laitoshuoltajan työ on siivooja
Työkkärin tyypit huijasi mua laitoshuoltajan.... koulutukseen ja nyt pitäis mennä siivoushommiin. Ennemmin tapan itseni kun meen siivoomaan minnekkään.
Kommentit (10)
Vihaan siivousta ja ei ees kiinosta onko joku vitun terveyskeskus tai kääkkällä missä kunnossa. Jos mut pakotetaan nuihin hommiin teen itsarin. Sitä ennen pesen astiat vessaharjalla.
Siistijä, ei siivooja. Työ on itseasiassa hyvinkin siedettävää. Matalapalkkainen, mutta varma ansionlähde. Useimmiten voit valita työaikaisi, aina ei ole niin kellon päälle, kunhan teet hommasi. Tauot voit rytmittää itse, joskus odotat ja vaikka surffailet, mutta sitten toisena hetkenä juokset. Liikunnasta maksetaan.
Näin positiivisesti ajateltuna.
:D
No onhan se oikeasti ihan kornia keksiä kaiken maailman hienoja nimiä paskaduuneille. Siivooja mikä siivooja, ei se työ hehkeämmäksi muutu vaikka sitä siisijän tai laitoshuoltajan viraksi kutsuisi...
Tv. "palveluvastaava"
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:32"]
Vihaan siivousta ja ei ees kiinosta onko joku vitun terveyskeskus tai kääkkällä missä kunnossa. Jos mut pakotetaan nuihin hommiin teen itsarin. Sitä ennen pesen astiat vessaharjalla.
[/quote]
Noi on itse asiassa kivoja kohteita, helpommat asiakkaat kuin jossain laivalla ja palkkakin on yleensä parempi kuin ABC:llä.
Mutta senhän jo tiesitkin, sillä olet siivousalalla ja trollaat
Vierailija kirjoitti:
:D
No onhan se oikeasti ihan kornia keksiä kaiken maailman hienoja nimiä paskaduuneille. Siivooja mikä siivooja, ei se työ hehkeämmäksi muutu vaikka sitä siisijän tai laitoshuoltajan viraksi kutsuisi...
Tv. "palveluvastaava"
Tuo nimike on siitä syystä, että laitoshuoltajan koulutuksella voi tehdä myös muuta kuin siivota, riippuen tutkinnon valinnaisista osista.
No ei se ole pelkkää siivousta. Mulla on päiväkodin laitoshuoltajana puolet työstä keittiöhommia. Aina 1 viikko keittiössä ja 1 viikko siivousta, työparin kanssa vuoroviikoin.
No ei susta selvästikään alalle ole. Tärkeä ja vastuullinen duuni, tarkkaa hommaa ettei kaikki paska ja pöpöt leviä.
Laitoshuoltaja siivoaa sairaalassa,tekee pesula tilauksen/purkaa pesula kuorman
Ja vaihtaa sängyistä petivaatteet.
Etkö todellakaan tiennyt? No eipä sinusta siihen työhön olisikaan.