Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rehellisesti,ryntäättekö vaihtamaan vaatteenne,

Vierailija
25.04.2015 |

jos joku yllättäen soittaa ja ilmoittaa tulevansa kylään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalail joo

Vierailija
2/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä on päällä. Arkivaate on farkut ja joku pusero, en niitä vaihda. Mutta jos on likaiset työvaatteet tai yövaatteet, tietenkin vaihdan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pelkässä aamutakissa, niin joo, yleensä. Muuten olen aina koko päivän samoissa vaatteissa.

Vierailija
4/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa? Kalsarit, henkselit ja cowboy-hattu on täysin luonteva vastaanottoasu.

Vierailija
5/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen aina kotona lököhousuissa ja ilman rintsikoita.

Vierailija
6/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina!Vaikka mulla olis jo päällä ihan siistit kotivaatteet nin vaihdan housut joissa perse näyttää mielestäni vähän paremmalle ja paidan joka istuu vielä vähän paremmin,,ja äkkiä hiukset kiinni ylös!Ja jos vielä kerkeen niin taivutan äkkiä ripset että näyttäisin vähän pirteämmälle!Sitten kun ovikello soi niin esitän että tältä mä näytän kun täällä kotona kirjaa vaan lueskelen:)

Vierailija
7/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta teette kun joku ilmoittaa yhtäkkiä tulevansa kylään?

Vierailija
8/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:52"]Mitä muuta teette kun joku ilmoittaa yhtäkkiä tulevansa kylään?

[/quote] En oikeastaan muuta. Pistän kodinhoitohuoneesta oven kiinni. Pyykki on usein vaiheessa.

Vierailija
9/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt et joku tulee 5 minuutin varoitusajalla. Koti on sekaisin, olen hirveis vaatteis, tukka likaisena ja tiskit tiskaamatta ym. Menen sit paniikkilukkoon ja kenelläkään ei ole mukavaa. Älkää tehkö yllätysvierailuja.

Vierailija
10/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina huvittaa otsikossa noi kertokaa rehellisesti tai ihan oikeesti -tyyppiset lisäykset. Oletuksena siis on, että akat puhuvat paskaa, ellei erikseen totuutta pyydä. :D

Vierailija
11/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:54"]

En ole ikinä tykännyt et joku tulee 5 minuutin varoitusajalla. Koti on sekaisin, olen hirveis vaatteis, tukka likaisena ja tiskit tiskaamatta ym. Menen sit paniikkilukkoon ja kenelläkään ei ole mukavaa. Älkää tehkö yllätysvierailuja.

[/quote]Sama juttu ja yritän pelata lisäaikaa yleensä sanomalla että mun pitää lähtee käymään jossain menee puoltuntii ja oon takas kotona:)Äkkiä vaatteet vaihtoon,koti siistiks pintapuolisesti ja katon ettei wc pöntössä loju kusi!!

Vierailija
12/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:47"]Miksi vitussa? Kalsarit, henkselit ja cowboy-hattu on täysin luonteva vastaanottoasu.
[/quote]
Onko sulla ne henkselit kalsareissa kiinni vai roikkuuko ne ihan muuten vaan itekseen?

Vierailija
13/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Tarkistan, onko mitään tarjottavaa ja käväisen kaupassa jos ehdin, ellei ole. Maitoa meillä ei kyllä koskaan ole ja monesti tulee kiusallisia tilanteita, kun huomaa sen vasta sitten kun kahvi on jo kupeissa. Miksi Suomessa muuten aina on tapana tyrkyttää kaikille kahvia ja itsekin tähän syyllistyn. Taitaa olla ihan meikäläinen tapa?

Vierailija
14/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja varsinkin silloin jos soittaja on miehen kaveri:)

Vierailija
15/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:54"]

[/quote]Sama juttu ja yritän pelata lisäaikaa yleensä sanomalla että mun pitää lähtee käymään jossain menee puoltuntii ja oon takas kotona:)Äkkiä vaatteet vaihtoon,koti siistiks pintapuolisesti ja katon ettei wc pöntössä loju kusi!!
[/quote]
Tuo pöntön tarkistaminen ^! Mä en ruukaa yksin ollessa vetää pönttöä kuin joka kolmannella ykkösellä (kakkoset toki vedän heti) ja aina unohdan tarkistaa pöntön kun joku on tulossa.

Vierailija
16/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:47"]Miksi vitussa? Kalsarit, henkselit ja cowboy-hattu on täysin luonteva vastaanottoasu. [/quote] Onko sulla ne henkselit kalsareissa kiinni vai roikkuuko ne ihan muuten vaan itekseen?

[/quote]Repesin ihan täysin!!!!

Vierailija
17/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yllätysvierailupuheluja enkä sen koommom yllätysvierailujakaan. Eli en.

Vierailija
18/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Tarkistan, onko mitään tarjottavaa ja käväisen kaupassa jos ehdin, ellei ole. Maitoa meillä ei kyllä koskaan ole ja monesti tulee kiusallisia tilanteita, kun huomaa sen vasta sitten kun kahvi on jo kupeissa. Miksi Suomessa muuten aina on tapana tyrkyttää kaikille kahvia ja itsekin tähän syyllistyn. Taitaa olla ihan meikäläinen tapa?

[/quote]Osta kaappiin maitojauhetta..jos maito on loppu niin se pelastaa...Sitä en itse ainakaan käytä muuten kun kahviin hätätapauksessa!

Vierailija
19/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan enemmän vaatetta päälle, koska yleensä hillun kotona puolialasti. Asun siis avokin kanssa ja meillä ei ole lapsia. :)

Vierailija
20/21 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:47"]Miksi vitussa? Kalsarit, henkselit ja cowboy-hattu on täysin luonteva vastaanottoasu. [/quote] Onko sulla ne henkselit kalsareissa kiinni vai roikkuuko ne ihan muuten vaan itekseen?

[/quote]

Riippuu (heh) kalsareista.

Niihin nipsuihin voi ripustaa kaikkea tarpeellista.