Vihaan mun serkkua
Kohta 10v, autisti. Kun se tulee kylään kaikki olettaa, että mä katson sen perään (oon 17v). Mulla on tälläkin hetkellä koulujuttuja kesken enkä tosiaankaan voi vahtia lasta, joka ei kuuntele/ymmärrä puhetta. Se käyttää jotain viittomaa kommunikoinnin apuna, mut mulle ei oo kukaan koskaan opettanut mitään. Se kakara saa riehua miten sattuu, eikä kukaan sano ei tai toru.
Tää koti ei oo mikään lomanviettopaikka, jonne sen vanhemmat saa tulla kahvittelemaan ja antaa kakaransa riehua sydämensä kyllyydestä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:05"]Lähde tosiaan pois, vaikka kirjastoon. Ja kysyessä ihmettele, ettet saa opiskella. [/quote]. Ai sunnuntaina kirjastoon?
[/quote]No, meillä ainakin on lukusali auki. No jos teillä ei, niin lenkille, kaverille?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:05"]Lähde tosiaan pois, vaikka kirjastoon. Ja kysyessä ihmettele, ettet saa opiskella. [/quote]. Ai sunnuntaina kirjastoon?
[/quote]
Niinpä, isoissa, ei edes kaikissa, on lukusali auki, mutta pienillä kunnilla ei ole viikonloppuisin lainkaan auki.
Tuo on kyllä ikävä piirre, että erityislapsia ei kasvateta. Kyllä sääntöjen noudattamista pitäisi vaatia kaikilta. Se on karhunpalvelus tulevaisuudelle. Itse jo isoksi kasvaneen autistin äitinä protestoin aina sitä vastaan, että autistia ei voi muuttaa ympäristöönsä, vaan ympäristön pitää muuttua. Ei se niin toimi, jos on kaksi erilaista autistia samassa tilassa, kumman mukaan sitten muutetaan? Kyllä autisti sopeutuu, vaikka enemmän se työtä vaatii. Ota oikeudeksesi kieltää edes itse ja sano vanhemmillesi ajatuksesi. En ole itse koskaan hoidattanut lapsia muilla, vaikka meillä on suvussa ollut teinityttöjä vaikka kuinka lapsen ollessa pienempi. Mielestäni se on heille liian rankkaa.
jaha, taas jatketaan vammaisaiheella provosointia.
Oon kuustoit vee ja tosi kyllästynny tälläseen
Sano vanhemmillesi että sinulla ei ole aikaa katsoa lapsen perään ja lukkiudu huoneeseesi tekemään koulutehtäviä. jos kakaran metelihäiritsee laita kuulokkeet korville ja youtubesta relax musiikkia. voimia. kaikki ei vain tajua.
Ota koulujutut kassiin ja lähde pois. Ja sano, että hoidat lapsia vain maksusta. Ja pistä törkeä tuntipalkka...
Lähde tosiaan pois, vaikka kirjastoon. Ja kysyessä ihmettele, ettet saa opiskella.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:05"]Lähde tosiaan pois, vaikka kirjastoon. Ja kysyessä ihmettele, ettet saa opiskella.
[/quote].
Ai sunnuntaina kirjastoon?