Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä julmempi on sisäinen ajatusmaailmani...

Vierailija
26.04.2015 |

- en missään nimessä halua elää yli 75vuotiaaksi, en toisten taakkana, en vihanneksena, en tuottamatomana yksilönä. Miksi ei saa valita eutanasiaa 75-vuotiaana tai aiemmin jos on parantumattomasti sairas?

- en ymmärrä miksi pidetään "hyvänä" jos joku selviää esim. aivohalvauksesta hengissä mutta vammautuu loppuelämäkseen esim. makaa puhe- ja liikuntakyvyttömänä sairaalassa vuosia. Mitä hyvää on selvitä liikenneonnettomuudesta halvaantuneena verrattuna siihen että olisi kuollut?

- en ymmärrä mitä hienoa tai hyvää on vaikeasti vammaisen elämässä

- en ymmärrä miksi ihmiset saavat lisääntyä vapaasti ( miksi kenelläkään pitäisi olla yli 3 lasta poislukien yllärimonikkoraskaudet? Miksi vaikeasti allergiset hankkii lapsia? Miksi perinnöllisiä sairauksia sairastavat hankkivat lapsia jos riski on jo raskautuessa tiedossa?)

- en ymmärrä miksi narkkareita ja alkoholisteja pelastetaan yliannostuksen kourista ( ja tai alkoholisteja paikataan kännissä koheltamistapauksissa)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liittyy siihen että ihmiset kuvittelevat voivansa korvamerkitä verorahansa, jotka käytännössä ei oikeasti riittäisi mihinkään henkilön omiin saamiin etuihin. Monelta on kunnan tehtävät hukassa ja koetaan ylemmyyttä toisia kohtaan ja näihin käytettyjä rahoja sitten kytätään niinkuin omista olisi kyse. Sähköverkot, maanpuolustus, hammaslääkärit ja tk, poliisi, siltarummut, päiväkoti, koulu, sairaanhoito, vesiverkko jne kuvitellaan maksetun omaan käyttöön omista verorahoista.

Veikkaan että ap ei ole maksanut vuodessa veroja edes sen verran että hänen lapsensa synnytys olisi sillä kuitattu.

Vierailija
22/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:58"]

Mistä olet ap noin katkera? Uskotko itse, ettet ole kenenkään rakkauden arvoinen, jos et koko ajan suorita ja "tuota". [/quote]

70-luvulla syntyneenä olin "onnekas lapsi" kun minulla oli kaikkea enemmän kuin sodassa kaiken menettäneillä isovanhemmilla ja lapsena nälkää&pulaa nähneillä vanhemmilla. Opin että kaikesta pitää säästää ja koskaan ei tiedä milloin ryssä tulee. Kasvoin aikuiseksi juuri kun 90-luvun lama rysähti kaikkialle eikä enää ollut harjoittelu- eikä kesätyöpaikkoja kenellekään. Pätkätöistä toiseen oppien että työnantajalla olen pelkkä kulu, josta pitää päästä mieluummin eroon. Työpaikka on tänään mutta huomisesta ei kukaan tiedä. Olen koko ikäni säästänyt, tehostanut ja karsinut kuluja. Joka paikasta ja kaikessa. Kohta iäkkäät vanhemmat on hoidettava omaishoitajana joka paikassa hoidosta tapellen hautaan samalla kuin omat lapset kasvaa ilman toivoa työpaikoista -elleivät lähde hoitoalalle-. Joten en usko että minulla on mitään arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on iän myötä tainnut nousta vähän kusta päähän. Kun kuvittelet, että se on sun ymmärryksen varassa, mikä on toisen ihmisen elämän arvo, arvokkuus ja onnellisuus.  

Kerro mulle, missä vaiheessa susta tuli se ihminen, joka täällä määrittelee muiden arvon? Harvemmin näkee ketään iäkästä, joka ottaa toiset ihmiset ja elämän ylipäänsä noin itsestäänselvyytenä, että ei näe kuin mustaa ja valkoista.

Vierailija
24/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:43"]

Ei tuo ole julmuutta vaan kyynisyyttä. Terveydenhoitomme asiakkaista varmaan 60% liittyy alkoholiin (sairaudet, toheloinnit ja onnettomuudet), sille nyt ei voi mitään että ihmiset haluavat humaltua ja se on yhteisössämme sovelias tapa paineiden purkuun. [/quote]

Mutta miksi minun pitää se maksaa? Miksi lapseni joutuu olemaan homekoulussa kun kunnalla ei ole rahaa mihinkään ja samaan aikaan alkoholisteja, kännikaloja, ylipainoisia jne oman valintansa takia sairaita hoidetaan huonosti ja riittämättömästi pureutumatta syihin miksi syövät/juovat yli tarpeensa?

Vierailija
25/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ajattelet. Ketään ei kylläkään kiinnosta sun ajatukset yhtään.

Vierailija
26/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kiellä sua tappamasta itseäsi.

Vierailija
27/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:43"]

Ei tuo ole julmuutta vaan kyynisyyttä. Terveydenhoitomme asiakkaista varmaan 60% liittyy alkoholiin (sairaudet, toheloinnit ja onnettomuudet), sille nyt ei voi mitään että ihmiset haluavat humaltua ja se on yhteisössämme sovelias tapa paineiden purkuun. [/quote]

Mutta miksi minun pitää se maksaa? Miksi lapseni joutuu olemaan homekoulussa kun kunnalla ei ole rahaa mihinkään ja samaan aikaan alkoholisteja, kännikaloja, ylipainoisia jne oman valintansa takia sairaita hoidetaan huonosti ja riittämättömästi pureutumatta syihin miksi syövät/juovat yli tarpeensa?

[/quote] Käytännössä sinä et sitä maksa koska lapsesi koulunkäynti vaatii jo verovaroja ja me joudumme maksamaan sinulle apua. Ja kuka sanoo, että sinä tai lapsesi ette tarvitse terveydenhuollon apua joskus? Et sinä sitäkään maksa ennakkoon veroina tai täysimääräisenä kun se ajankohtaista.

Vierailija
28/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä taasen olen muuttunut humaanisemmaksi iän karttumisen myötä. Sinä ajattelet vain rahaa ja hyötyä, et ihmisyyttä ja sen arvoa itsessään. Etkä sitä että jokainen esimerkeistäsi on jonkun läheinen. Toisaalta oletko itse paikalla päättämässä jonkun kuolemasta? Et. Haluat että "joku muu" tekee sen.

Vierailija
29/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs jos minä sinkkuna EN HALUA maksaa sun lapsen koulunkäyntiä?

Vierailija
30/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:52"]Ei kukaan kiellä sua tappamasta itseäsi.
[/quote]tää vois ola aloittajalle itse asiassa paras vaihtoehto eikä kannata sit odottaa 75-vuotiaaksi, vaan voi hoitaa asian jo paljon aikaisemmin

Vierailija
31/31 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen ajatusmaailma synkistyy tuossa nuoren aikuisuuden eli 24v iän jälkeen. Tyttömäisyys alkaa jäädä pois myös luonteessa ja tilalle tulee kovempia ajatuksia.

Latinonaiset ja aasialaiset naiset tuntuvat pysyvän kauemmin tyttömäisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan