Millainen mielikuva minusta syntyy?
Olen 24-vuotias nainen, enkä ole koskaan:
- käynyt parturissa
- käynyt festareilla
- harrastanut itsetyydytystä
- harrastanut yhden yön juttuja
- kokeillut huumeita, edes nähnyt sellaisia
Onko harvinaista minun ikäiseltäni? Joskus tuntuu että olen jokin friikki, kun kaikki muut puhuu edes jostain noista, ja mä en osaa ottaa kantaa asiaan kun en ole kokenut noista mitään. Miksi? Koska en halua.
Kommentit (3)
Tuli ekana mieleen joku uskovainen tai ns. "hiirulainen", mutta tajusin että itse täytän kaikki muut kohdat paitsi itsetyydytyksen. :D parturoinnin hoitaa äitini kotona, mutta siis muuten kaikki täsmää. En itseäni hiirulaiseksi kyllä lokeroisi, päinvastoin, joten vaikea sanoa todellisuudessa millainen olet.
Juu itse olen myös kaukana hiirulaisesta. En ole myöskään mikään himouskovainen.
Olen äänekäs ja hauska persoona (näin minua kuvaillaan), hieman yllytyshullukin. Tykkään vauhdista, esim moottorikelkalla ajelen talvisin- kovaa.
En käy parturissa koska osaan leikata hiukseni itse. En ole tähän koulutusta saanut, mutta kun noin 12-vuotiaasta olen itse tukkani hoitanut niin.. pakostakin harjaantuu. Olen saanut osakseni ihmettelyä nimenomaan tästä, koska tukkani näyttää siltä kuin olisin käynyt parturissa, enkä ole varma uskovatko kaikki edes kun sanon että itse leikkasin ja muotoilin.
Itsetyydytyksestä ei tiedä kuin mieheni ja paras ystäväni, siis että en ole koskaan sitä harrastanut enkä harrasta.
Ap
No tuo ettet ole koskaan, edes yhtä kertaa, käynyt parturissa on vähän outoa. Ja itsetyydyttämättömyys myös varmaan, siitä vain ei juuri puhuta. Nuo muut on ihan tavallisia.