Tapaat sinulle täydellisen miehen ja...
näet hänen Facebookinsa tykkäykset: sexy hot girls, hot ladies jne... Meneekö maku?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:53"]Miehessä on varmaan muutakin kuin fb. Käske lopettaa koko profiili, niin ei ole siitäkään ongelmaa.
[/quote]
Ongelma ei ole facebookissa vaan miehen pään sisällössä. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:53"]Miehessä on varmaan muutakin kuin fb. Käske lopettaa koko profiili, niin ei ole siitäkään ongelmaa.
[/quote]
Ongelma ei ole facebookissa vaan miehen pään sisällössä. Ap
[/quote]
Tai ei ole enää, kun en aio viedä hommaa pidemmälle...
No kyllä mullakin menisi maku sellaiseen mieheen, jonka melkein kaikki tykkäykset koostuvat tisseistä ja perseistä yms. Lisäksi saisin kyseisestä äijästä vielä aika lapsellisen vaikutelman.
No entäs jos joku nainen tykkäis vaikka Hunkseista, niin jo olis täydellinen pervo? (No, ehkä pervous nostaa vaan pisteitä miehen silmissä?)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:57"]No kyllä mullakin menisi maku sellaiseen mieheen, jonka melkein kaikki tykkäykset koostuvat tisseistä ja perseistä yms. Lisäksi saisin kyseisestä äijästä vielä aika lapsellisen vaikutelman.
[/quote]
Niinpä :/ Harmittaa 200 %. Erottäin hyvä ensivaikutelma ja lopputulema on tämä. No, ei voi mitään :/
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:59"]No entäs jos joku nainen tykkäis vaikka Hunkseista, niin jo olis täydellinen pervo? (No, ehkä pervous nostaa vaan pisteitä miehen silmissä?)
[/quote]
Vakka kantensa valitsee... minä en nyt ollut tämän(kään) tyypin vakka. Tai kansi? En tiedä.
jos se mies nyt niin täydellinen on, niin en mä ainakaan antaisi joidenkin facebook tykkäämisten pilata koko hommaa. toki tuommoiset laskisivat pisteitä roimasti, mutta en nyt sen takia heti heittäisi pyyhettä kehään. antaisin miehelle vielä mahdollisuuden osoittaa olevansa ihan fiksu tyyppi, mutta tarkkailisin kyllä hänen käytöstään. jos vastaisuudessa ilmenisi edelleen samanlaisia juttuja, niin sitten se olisi terve menoa. kukaan ei ole täydellinen, eikä hölmöt tykkäämiset mun mielestä ole sellainen vika että koko ihminen on pilalla.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:24"]
Nyt se on vielä niin mukava minulle :( Tosissaan kiinnostunut ja haluaisi niin vakuuttaa, että ei ole pinnallinen runkkari, vaikka enhän minä tyhmä ole :/ Hyvin harvoin tapaa noin sinnikkäitä miehiä ja sitten kun tapaa, he ovat... no tuollaisia :/
[/quote]
Älä päättele kuitenkaan liikaa yhdestä yksittäisestä asiasta, kenestäkään ihmisestä. Tutustu persoonaan tarkemmin ensin ja katso sitten miten käy. Muutenkin, sinkkumiehellä voi vähän helpommin tulla lipsuttua tykkäämään tuommoisistakin facebookissa, hormonit vie helpommin. Ja jos on vielä vähän nuorempi niin ei välttämättä harkintakykyäkään hirveästi vielä ole.
Just tämän takia mä en kuulu faceen. Varmaan kännissä tykkäilisin kaikista mahdollisista asioista ja viestittelisin eksille, nyksille ja tuksille.
GALLUP: Annanko olla vai katsonko kuitenkin varovaisesti tyypin luonnetta? Nuori poika hän ei enää ole, noin 30. NYT NOPEAT VASTAUKSET :-)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:18"]GALLUP: Annanko olla vai katsonko kuitenkin varovaisesti tyypin luonnetta? Nuori poika hän ei enää ole, noin 30. NYT NOPEAT VASTAUKSET :-)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:18"]GALLUP: Annanko olla vai katsonko kuitenkin varovaisesti tyypin luonnetta? Nuori poika hän ei enää ole, noin 30. NYT NOPEAT VASTAUKSET :-)
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:18"]GALLUP: Annanko olla vai katsonko kuitenkin varovaisesti tyypin luonnetta? Nuori poika hän ei enää ole, noin 30. NYT NOPEAT VASTAUKSET :-)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:18"]GALLUP: Annanko olla vai katsonko kuitenkin varovaisesti tyypin luonnetta? Nuori poika hän ei enää ole, noin 30. NYT NOPEAT VASTAUKSET :-)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lesboiluu. Kyllä huomaa että aloittaja ei myöskään kovin kypsä aikuinen ole.
Miehessä on varmaan muutakin kuin fb. Käske lopettaa koko profiili, niin ei ole siitäkään ongelmaa.