Saako yksinhuoltaja sanoa olevansa väsynyt?
Luin tuossa vanhoja ketjua, ja aina kivitetään jos on väsynyt tai tarvii apua arjessa?
Kommentit (28)
Miksi ihmeessä ei saisi sanoa olevansa väsynyt? Kuka tahansa tässä maailmassa voi tuntea väsymystä, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Olen yh-äiti, minulla on suhteellisen pieni unentarve mutta kyllä joskus väsyttää urakalla - etenkin henkisesti. Totta hitossa minulla on oikeus olla väsynyt, virkeä, onnellinen, surullinen, kiukustunut ja ilahtunut, ihan kuten kaikilla muillakin ihmisillä.
Tsemppiä ap!
Yksinhuoltajiin suhtaudutaan todella kummasti. Ajatellaan jotenkin kierosti, että yh on itse aiheuttanut tilanteensa, pelätään heidän vievän kaikki varatut miehet ja jos yh:lla on rahaa, niin se on kaikista pahin. Eihän yh voi tienata enemmän kuin ydinperhe. Varmasti saanut rahat jotenkin rikollisesti tai huoraamalla.
Mua välillä ihmetyttää oikeasti miten ihmiset ovat niin tyhmiä!?
Totta kai sä olet väsynyt, kun yksin pyörität huushollia 24/7! Kaikki normaalit ihmiset käsittävät sen.
Kuka vaan saa sanoa olevansa väsynyt.
Ei saa. Ei ainakaan viranomaisille. Sitten alkaa helvetti maan päällä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:19"]
Kuka vaan saa sanoa olevansa väsynyt.
[/quote]
Jos on nainen.
Yksinhuoltajat on arjen sankareita. Yleensähän hän joutuu hoitamaan kahden aikuisen työt, koska toinen on luistellut irti vastuusta.
Sellanen yh, jonka lasten isä on viimeisen kahden vuoden aikana tavannut lapsiaan kolme kertaa. Siis päivällä muutaman tunnin, minä olen vienyt ja hakenut lapset.
Ap