Ostin alesta ison kasan -50% joulusuklaita. Laitoin pakkaseen ja annan lahjoiksi ensi jouluna.
Kommentit (24)
Muista sitten kertoa saajille, että tässä sinulle pakastettua suklaata. Niin, vai aiotko antaa ne jäässä?
Ympyröi punaisella parasta ennen päiväys.
Tulee sellainen nätti läikikäs harmaa väri varmaan suklaisiin.
Aivan. Lahjan saajat arvostavat, kun kurkkaavat päiväyksen. Meillä on yksi tämmöinen tuttu ja voi kun jättäisi kokonaan ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sen päälle voi liimata jonkun söpön tarran.
Vierailija kirjoitti:
Eikäkun liimaat päälle uudet parasta ennen tarrat jossa vuosi lisää päiväystä. Jotku heittää suklaat heti maistamatta roskiin, jos parasta ennen on menny aikoja sitten. Varsinki jos ne on vähän harmaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päälle voi liimata jonkun söpön tarran.
Ei muuten useinkaan auta, kun kovehtirasioiden päällä on se kirkas muovi. Sen kun repii pois, niin näkyy taas päiväys alta.
-sivusta
Itse laittaisin pakkaseen, ja antaisin takaisin sinulle sitten 2023 Jouluna.
Onko se annettaessa sitten vettynyttä, rakeista, kosteutta kerännyttä tai muuten koostumus muuttuu?
Punalappuinen, valmiiksi päiväysvanha suklaa raikastuu pakkasessa. MOT
Vierailija kirjoitti:
Onko se annettaessa sitten vettynyttä, rakeista, kosteutta kerännyttä tai muuten koostumus muuttuu?
Hyi, minua inhotti jo, mutta nyt inhottaa vielä enemmän!
pakkaseen? 😂 varmaan tosi hyvää sen jälkeen…
Muualla suklaa temeroidaan ja myydään jopa altaista, jossa oikea lämpötila. Täällä av mammat pakastaa 😁
Itse tykkään lapioida laivan seisovassa pöydässä ruokia muovikassiin ja viedä perheelle tuliaisiksi 😌
Hyi kauhistus.