Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko pullealla seksityöläisellä kysyntää?

Vierailija
05.01.2022 |

Kiinnostaisi aloittaa pieni sivubisnes sillä alalla. Ei provo.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi xl-naisen kanssa fantasia- ja roolileikit enemmän asusteineen kuin pelkkä nopea seksi.

Jotkut asiakkaat tuo mukanaan suosikkiasusteitaan. Etsi sellainen joka on halukas tarjoamaan roolileikkejä.

Vierailija
22/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mieheni olisi valitsemassa, hän ottaisi reitevän ja persevän. Sukkanauhoissa.

Annas kun arvaan,kirjoittaja itse  hyvinkin rehevä ja miestä piinallisesti  tentatessa sanoi tuon vastauksen. (juuri tuon vastauksen lihava haluaa kuulla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serbiassa tuli vastaan tatskattu pullea työläinen. Ilmeisesti töitä on riittänyt.

Muista aina vaatia asiakasta ostamaan kortsut, niin ja ota maksu ennen panoa.

Eikö ne kortsut kannata hankkia itse? Asiakashan on voinut pistellä niihin reikiä

Vierailija
24/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs täällä nyt on paljon kokeneita antamassa vinkkejä:D Muista että hsv ja hpv infektiot ovat sitten aina mahdollisia vaikka kortsuja käyttäisikin mutta eipä nykypäivän paneskelijat tunnu niistä välittävän lol. 

Vierailija
25/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Kannattaa valita omasta persoonasta selkeästi eriävä tyyli, jotta aivosi pystyvät tekemään eron työminän ja itsesi välillä. Valitse asiakkaat huolella, se on myös käyntikorttisi myöhemmin. Ja he todellakin maksavat siitä, että saavat tuhdimpaa naista, jos haluaisi hoikempaa niin hakisivat sitä. Pulleus on myyntituotteesi.

Vierailija
26/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mieheni olisi valitsemassa, hän ottaisi reitevän ja persevän. Sukkanauhoissa.

Hyyyiii....

Vierailija
27/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L ähi i dä ssä kelpaa kuka vain.

Vierailija
28/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautivaaran takia hankkisin vakioasiakaskunnan kylmässä svioliitossa viruvista perheenisistä. Sukupuolitautien säännöllisellä testaamisella miehen

kanta-asiakkuus säilyy.

Vierailija
29/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei kiitos.

Mainitse ainakin se "pulleutesi" ilmoituksessasi ennakkoon niin että ne, jotka eivät sellaiseen halua kajota, osaavat välttää sinua.

Eipä sinua varmaan kovin moni mies halua seksuaalisesti ja vielä harvempi on valmis sinusta maksamaan, mutta olethan sinäkin sentään kuitenkin "ihmisenä hyvä" ja "jokaisella on paikkansa tässä maailmassa" ja "jokainen on omalla tavallaan tärkeä".

Vierailija
30/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä surkeita miehiä riittää joille kelpaa tussu kuin tussu

Vierailija
31/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö avut todella riitä muuhun kuin seksityöhön?

Vierailija
32/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies tyytyy läskiin. Ja vielä harvempi, jos kykeessä on vain seksi, eikä parisuhde.

Vierailija
33/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ottajia. Tiedän monia pulleita seksityöntekijöitä ja kauppa käy kun häkä. Miehillä on läskifetissiä ja iso osa tykkää muodoista. Kannattaa mainita pulleus ilmoituksessa niin oikeat, haluavat ostajat löytävät sinut. Minä pidän eniten muodikkaista naisista, pieni pyöreys plussaa. Joskus isompikin, jos on kaunis ja upeat rinnat ja pyllyä.

Vierailija
34/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä… Fleshlight, vai joku läski s i i d e r i v a l a s, joka vielä vaatii rahaa siitä että annan.

HUUTONAURUA!

Ehkä joku beta-mies voi maksaa sinulle, mutta kunnon seksiä et tule ikinä saamaan.

Vierailija
35/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta tavaran kaupitsee.

Vierailija
36/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitäänpä… Fleshlight, vai joku läski s i i d e r i v a l a s, joka vielä vaatii rahaa siitä että annan.

HUUTONAURUA!

Ehkä joku beta-mies voi maksaa sinulle, mutta kunnon seksiä et tule ikinä saamaan.

Ei sillä mitään väliä ole, onko alfa vai beeta-mies. Se on business. Sitähän ap halusi tehdä. Ja seksikaupassa kaiken ikäisille ja näköisille riittää kysyntää ja faneja. Lehdessä oli 70-vuotiaasta naisestakin juttua, jolla hyvin asiakkaita. Osa tykkää kypsemmästä. Kaikenlaisia fetissejä on paljon. Pullukat on suosittuja ja heille on kysyntänsä. Joku kirjoittikin edellä, että kerro itsestäsi ilmoituksessa, niin sun kaltasia haluavat löytävät sut.

Vierailija
37/37 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkin vaikuttaa. Reippaastikin pullea nuorehko nainen on tavallisesti pyöreänkiinteä, vanhempi on löysäreppuinen ja selluliittinen. Itse edustan jo jälkimmäistä, ei.kävisi kauppa, luulen.