmoituksen just äsken. 

Tähän on menty. Hakekaa ne paketit siihen päivämäärään mennessä, joka saapumisilmoituksessa on mainittu.

Vierailija
52/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää Matkahuoltoa. Se on nopeampi ja luotettavampi. Postin toiminnan seuraaminen aiheuttaa vain myötähäpeää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä