Mitä on vuonna 2050?
Tänään puhuin äitini kanssa niitä näitä. Kohta aihe siirtyi maailman olemassa oloon ja sen loppuun. Sanoin, että se joku naisihminen, joka jo kuollut, oli ennustanut maailman tuhoutuvan joskun noin viiden miljoonan vuoden kuluttua. Äiti huudahti, että, ei varmasti mene niin kauan vaan voi jo 50 vuoden päästä olla kaiken loppu, ihmiskunnan loppu.
"Loppu on käsillä, ennustaa raportti: Ihmiskunta voi tulla tiensä päähän jo 30 vuoden kuluttua –" ”Hävityksen mittakaava olisi valtava”"
"Tutkijoiden laatimassa skenaariossa ilmaston lämpenemisen kerrannaisvaikutukset ovat vuoteen 2050 mennessä aloittaneet ketjureaktion, joka ei ole enää millään hillittävissä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9b6f8908-57cc-4f11-9e30-457496291e90
Kommentit (11)
Ratkind. Ihmiset on tuhonneet itsensä ja maapallon, suurin osa kaikesta elämästä on peruuttamattomasti kuollut.
Ei koske Suomea. Ei varmasti ole Suomessa 2050 esim juomavedestä pulaa, joka mainittiin jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei koske Suomea. Ei varmasti ole Suomessa 2050 esim juomavedestä pulaa, joka mainittiin jutussa.
Onko ko maata?
Toivon, ettei lapseni tee lapsia tähän hulluun maailmaan.
Raamatussa sanotaan , että luodaan uudet taivaat ja uusi maa. Tuli väkisinkin mieleen tämä virus , joka nyt raivoaa keskuudessamme, onkohan sillä jotain tekemistä tämän ihmiskunnan lopun kanssa.
Minä ainakin olen todennäköisesti 2050 jo lakannut olemasta, joten ei kosketa minua.
Lasten puolesta toki harmittaa jos varsin tuskaiseksi menee kituuttaminen.
Sanni kirjoittaa susta lauluja vielä 30 vuotta.
Lapset syntyvät silloin keinokohtu laitoksessa. Ihmisten luontainen lisääntymiskyky on kadonnut. Sukupuolia ei enää ole vaan kaikilla on sekä penis ja vagina ( samassa ihmisessä ) hauskanpitoa varten. Ihminen on täynnä mikrosiruja ja google avautuu suoraan silmien verkkokalvoille. Kuningatar Elisabeth on vielä elossa ja ratsastaa ponilla.
Vierailija kirjoitti:
Lapset syntyvät silloin keinokohtu laitoksessa. Ihmisten luontainen lisääntymiskyky on kadonnut. Sukupuolia ei enää ole vaan kaikilla on sekä penis ja vagina ( samassa ihmisessä ) hauskanpitoa varten. Ihminen on täynnä mikrosiruja ja google avautuu suoraan silmien verkkokalvoille. Kuningatar Elisabeth on vielä elossa ja ratsastaa ponilla.
Hurja mielikuvitus sinulla. Oletan , että lopun toteutuminen perustuu siihen , mikä vallitsee tällä hetkellä koko maailmassa.
Minun vanhin lapsenlapseni on silloin 68 vuotias ja nuorin 50 vuotias. Ja lapseni 86 ja 84 vuotiaat.
Minä olen silloin yli 100 vuotias.