Sattuiko teidän eka kerta?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:09"]Sattui ihan hiveästi ja vertakin valui. Olin 16v
[/quote] sama, mutta ei haitannut. Toka kerta heti perään ei sattunut. Olin 22.
Sattui, ja pari tuntia siitä vuosi sitten verta. Sen jälkeen ei sattunut enää, tai verta tullut yms. Olin silloin 14 vuotias.
Sattu ja tuli vähän verta. Olin 15 v.
Sattui todella paljon. Jännitin vielä todella paljon, poikaystävä ei meinannut mahtua sisään. Äherrykset jälkeen verta oli joka puolella. :D Ei kovin nautinnollinen kokemus.
Sattui ihan hirveästi ja tuli verta, myös muutamassa yhdynnässä sen jälkeen. Varmaan 4-5 kertaa vielä sattui ja vuoti verta. (Gynekologi oli aiemmin sanonut että immenkalvo mahdollisesti pitäisi rikkoa vastaanotolla, koska eka kerta voisi olla hyvin kivulias. Perinteisellä menetelmällä kuitenkin mentiin ja kokemus oli kamala. Olin 18v)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:22"]Sattui ihan hirveästi ja tuli verta, myös muutamassa yhdynnässä sen jälkeen. Varmaan 4-5 kertaa vielä sattui ja vuoti verta. (Gynekologi oli aiemmin sanonut että immenkalvo mahdollisesti pitäisi rikkoa vastaanotolla, koska eka kerta voisi olla hyvin kivulias. Perinteisellä menetelmällä kuitenkin mentiin ja kokemus oli kamala. Olin 18v)
[/quote]
Kasvoiko sulla immenkalvo takaisin yhdyntöjen jälkeen?
Sattui vähän mutta pidän kivusta.
Ei sattunut. Tuntui heti tosi luonnolliselta ja hyvältä. Johtui osittain varmaankin siitä, että olin todella valmis yhdyntään, sillä olin jo päälle parikymppinen ja myös mies oli kokematon, joten homma tuntui molemmista jännältä mutta olimme molemmat innoissamme.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:27"]
Ei sattunut. Tuntui heti tosi luonnolliselta ja hyvältä. Johtui osittain varmaankin siitä, että olin todella valmis yhdyntään, sillä olin jo päälle parikymppinen ja myös mies oli kokematon, joten homma tuntui molemmista jännältä mutta olimme molemmat innoissamme.
[/quote]
Minäkin menetin neitsyyteni päälle parikymppisenä ja ärsyttää ne yleistykset, että eka kerta on aina sähläämistä, nolostumista ja jännittämistä, vaikka kaikki eivät ole ekalla kerrallaan 14-vuotiaita kakaroita, joilla seksi tuollaista varmaan onkin.
Ei sattunut, koska olin tosi ihastunut siihen poikaan, eli ihan märkänä ja valmiina menoon. :D
Sattui ja taisi vuotaa vähän vertakin vaikka olin käyttänyt tamponeja iät ajat. Minun kohdallani oli säheltämistä vaikka olin minäkin päälle parikymmentä.
Sattuu vieläkin kun se laitetaan sisään. En vuotanu verta, mulla ne paikat on vaan venyny, ei repeilly. Olin yli 20v.
Oli raiskaus, sattui niin että taisin saada pysyvän mielenhäiriön.
Ei sattunut. Immenkalvosta ei ollut enää tietoakaan kiitos hmmm.. Öööh.. Ahkeran itseeni tutustumisen :P
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:39"]
Sattuu vieläkin kun se laitetaan sisään. En vuotanu verta, mulla ne paikat on vaan venyny, ei repeilly. Olin yli 20v.
[/quote]
Vulvodynia.
Sattu ihan saatanasti kun aikuisen kyrpä työntyi muhun.Olin 9 vuotias.Isä raiskas mut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:57"]
Ei vissiin, olin niin naamat etten aamulla edes muistanut mitään seksiä tapahtuneen.
[/quote]
No sittenhän se oli raiskaus.
Jalat täris kivusta ja vertaki vuos :D mut ei jääny mitenkää huono maku silti suuhu vaikka nolotti ku se veri pilas poikaystävän peiton :D
Miten on mahdollista, että päätettiin Auerin lasten olevan raiskausten uhreja vaikka kaikki olivat lääkärintarkastusten mukaan neitsyitä?
Sattu