Asennepaidat - missä niitä voi muka käyttää?
Satuin näkemään tällaisen sivuston, jossa on joitain ihan siistejäkin vaatteita, mutta noita asenne-/ huumoripaitoja mietin, että a) kuka niitä kehtaa käyttää ja b) missä ihmeessä niitä voi pitää?
Ei ainakaan töissä, sukulaisten luona kylässä, hakemassa lasta päiväkodista, harrastuksissa yms.
Käyttääkö joku tuollaisia baarissa tai festareilla?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:59"]
Nää paidat kyllä kirkuu WT....
[/quote]
Itke vähän lisää huumorintajusi puutetta. Sun seurassa voisi pitää paitaa tekstillä olen idiootin mukana.
[/quote]Mun huumorintaju taitaa tosiaan olla eri tasolla sun kanssa... Ja kumpikohan meistä idiootilta vaikuttaa, kun sulla on tuo paita päällä ;)
[/quote]
Taso se on matalakin mutta voithan pyrkiä ylöspäin. Kelpaat mulle koska tahansa konstraktihenkilöksi jos lähdetään naisia kiksaamaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:21"]
Mulla on sellanen jossa lukee "i'm not short, i'm a hobbit" ja kehtaan kyllä käyttää julkisesti sitä. Löytyy kyllä myös joidenkin sarjojen fanipaitoja.. N20
[/quote]
Tuo oli hauska. Itse näin vastikään kirpparilla kaksi t-paitaa, joissa luki "Kuulen ääniä." Toisessa oli sama ruotsiksi. Käyttämättömiltä näyttivät. En kehtaisi pitää, koska minusta teksti pilkkaa oikeasti sairaita. Minua nuo aloittajan mainitseman sivun vaatteiden tekstit naurattivat, mutta eipä niissä monissakaan kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:16"]
Mulla on sellanen jossa lukee "i'm not short, i'm a hobbit" ja kehtaan kyllä käyttää julkisesti sitä. Löytyy kyllä myös joidenkin sarjojen fanipaitoja.. N20
[/quote]
Tuo oli hauska. Itse näin vastikään kirpparilla kaksi t-paitaa, joissa luki "Kuulen ääniä." Toisessa oli sama ruotsiksi. Käyttämättömiltä näyttivät. En kehtaisi pitää, koska minusta teksti pilkkaa oikeasti sairaita. Minua nuo aloittajan mainitseman sivun vaatteiden tekstit naurattivat, mutta eipä niissä monissakaan kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla.
[/quote]
Olet turhan pehmo.
Tälläkin palstalla pilkatan suomalaisia, ulkomaalaisia, liikuntavammaisia, perheitä, lapsettomia, köyhiä, rikkaita, tyhmiä, fiksuja... lista on loputon. Nykyajan trendi on pilkkaaminen
Opetusharjoittelussa käytin. Valvova opettaja ei ihan arvostanut mutta lapset pitivät mua rentona ja tultiin hyvin juttuun. Työrauha säilyi ja tuntui, että porukka oppi ihan kivasti
Jospa hankkisin 9. luokkalaisen kevätjuhlaan tuollaisen Vanhan liiton puliakka-paidan!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:16"]
[/quote]
[/quote]
Olet turhan pehmo.
Tälläkin palstalla pilkatan suomalaisia, ulkomaalaisia, liikuntavammaisia, perheitä, lapsettomia, köyhiä, rikkaita, tyhmiä, fiksuja... lista on loputon. Nykyajan trendi on pilkkaaminen
[/quote]
Jaa, no mä en kyllä julkisesti halua pilkata ketään, ja mikäs nyt on selkeempi kannanotto kuin pitää paitaa, jossa on jokin pilkkaava teksti. Voihan sen tietty sanoa suoraankin, jos haluaa toisia pilkata, mutta kyllä paita on statement, ei kukaan vahingossa pue päälleen herjaavaa paitaa.
Ne on hauska antaa lahjaksi sellaiselle joka harmistuu siitä
Sama voisi miettiä, kuka kehtaa ajaa skodalla?
Varmaan joku ostaa noita ns. "hauskaksi lahjaksi" jos jostakin tulee mummo tai täyttää vuosia tmv. ehkä joku paita menisi ns. polttaripaitanakin tmv.
Vaikea kuvitella että suurinta osaa noista kukaan käyttäisi ns. arkipaitana kaupungilla tmv. Toisaalta joskus kaupungilla näkee vastaavia paitoja eng.kielisin tekstein esim. vanhempien pappojen päällä, hei eivät varmaan edes tiedä/välitä mitä paidassa lukee? :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:24"]
Ne on hauska antaa lahjaksi sellaiselle joka harmistuu siitä
[/quote]
Voi elämä. Ja sit sen lahjan saajan pitää miettiä, miten pääsisi karmeasta paidasta eroon ja minne kirpparille sen kehtaisi viedä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:25"]
Sama voisi miettiä, kuka kehtaa ajaa skodalla?
[/quote]
Mitä? Tän päivän Skodat on tosi hyvännäköisiä autoja ja suosittujakin. Valkoinen Skoda Octavia näyttää äkkiseltään aika paljon samalta kuin valkoinen Audi tai Bemari.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:26"]
Varmaan joku ostaa noita ns. "hauskaksi lahjaksi" jos jostakin tulee mummo tai täyttää vuosia tmv. ehkä joku paita menisi ns. polttaripaitanakin tmv.
Vaikea kuvitella että suurinta osaa noista kukaan käyttäisi ns. arkipaitana kaupungilla tmv. Toisaalta joskus kaupungilla näkee vastaavia paitoja eng.kielisin tekstein esim. vanhempien pappojen päällä, hei eivät varmaan edes tiedä/välitä mitä paidassa lukee? :)
[/quote]
Oletko koskaan käynyt pääkaupunkiseudun ulkopuolella?
Tollasen kekkospaidan vois ostaakki
elämänkoulun hymytyttö :D lens kahvit pitkin näyttöä
Oli tuolla muutama sellainen, mitä itse voisin käyttää arkena, miksei festareilla tai baarissakin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:26"]
[/quote]
Oletko koskaan käynyt pääkaupunkiseudun ulkopuolella?
[/quote]
Tarkoittaako tuo kommentti sitä, että pääkaupunkiseudun ulkopuolella ihmiset nimenomaan käyttää niitä arkena ja kaupungilla? Millaiset ihmiset? Mä en löytänyt yhtään tekstipaitaa, jonka kehtaisin päälleni kiskoa. Ja ne oli sentään naisten paitoja mitä katsoin. Osa miesten paidoista oli vielä hirveempiä, esim. sellainen, missä oli hirttonarun kuva ja siinä "hauska" suositteluteksti ja jossain kehuskeltiin, että on snagarin paras tappelija ja muut on mikkihiiriä. Ei riitä mun huumorintaju noin typeriin paitoihin.
Tosiaan, kävin vuosi sitten ajelemassa pitkin Suomea ystävien kanssa ja mitä kauemmaksi pk-seudusta pääsi, sitä enemmän typeriä printtipaitoja näkyi. Tuurin kyläkaupan kohdalla niitä oli suunnilleen joka toisella. :'D
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:37"]Oli tuolla muutama sellainen, mitä itse voisin käyttää arkena, miksei festareilla tai baarissakin.
[/quote]
Persu?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:59"]
Nää paidat kyllä kirkuu WT....
[/quote]
Itke vähän lisää huumorintajusi puutetta. Sun seurassa voisi pitää paitaa tekstillä olen idiootin mukana.
[/quote]Mun huumorintaju taitaa tosiaan olla eri tasolla sun kanssa... Ja kumpikohan meistä idiootilta vaikuttaa, kun sulla on tuo paita päällä ;)