Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla superpuheliasta ystävää?

Vierailija
25.04.2015 |

Joka puhuu,ja puhuu ja selvittää asioita juurta jaksain ja pitää joskus jopa yli 20 min.kestäviä yksinpuheluita..ja tämä ei edes huomaa ollensa äänessä koko illan.Ite ei saa sanaa väliin ja meinaa nukahtaa pystyyn,kun ei pysty osallistua keskusteluun.Olen ite melko hiljainen ja hitaasti lämpeävä.En puhu omista asioistani jokaiselle vastaantulijalle,enkä koe tarvetta muodostaa sanoiksi jokaista ajatusta.Minulla on huolia ja murheita,joista olisi joskus tarve puhua,ilman että saan päälleni valtavan puheripulin ja keskustelun siirtymisen hänen sukulaisiinsa.Onko muilla samoja ongelmia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tuttu ja juuri tuosta syystä ei ole tullut sen läheisemmäksi. Itsekin meinaan välillä nukahtaa pystyyn monologeja kuunnellessa kun monesti en edes tiedä mistä tyyppi puhuu. On mukava ihminen, mutta en tiedä millainen ihminen hänen kanssaan pystyy olemaan läheinen ystävä, sillä sellaisiakin hänellä todistetusti on.  En itse ole siis mikään epäsosiaalinen tai erityisen hiljainen ja olisi kiva puhua välillä omistakin asioista, eikä vain hänen. Nyt tilanne on se, että minä tiedän hänen elämästään vaikka kuinka paljon ja hän ei tiedä minun juuri mitään. En kehta kuitenkaan päälle puhua ja jos toista ei kerran kiinnosta niin miksi edes kertoisin.

Vierailija
2/6 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. En jaksanut enää neidin monologeja. Onneksi puheliaat löytävät kyllä kohteen puheilleen, joten en kanna huonoa omaatuntoa etten toimi hänen kuuntelijanaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkiin aikoihin jaksanu puhua hänelle mitään omista asioistani,kun en viitti puhua päälle.Niin tärkeää asiaa mulla ei ole,että jaksaisin ruveta huutamaan kilpaa hänen kanssaan.Ärsyttää,kun ollaan tunnettu kohta 10v ja haluaisin olla hänen kanssaan tekemisissä.Mitenkä tästä voi loukkaamatta puhua?

ap

Vierailija
4/6 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuontapainen ystävä, mutta en minä edes yritä hänestä mitään omien huolieni kuuntelijaa tehdä. Hän ei siihen sovi kerta kaikkiaan, hän pitkästyisi ja jos nyt saisikin (jos asiasta huomauttaa) oltua hiljaa sen ajan kun niitä asioitani selitän, häntä ei oikeasti kiinnostaisi ja ajattelisi muita itseään kiinnostavampia asioita koko ajan. Joten parempi säästää omien murheiden vuodatukset ja tukitarpeet empaattisemmille ystäville.

Tuo puhelias on kyllä itselleni silti arvokas ystäväpiirissäni ihan omana itsenään, hänen kanssa on esim. kiva shoppailla tai käydä baarissa. Sitten mulla on taas eräs toinen ystävä joka olisi ujona ja hiljaisena noihin juttuihin maailman tylsintä seuraa eikä häntä kiinnostakaan, mutta hän on ihan uskomattoman hyvä kuuntelija ja syvällisten juttelija.

Vierailija
5/6 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon puhelias vaan av:lla. :D IRL tykkään enemmänki kuunnella muiden juttuja. Itestäni puhun aika vähän mitään.

Vierailija
6/6 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks superpuhelias ystävä löytyy. Välillä se on ärsyttävää, mutta yleensä ei haittaa 

-6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi