Vittumaiset kaverit?
Anteeksi provosoiva otsikkoni.
Onko teidän kaverit sellasia, jotka saavat kyllä arvostella sinua ja se on jollain tavalla oikeutettua ja siitä ei pidä suuttua. Sitten kun kerran kolmeen vuoteen ärsytyskynnys vuotaa yli ja sanot pari totuutta takaisin, niin mykkäkoulu ja hankaluus on taattu useammaksi kuukaudeksi?
Miten tällaisten kavereiden kanssa tulisi toimia?
Kommentit (4)
Eivät ole. En anna aikaani tai energiaani moisille. Ystävät ovat Ystäviä, muihin en perusta. N32v.
No joo v***u mu yks sisar on ollu tommonen. onneks on vähentäny sitä "hevosenleikkiä" ni ei tarvi antaa takas. Sinuna en huolestuis. Kyllä se yhteyttä ottaa jos kaipaa. Jos ei kaipaa ni tiätpä ainakin mimmosen ihmisen menetit.
Joo mun kaverit lukiossa ja ennen sitä oli samanlaisia. Yksi oli pahin, jonka mukaan sitten muut lähti. Olin erilainen, kuuntelin iskelmää, ysäriä, kasaria enkä viihtynyt teinihelveteissä. Ja mieluummin vietin kotona aikaa kuin jonkun synttäreillä. Aina oli leikillään" kiusausta, kerran heille huusin ja meni hetki ettei tullut mitään kommenttia. Sillä vitutti ja paljon, että kaikki kolme jotka nälvivät välillä niin avautuivat minulle ja minä olin ainoa joka vietti kahdestaan aikaa jokaisen kanssa. Muistui mieleen, kun viime viikolla puhuin yhden näistä, sen pahimman kanssa niin sanoi, kun kerroin mitä kuuluu: ai sä oot iha mummoutunu vaa sinne. Kesy kommentti, mutta toi mieleen kaikki muut. Ihania ihmisiä kaikki, kunhan ei tullut noita. Nykyään olen ainoa, joka on kaikkien kanssa tekemisissä...
Anna mököttää. Niin mäkin teen ja loppujen lopuksi ystäväni ottaa sitten itse yhteyttä