Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit vai perse?

Vierailija
26.04.2015 |

Kertokaa mielipiteenne

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla sekä että.

Vierailija
22/27 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni mukaan kaikki miehet keiden kanssa olen ollut, ovat olleet enemmän peppumiehiä. Tosin voi olla että vedänkin vain puoleeni peppumiehiä sillä tissit mulla on aa-kuppia. Miksipä isoista tisseistä pitävä mies edes lähtisi mukaani? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaiset tissit ja millainen perse.

Vierailija
24/27 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu. Tissit on vauvoja varten.

Vierailija
25/27 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit voivat olla alkuillasta tai keskustellessa ykkönen, mutta sängyssä kyllä perse vie voiton. Ja jos vaan toinen sektori on valittava, niin perseeseen kallistuisin. Onneksi rakkaalla on ne molemmat aivan loistavat kauniiden kasvojen, pitkien säärien ja tietty hyvän luonteen lisäksi.

Joku sanoikin, että tissit voivat olla aika monenlaiset ja silti ihan hyvät, mutta tosi rumia perseitä on enemmän ja sellainen on ihan kamala. Minkäänlaiset tissit eivät korvaisi sitä kauheutta!

Vierailija
26/27 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit voivat olla alkuillasta tai keskustellessa ykkönen, mutta sängyssä kyllä perse vie voiton. Ja jos vaan toinen sektori on valittava, niin perseeseen kallistuisin. Onneksi rakkaalla on ne molemmat aivan loistavat kauniiden kasvojen, pitkien säärien ja tietty hyvän luonteen lisäksi.

Joku sanoikin, että tissit voivat olla aika monenlaiset ja silti ihan hyvät, mutta tosi rumia perseitä on enemmän ja sellainen on ihan kamala. Minkäänlaiset tissit eivät korvaisi sitä kauheutta!

Vierailija
27/27 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä takapuoli ja pienet tissit ;)) AAH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi